View Full Version : V.A.G. treffen - 3 juni 2007 - Burgum
Jetta MaNiA
29-05-2007, 08:13
En het komt dichterbij!
Heb er zin aan!!!
tiefflieger
29-05-2007, 19:27
Zijn er meer brabanders/ limburgers die zondagochtend die kant op rijden ?
Edition-Blue
29-05-2007, 19:34
Heb er ook al zin in, nu hopen op heel mooi weer.
corrado-usa
29-05-2007, 20:16
ja ik heb er ook zin in als het maar mooi weer is anders zien ze mij er niet.of ga er dan in de edition one heen.
sikke aant
29-05-2007, 20:55
ja heb er ook ontzettend veel zin in.
nu de caddy nog klaar, hij is vandaag voor de apk geweest, waren wat probleempjes met de remmen, dus morgen ff nieuwe onderdelen bestellen en hopen dat hij dan donderdag afgemeld kan worden.
ik kom alleen nog maar met de caddy want de golf is iets gewond geraakt :redface:
ja heb er ook ontzettend veel zin in.
nu de caddy nog klaar, hij is vandaag voor de apk geweest, waren wat probleempjes met de remmen, dus morgen ff nieuwe onderdelen bestellen en hopen dat hij dan donderdag afgemeld kan worden.
ik kom alleen nog maar met de caddy want de golf is iets gewond geraakt :redface:
Wat is er nou met de Golf! Je zat er dit weekend nog met een smile in!
De voorbumper van de bus is vrijwel helemaal strak. Zal hem morgen vlug in de verf rollen, samen met de achterbumper. Dan hoef ik alleen nog maar te wassen en te poetsen voor zondag :cool:
jettaracing
29-05-2007, 21:40
Johan is net vertrokken met de laatste details aan de jetta veranderd te hebben ,we zijn alvast even met de zwarte van berend aan het poetsen geweest ,de witte van mij is hier en daar met wat unipol behandeld ,en morgenavond komt mistercool met de roze golf ;) ,om die wat roder te krijgen voor de meeting!
Pfffff,wat een mond vol ,en wat een drukte :screwy: ,maar wat heb ik er zin in!!!!!!! :woowoo: :woowoo: :woowoo:
Mister Cool
29-05-2007, 22:22
Johan is net vertrokken met de laatste details aan de jetta veranderd te hebben ,we zijn alvast even met de zwarte van berend aan het poetsen geweest ,de witte van mij is hier en daar met wat unipol behandeld ,en morgenavond komt mistercool met de roze golf ;) ,om die wat roder te krijgen voor de meeting!
Pfffff,wat een mond vol ,en wat een drukte :screwy: ,maar wat heb ik er zin in!!!!!!! :woowoo: :woowoo: :woowoo:
Wat zullen al die bakken glimmen dan zondag... Wat een drukte in driesum! Lijkt wel haast een fabriek daar :D . Hopen dat 't wat mooi weer blijft van de week, dan kan 'k nog wat aan de golf doen :)
Beetlefreak
29-05-2007, 23:44
We hebben er zin an!!
Jetta MaNiA
30-05-2007, 07:57
Zou het!!!???
http://www.onh.zolties.nl/albums/album167/wooo.jpg
Ben wel aanwezig. maar zonder golf.. helaas.. mijn golf zal nooit meer op een meeting komen..alleen de losse onderdelen :tongue:
Ben wel aanwezig. maar zonder golf.. helaas.. mijn golf zal nooit meer op een meeting komen..alleen de losse onderdelen :tongue:
:screwy: Dan maar in de T2!
De bus is bijna klaaaaaaar!!
Beetlefreak
30-05-2007, 11:30
Wat hebbie ermee gedaan dan?? Boem is ho?
Verwachting komende 5 dagen
donderdag 31 mei tot en met maandag 04 juni 2007
Aanvankelijk kans op enkele buien. Vanaf het weekeinde rustig en ook warmer zomerweer met gedurende de nacht kans op mist.
Zondag
Zonneschijn (%) 60
Neerslagkans (%) 30
Neerslaghoeveelheid (mm) 0-1
Minimumtemperatuur (°C) 11/13
Middagtemperatuur (°C) 20/24
BRON: WWW.KNMI.NL
We hebben het afgelopen weekend wel gezien dat ze vandaag de dag het weer gewoonweg niet meer goed kunnen voorspellen... dus ik zeg gewoon afwachten :)
Wat hebbie ermee gedaan dan?? Boem is ho?
