View Full Version : roest bij chassisnummer
ronnie_v
19-02-2007, 21:47
Ik heb het volgende probleem. Rond de plek waar het chassisnr. is ingeslagen, zit roest. Op sommige plekken begint het plaatwerk zelfs af te brokkelen. Nu is mijn vraag, in hoeverre je hier mag lassen, zonder problemen te krijgen, ivm het chassisnr. En kan ik het chassisnr. ook ergens anders laten plaatsen, en hoe gaat dat eventueel in zijn werk?
supersprint
19-02-2007, 22:08
Ik heb het volgende probleem. Rond de plek waar het chassisnr. is ingeslagen, zit roest. Op sommige plekken begint het plaatwerk zelfs af te brokkelen. Nu is mijn vraag, in hoeverre je hier mag lassen, zonder problemen te krijgen, ivm het chassisnr. En kan ik het chassisnr. ook ergens anders laten plaatsen, en hoe gaat dat eventueel in zijn werk?
Heb je n foto van de roest?
Ik heb deze vraag nl. laatst gesteld aan de RDW toen mijn gti gekeurd werd.
Der Typ Siebzehn
19-02-2007, 22:27
chassisnummer kan je ergens anders laten plaatsen, dat doen ze bij de RDW.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27773
ronnie_v
20-02-2007, 19:12
de roest zit op de opstaande rand.Dus waar het rubber overheen komt. Het chassisnr. is duidelijk leesbaar, maar ik zit erover te denken om de hele auto over te spuiten. Maar dan wil ik alles wel goed voor elkaar hebben, en dus geen roest. :(
als het niet in je chassisnummer zit zie ik het probleem niet... schuur die roest gewoon weg, behandel het, en daarna gewoon spuiten, simpel toch...
ronnie_v
21-02-2007, 17:38
materiaal is al aan het afbrokkelen,dus...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.