View Full Version : colone 5e Team VW-Speed.nl Midwintermeeting van uit friesland
hoe laat gaan de colone van uit friesland naar 5e Team VW-Speed.nl Midwintermeeting :confused:
ik stel voor mc donalds heerenveen ..
vertrek tyd ........
Drhardstyle16v
19-02-2007, 19:10
als jullie dan over zwolle rijden.. kun je daar zo bij de rest uit drenthe en zwolle aansluiten
happy-gti
20-02-2007, 19:25
heb vernomen dat alle colones (meer dan 10 auto's) een extra lange aanrij route krijgen van +/- 10 km................... :thumbup:
Drhardstyle16v
20-02-2007, 22:29
heb vernomen dat alle colones (meer dan 10 auto's) een extra lange aanrij route krijgen van +/- 10 km................... :thumbup:
das goed :thumbup:
en anders gewoon opbreken voor even voor lichtenvoorde
Mister Cool
21-02-2007, 00:03
Ik sprak gister vanavond nog even met m'n broer... Wij vertrekken om 9 uur... Maar we willen rustig aan doen, en onderweg 'n bakkie pleur halen enzo... Dus weet niet hoe goed de rest van een collonne dat uitkomt :D . Maarjah, met dik 20 man de mc donalds overdonderen voor koffie is ook gezellig :D
vertrektijd maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. ik kan alleen pas op het laatste moment belissen of ik van de partij ben (hangt van een aantal factoren af). maar als ik meega sta ik 9u bij de MAC in H'veen met de polo.
Beetlefreak
22-02-2007, 22:57
Tijd is 8.30 vanuit Garijp geworden, dus een uur of negen in de buurt van Heerenveen zal wel kloppen.
Als er mensen meerijden dan is het wel handig om dat hier even te melden, en ook hoeveel.
Anders hobbelen we door :)
Sander Wa Oars
22-02-2007, 23:04
Tijd is 8.30 vanuit Garijp geworden, dus een uur of negen in de buurt van Heerenveen zal wel kloppen.
Als er mensen meerijden dan is het wel handig om dat hier even te melden, en ook hoeveel.
Anders hobbelen we door :)
opzich wel ja...
is wel vroeg he??? :rolleyes: heb zaterdag ook nog feestje :beer:
maar is het nou de bedoeling dat ik ook nog langs Garyp tuf tuf??
Beetlefreak
22-02-2007, 23:14
is wel vroeg he??? :rolleyes: heb zaterdag ook nog feestje :beer:
maar is het nou de bedoeling dat ik ook nog langs Garyp tuf tuf??
JW en Michel zijn ook op dat feestje heb ik begrepen! JW zal jou nog wel ff bellen denk ik qua rijden en auto's enzo.
Vroeg valt wel mee toch? We zitten uiteindelijk langer in de auto dan dat we op de meeting zijn ;)
Sander Wa Oars
22-02-2007, 23:17
hoor het wel!! wacht wel af.
zou anders eerst vanuit drachten naar garyp moeten en dan naar meeting. niet dat dat een probleem is. maar dat wordt wel vroeger voor mij.
Beetlefreak
22-02-2007, 23:34
zou anders eerst vanuit drachten naar garyp moeten en dan naar meeting.
Is sowieso niet handig, we komen immers langs Drachten!!
Aantal autoos hangt ff van het aantal personen af.
Sander Wa Oars
22-02-2007, 23:36
Is sowieso niet handig, we komen immers langs Drachten!!
Aantal autoos hangt ff van het aantal personen af.
ja is zo maar maakt het ook uit diesel of niet?? me driving diesel power :drive:
Beetlefreak
22-02-2007, 23:54
ja is zo maar maakt het ook uit diesel of niet?? me driving diesel power :drive:
Me too ;) :D Komt goed man!
Sander Wa Oars
23-02-2007, 11:50
oops mijn vriendin moet zondag werken dus heb ik geen auto!!
Ik ben om 9 uur ook bij de mac in heerenveen. mijn ouders komen ook. hoop dat ze ook op tijd zijn met de camper..
als ik er ben, dan ben ik er...
als ik niet kom, dan ben ik er niet...
klinkt als logica, maar ik kan door omstandigheden helaas niet laten weten of ik meerij ja of nee...
Wat gaan jullie allemaal laat! Het begint om 10uur, wil je een mooi plekje hebben moet je er ook uiterlijk 10 uur zijn, anders sta je aan de andere kant van het industrieterrein. En Lichtenvoorde is wel ff een eindje rijden in een collone hoor!
Veel plezier in ieder geval, ik kan alleen genieten van de foto's :redface:
als ik er ben, dan ben ik er...
als ik niet kom, dan ben ik er niet...
:rolleyes: ook voor mij .... bij de mc in heerenveen
Ligt er aan hoe laat jullie langs Zwolle rijden, maar misschien voegen wij van de VW OUTLAWS er ons ook wel tussen.
Maar wij komen er bij Heerde tussen.. dus ff kijken hoe laat jullie er langs hobbelen. :hug:
zal rond 10 uur zijn denk ... ik denk dat ik ook vroeger ga ik ga rond 8 uur weg hier heb ook nog wat andere verplichingen :D
ik ga kwart voor acht weg uit burgum.
met nog een paar.
Als er nog mensen lekker vroeg weg willen? 07:30 bij het tankstation tussen Heerenveen en Wolvega! ;)
dat is wel erg vroeg.. denk dat ik uurtje of 8 half 9 die kant op ga..
Als er nog mensen lekker vroeg weg willen? 07:30 bij het tankstation tussen Heerenveen en Wolvega! ;)
Vroeg idd, je moet de boel helpen opbouwen zeker?
vandaag de rode golf in gereedheid gebracht, staat er weer fris bij.
Morgen rond 8.30 op pad vanuit Garyp met 2 rode en een blauwe golf.
vandaag en gister ook druk bezig geweest, omlaag geschroeft, gepoetst, en een golf interieur gemonteerd..
we hebben er zin aan .. :)
http://www.onh.zolties.nl/albums/TTF/Foto_s_0219.sized.jpg
Beetlefreak
24-02-2007, 23:44
vandaag de rode golf in gereedheid gebracht, staat er weer fris bij.
:cool: :thumbup:
Nou we rijden hier om ongeveer 10.00 uur weg uit Heerde.... zal nog wachten bij de pomp hier aan de snelweg..... dus hoop dat jullie dan net langs komen.
:hug:
jettaracing
25-02-2007, 06:55
Het is nu 7.00 uur ,ik zit nog even lekker op de bank (even t forum checken ;) ),maar ga straks ook snel die kant op ,auto is gepoetst ,de nodige schoonmaakmiddelen staan ook al in de auto!
De trunkers vanuit friesland hebben er zin in ! :woowoo:
classicline
25-02-2007, 07:34
Jongens uit het hoge noorden, een goeie reis!
het weer is hier nu droog en redelijk helder..
het is hier ook droog.. :) auto nog even afspuiten en we gaan die kant op . . :)
Jahoor! Goedemiddag nederland
Verslapen :mad:
Edit : wel in het verkeerde topic
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.