Geen boem ofzo. hij gaat gewoon weg. wil wat anders.. wel weer een golf natuurlijk :D
En misschien neem ik de campert wel mee
Mister Cool
30-05-2007, 17:55
Ik zal even bij wytze kijken, even auto meeting klaar maken :D
Beetlefreak
30-05-2007, 19:37
En misschien neem ik de campert wel mee
:thumbup:
Beetlefreak
30-05-2007, 19:38
Hier nog het artikel van de Zaailand krant, zou richard niet een pdf plaatsen?? :tongue: :tongue:
http://www.volksforum.com/albums/files/5/1/7/MeetingBurgum.jpg
PJVL_G60
30-05-2007, 21:16
Ik ga hier waarschijnlijk niet bij zijn...:rolleyes:
Denk richting Charly's..vind het wel heel erg jammer eerlijk gezegt..maargoed men moet keuzes maken die soms wel heeeeeeeeeel erg moelijk zijn :( pfff..en als ik heel eerlijk ben, ben ik er nog niet helemaal 100% zeker van :D
Wie weet kom ik toch nog, maar ga er maar niet vanuit..
Edition-Blue
30-05-2007, 21:21
Denk richting Charly's..vind het wel heel erg jammer eerlijk gezegt..maargoed men moet keuzes maken die soms wel heeeeeeeeeel erg moelijk zijn :( pfff..en als ik heel eerlijk ben, ben ik er nog niet helemaal 100% zeker van :D
Jammer, gewoon naar burgum toe ;) .
Anders zul je heel wat missen
Het wordt mooi weer zondag, dus maar hopen dat de cabbie af is. Anders wordt het de gti, maar we komen zeker!
sikke aant
30-05-2007, 21:57
als het goed is word de caddy morgen afgemeld voor de apk, kom nu net de garage uit, hed heelveel elende gehad met de remmerij maar dat is nu opgelost.
maar nu moet ik voor zondag de hele caddy nog poetsen van binnen tot buiten, andere velgen plaatsen, verlagen, andere achterlichten en nog wat kleine dingetjes.
maar ik hoef de golf niet meer te wassen en zo want die heeft een boem is ho ervaring gehad, ongeveer 45min nadat ik benji tegen kwam in de campert :mad: :redface:
dit is hem dan:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=3V6WSJCV
Edition-Blue
30-05-2007, 21:59
als het goed is word de caddy morgen afgemeld voor de apk, kom nu net de garage uit, hed heelveel elende gehad met de remmerij maar dat is nu opgelost.
maar nu moet ik voor zondag de hele caddy nog poetsen van binnen tot buiten, andere velgen plaatsen, verlagen, andere achterlichten en nog wat kleine dingetjes.
maar ik hoef de golf niet meer te wassen en zo want die heeft een boem is ho ervaring gehad, ongeveer 45min nadat ik benji tegen kwam in de campert :mad: :redface:
Zonde van de golf :( , zag er heel goed uit !!!
Jetta MaNiA
31-05-2007, 07:28
http://www.onh.zolties.nl/albums/album167/wooo1.jpg
30 graden, windstil?
Of grondvorst windkracht 5?
Wie zal het zeggen:D
Mister Cool
31-05-2007, 09:08
Zondag gaat nog wel, maar das te laat... Buiten poetsen word niks zo... :mad:
jettaracing
31-05-2007, 09:30
Zondag gaat nog wel, maar das te laat... Buiten poetsen word niks zo... :mad:
Misschien dat het weer nog een beetje beter word vandaag ,ik ben gister meteen nadat je wegging op bed gegaan ,en ben meteen in slaap gevallen .... :(
Hopen dat ik me vandaag weer wat beter voel ,was gister echt goed ziek !
Mister Cool
31-05-2007, 09:48
Misschien dat het weer nog een beetje beter word vandaag ,ik ben gister meteen nadat je wegging op bed gegaan ,en ben meteen in slaap gevallen .... :(
Hopen dat ik me vandaag weer wat beter voel ,was gister echt goed ziek !
Ja minne zaak man! Heeft de slaap geholpen?
Het weer geeft iig mogelijkheid om misschien nog wat leuke accesoires te zoeken...
GerardMkIIVR6
31-05-2007, 09:58
Hoop echt dat ik het haal :(
De Limburger
31-05-2007, 10:44
Jongens helaas ik wou graag komen maar ik krijg net te horen dat ik moet werken in onze café jammer maar helaas..
wel moet ik zeggen 10juni ben ik er wel bij in Asten misschien zien we ons daar wel dan..
gr polo-power,.
audivwfreak
01-06-2007, 05:35
kom op gerard even een tandje bij zetten, we rekenen er wel op dat je komt!!
je heb nog twee dagen.
