View Full Version : Golf1 GTI tank
Heb zonet mijn tank onder de Golf1 weg gehaald dus die kan nu de bingo in. Tank ziet er wat roest betreft nog goed uit, maar moet wel een keer goed gespoeld worden van binnen. Verder geen schade of iets dergelijks.
Prijs: 40€ (op marktplaats staan ze voor 50/60 of meer)
classic-edition
22-02-2007, 17:52
Zit er verschil tussen een golf 1 gti tank en een gewone golf 1 tank dan ?
Ik heb in mijn jetta en 1.5 jb motor welke tzt vervangen zal worden door het 1.8 dx gti-blok wat al heb liggen.Ik heb echter nog geen gti tank.
Als blijkt dat ik die wel 1 nodig heb dan heb ik misscchien wel intresse
Wie kan me hierbij helpen ??????
grtn
Ik denk dat de aansluitingen anders zijn ivm benzinepomp etc naast de tank.
Maar dat durf ik ook niet 100% zeker te zeggen :)
Der Typ Siebzehn
22-02-2007, 17:57
de tank´s zijn dacht ik allemaal hetzelfde.
Zit er verschil tussen een golf 1 gti tank en een gewone golf 1 tank dan ?
Ik heb in mijn jetta en 1.5 jb motor welke tzt vervangen zal worden door het 1.8 dx gti-blok wat al heb liggen.Ik heb echter nog geen gti tank.
Wie kan me hierbij helpen ??????
grtn
Daar ben ik ook nog niet over uit :). Moet ook nog zo'n conversie maken. Weet wel dat aan- en terugvoer van de carb-tanken 6 mm zijn en gti tank 8mm
Hallo Marco,
Ik kan je 100% verzekeren dat een gti tank en jou tank anders zijn.
De gti tank heeft extra aansluitingen voor voor de brandstofpomp die er rechts naast hangt. En ook heeft deze een retour aansluiting meer daan een gewone tank.
Als het goed is krijgt jou tank ook de aanvoer van de benzine door de vlotter, deze is bij een gti ook anders.
Groeten.
vwmk2driver
23-02-2007, 08:08
de gti tank en de carberateur tank zijn gegarandaard anders de vorm alleen al is heel anders.en het hier bovengenoemde
Zit dus wel degelijk verschil tussen de tanks. Ik ben dit weekend weg en ben maandag weer terug. Dan hoor ik wel over hoe en wat of je de tank wil kopen etc.
Over de prijs valt trouwens ook niks te zeggen hoor !!
Ik hoef er niet rijk van te worden.
Ding staat hier alleen maar in de weg :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.