View Full Version : Kom je ook naar de Aircooled Cruise Night op 1 Juni ??
volksaddiction
18-05-2004, 11:49
Nog 2 weekjes en dan is het zover !
De 2e aircooled Cruise Night :)
Als ik alle berichten om mijn heen mag geloven wordt het drukker dan de 1ste.....en dat is ook de bedoeling :D
Om alvast een beetje indruk te krijgen hoeveel er gaan komen wil ik er een polletje tegenaan gooien.
(mensen die op de "keversite" poll stemmen hoeven hier niet te stemmen :cool: )
Hmmmm, misschien dat ik wel ff langskom, ja :D :D
(Natuurlijk ben ik er! :cool: )
zal eens komen kijken waar het precies is
zodat ik de keer er na niet een heel convoy britten de verkeerde kant op stuur :-)
ps: hoor net van rikki dat er vonken onder zijn bus komen, waar het aan ligt weet hij nog niet (zou je toch makkelijk moeten kunnen spotten als er iets los hangt, maar ja)
Om alvast een beetje indruk te krijgen hoeveel er gaan komen wil ik er een polletje tegenaan gooien.
"Geinâguh" tekstjes .... "JA,ik kom weer!!" ;)
volksaddiction
18-05-2004, 12:16
Zal wel met z'n stuurhuis op straat hangen !
en Pim, gezellig dat je komt :)
We zien je wel verschijnen !
volksaddiction
18-05-2004, 12:28
"Geinâguh" tekstjes .... "JA,ik kom weer!!"
kan ook niks zeggen bij jullie hè !!
NOS "doosjes" werd ook al om gelachen :D
Ja,en niet te vergeten de "zakjes" .... :p
Niels - AirMighty.com
18-05-2004, 12:40
Nou ik ben ook zeker van de partij... 'pollen' gooien lijkt me erg laguh! :p :D
Beetlefreak
18-05-2004, 12:52
Nog steeds op een door-de-weekse-dag :(:(
En nog steeds te ver rijden, daarom is de eerste negatieve stem van mij :)
Maar aan de reclame op onze site (www.veedub.nu) kan het niet liggen!! :D
volksaddiction
18-05-2004, 13:13
Thnx for the adv. beetlefreak !
Misschien valt t een x in een vakantie en kan je dan wel !!
SplitBien
18-05-2004, 13:31
Eigenlijk hoef ik hier niet te reageren/stemmen.
Iedereen weet hier zo'n beetje dat ik op elke meeting te vinden ben die er is,
en al helemaal als hij wordt georganiseerd door een goeie bekende!!! ;)
IK KOM DUS!!
SplitBien
18-05-2004, 13:32
@mr VA; Ik lach je toe met je "doosjes" en "zakkies"!! ;) ;) ;)
Beetlefreak
18-05-2004, 13:37
Thnx for the adv. beetlefreak !
Misschien valt t een x in een vakantie en kan je dan wel !!
Voor de advert moet je W76 bedanken! En ploon natuurlijk... Ach het is weer een stukje reclame zo.
En als ik die verhalen allemaal zo hoor wil ik idd wel weer es die kant op! Lijkt me gezellig en ook aan de blikken in de schuur is het een en ander veranderd!
Komt wel us zo uit strax!
K gloof al1 deze x nog in 't cafe gedeelte toch ???? Next time in Rob's barretje met terras......hoop dat t lekr weer wordt trouwens !!!!!
Kom zeker kijken 1 juni! ben erg benieuwd...
alleen waarschijnlijk niet aircooled :(
vwwastelands
18-05-2004, 14:12
En ik ben er ook weer bij. Aangezien jullie er afgelopen zondag ongeveer ook allemaal waren en het gewoon er gezellig is. Maar Leon "NOS" dozen......? :)
Greets Dennis
volksaddiction
18-05-2004, 16:09
K gloof al1 deze x nog in 't cafe gedeelte toch ???? Next time in Rob's barretje met terras......hoop dat t lekr weer wordt trouwens !!!!!
Klopt inderdaad, dezer maal nog in het cafe gedeelte, met als lekker weer het hele voorterras met uitzicht over de gehele parkeerplaats (dus dat levert vette foto's op !!)
Op 6 Juli zal hoogstwaarschijnlijk "FLASHBACK" opengaan !
Kom zeker kijken 1 juni! ben erg benieuwd...
alleen waarschijnlijk niet aircooled :(
Jawel !!!
je weet het nog niet,maar je rijdt met mij mee .... ;)
volksaddiction
18-05-2004, 18:48
Gewoon de typ III mee ries !!
Gewoon de typ III mee ries !!
Wacht maar tot je me aan hoort komen "knarsen" en "piepen"...
verstaat niemand mekaar nog daar!!!
wordt dan denk ik toch een "trailerque... eh "trailerbitch" :cool:
volksaddiction
19-05-2004, 10:54
Johh, je hebt forepark toch ook gehaald ?!
Kan dat kleine stukkie naar 7huizen er ook nog wel bij
en je hebt nog 2 weken om piepen te verhelpen !
:p
flat 4 freak
19-05-2004, 11:06
uiteraard zijn we van de partij ....... vanzelfsprekend
ik ben er alleen niet heel de avond want we hebben een jarige in de familie
ik heb trouwens aardig lopen flyeren ben al een stuk of 20 kevers tegen gekomen en voorzien van een ACN flyer
en mijn big ass bug zit ook vol iedereen denkt dat ie te koop staat...... helaas
flat 4 freak
19-05-2004, 11:36
inderdaad deze x nog ff in het eetcafe en dan ik geloof dat dan 3 juli is de derde ACN IN FLASH BACK
een super gezellige 70's 80's bar met lekkere muziek nog gelligger dus dan ooit en een lekker dakterras erbij wat wil je nog meer.............
.........oh ja veel luchtgekoelde vw's ook wel handig :D
Hey Flatjoooooo.........nog nr de otocrosssss morgen ??????
volksaddiction
19-05-2004, 23:34
ohja, das morgen
Wordt het druk ??
Ga morgen aanr de schuur............
hoop dat ik de garage kan bereiken ?
is de cross leuk ?
Waar is t ?
Misschien kom ik nog ff kijken.............
SplitBien
20-05-2004, 17:47
Ik ben niet meer naar de otoowcross geweest, volgens dennis was het poepie druk en ik vond het veel te warm! Dus ben lekker naar huis getuft en heb nog ff genoten van de zon..... :D
volksaddiction
20-05-2004, 18:04
Groot gelijk !!
Was topweer, dus iedeaal om in t zonnetje te vertoeven !
Ik heb me ook leuk vermaakt hoor :D
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=2042
@VA (xcuus vr late reactie)
@Sabine
Was idd erg druk....was echter niet bijzonder warm op het boerenland. Was een gave en snelle opgefokte kever btw. Deed het nog goed ook, moest ff uitkijken vr een audi. Jamr dat k g1 pic's heb gemaakt... :(
groet
volksaddiction
25-05-2004, 06:47
Nog een weekie en dan is het weer zo ver !!
ook via keversite zijn er al wat aanmeldingen binnen gekomen :)
Aart-jan zelf is ook van plan te komen, net als Curlie van "het boxertje"
De weerverwachting kan ik helaas nog niet bekijken.......de meerdaagse verwachting wordt nog opgesteld in de loop van de ochtend
TOT VOLGENDE WEEK !
Elsemieke
25-05-2004, 14:35
hmmm ik weet niet....misschien kom ik ff kijken maar heb de dag erna me allerlaatste examen ( :cool: )
Niels - AirMighty.com
25-05-2004, 14:54
Ja ja... hier zijn de plannen ook al rond voor de heen reis! Vanaf Leusden (1 kever) via Veenendaal (1+2=3 Aircoolers) naar Bunnink (3+1=4 Aircooled rides) en door naar 7huizen (4+veel=heeeeelllllll veeeelllll Luchtgekoelde VW's)!! Dus dat wordt zeker een leuk feesie!
IK HEB ER NU AL ZIN IN!!!
En nu met zijn allen hopen op heel mooi weer :cool:
SplitBien
25-05-2004, 15:46
Ik zit al weken lang te duimen voor mooi weer maar tot nu toe ziet alles er nog gunstig uit!!!!!!
Zaterdag en zondag regen las ik op internet maar ik hoop op maandag en dinsdag goed weer!!!!!!!!
volksaddiction
25-05-2004, 15:49
Na zaterdag word t weer minder :(
Duimen met z'n allen, veel slechter dan de eerste x kan bijna niet !!
Tis f*cking JUNI !!
Niels - AirMighty.com
25-05-2004, 16:26
Ik duim al... duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p duimen-duimen-duimen- :p ...ik doe m'n best... :D
Alexdundee
27-05-2004, 15:32
Helaas Pindakaas kom ik niet maar ik zal een paar vrienden jullie kant opsturen als ze tijd hebben. :confused:
Ben nu bezig met de Dormobile ramen, me vingers hebben spierpijn van de rubbers er in duwen! :eek:
Ik hoop jullie in Budel te zien en succes op 1 Juni. :)
Ik heb vanochtend op ww.weeronline.nl ff de weersvoorspellingen voor dinsdag bekeken, en het zie er niet onaardig uit! Ze voorspellen wel bewolking, en misschien een enkel buitje, maar het wordt niet koud! Nu kan het in de tussentijd nog 3x veranderen, maar ik blijf positief! :D
Niels - AirMighty.com
28-05-2004, 09:37
...ik duim nog steeds! Maar de vooruitzichten zijn idd redelijk :D ...gelukkig!!
volksaddiction
28-05-2004, 14:12
Kunnen alleen maar hopen !!!
Voorlopig zie ik op alle weeersites:
Kans op regen
Kans op zon
Kans op bewolking
temp varierend van 14 tot 19 graden (das het verschil tussen T-shirt of jas aan)
Dus er is nog geen pijl op te trekken !
Blijf duimen Niels :D ;) :) :tongue:
Niels - AirMighty.com
28-05-2004, 14:18
...doe ik... duimen-duimen-duimen- :tongue: duimen-duimen-duimen- :tongue: duimen-duimen-duimen- :tongue: duimen-duimen-duimen- :tongue: duimen-duimen-duimen- :tongue:... pfff, wordt je wel moe van hoor, heb dik gespierde duimen 1 juni :D
SplitBien
28-05-2004, 14:45
Ik duim ook mee:
duimen-duimen-duimen:biggrin:duimen-duimen-duimen :biggrin:duimen-duimen-duimen :biggrin:duimen-duimen-duimen :biggrin:duimen-duimen-duimen :biggrin:duimen-duimen-duimen :biggrin:duimen-duimen-duimen :biggrin:duimen-duimen-duimen :biggrin:duimen-duimen-duimen :biggrin:duimen-duimen-duimen :biggrin:
Niels - AirMighty.com
28-05-2004, 15:08
Het moet nu toch echt goed gaan komen... "oh nee niet typen maar duimen-duimen-duimen- :tongue: duimen-duimen-duimen- :tongue: duimen-duimen-duimen- :tongue: duimen-duimen-duimen- :tongue:".........
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.