Jetta MaNiA
01-06-2007, 07:55
Ben ermee begonnen:P dan maak ik het af ook:D
http://www.onh.zolties.nl/albums/album167/wooo2.jpg
Beetlefreak
01-06-2007, 07:57
Dikke prima!! :)
alextromp55
01-06-2007, 09:08
Zijn er ook prijzen te winnen?
Niet dat het daar om gaat, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.
Mister Cool
01-06-2007, 09:12
Ach het weer komt wel goed :) . Ben weer lekker bezig nu. Gister de wielen maar gepoetst uit ellende, vandaag remklauwen zwart maken en vanaf een uur of 3 á 4 poetsen, eerder heb ik geen schaduw :(. Hoop morgen nog een kleine neuscorrectie uit te kunnen voeren...
De Limburger
01-06-2007, 13:22
vandaag even de ski`s van de zolder afgehaald en even op de auto geplaatst alleen de koffer moet er nog op komen en dan is de auto klaar voor het treffen.
heeeeel misschien dat ik toch ook nog kom opdagen in friesland...
moet ik alleen morgen ff een paar dingen geregeld krijgen en dan moet het wel lukken...
gr polo-power...
De bus is nu op wassen en poetsen na klaar!!! Morgen met de club maar even een poetsmiddagje hebben.
Ik kwam vanmorgen vroeg rond half 6 een grote vrachtwagen tegen van Koopmans transport. Met een lading nieuwe vw,s. Was bij afslag Drachten/de haven.
Vrachtwagen had op de voorkant een groot spandoek, ik kon niet lezen wat er op stond.
Zou het Alberto(voklswien) zijn geweest???
Zijn er ook prijzen te winnen?
Niet dat het daar om gaat, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ja, er zijn zeker mooie prijzen te winnen!
audivwfreak
01-06-2007, 18:42
dus echt de moeite te nemen om langs te komen ik heb de prijzen al gezien, en dat zijn hele toffe prijzen!!
Ik kwam vanmorgen vroeg rond half 6 een grote vrachtwagen tegen van Koopmans transport. Met een lading nieuwe vw,s. Was bij afslag Drachten/de haven.
Vrachtwagen had op de voorkant een groot spandoek, ik kon niet lezen wat er op stond.
Zou het Alberto(voklswien) zijn geweest???
nee domi ik was het niet deze week geen vw er op gehad :D
retro hans
01-06-2007, 20:18
Na lang gedub zijn we er over uit.
Wij een aantal leden van de VW OUTLAWS zullen ook aanwezig zijn!!
hebben er in ieder geval zin in!!
Na lang gedub zijn we er over uit.
Wij een aantal leden van de VW OUTLAWS zullen ook aanwezig zijn!!
hebben er in ieder geval zin in!!
helemaal top mannen :thumbup:
wees welkom voor een gezellige meeting
Ja, er zijn zeker mooie prijzen te winnen!
mooie prijzen ...........ze zijn gewoon niet te geloofen :screwy:
weet zeker dat de winnaar de handen vol heefd :welcome:
u allen zijn ook alvast uitgenodigd voor:
http://img131.imageshack.us/img131/4337/flyernachtritkbc1.jpg
u allen zijn ook alvast uitgenodigd voor:
http://img131.imageshack.us/img131/4337/flyernachtritkbc1.jpg
helemaal goed jeewee heb je daar een poster van of zo hangen we die ff op
vandaag even de ski`s van de zolder afgehaald en even op de auto geplaatst alleen de koffer moet er nog op komen en dan is de auto klaar voor het treffen.
heeeeel misschien dat ik toch ook nog kom opdagen in friesland...
moet ik alleen morgen ff een paar dingen geregeld krijgen en dan moet het wel lukken...
gr polo-power...
dikke prima :welcome:
jettaracing
01-06-2007, 22:24
Dit gaat helemaal goed komen ! :thumbup:
Heb vandaag een aantal keer met de voorzitter gesproken ,en die zijn goed bezig daar in bergum! :hitit:
Zaterdagavond verwachten ze de 1e auto's voor in de showbak al ,dus daar hebben we al zin in ,kan al bijna niet eens meer wachten tot zondag!
Ik heb in ieder geval de rode jetta al klaar staan ,zal morgen de laatste hand leggen aan de witte jetta.
En voor de trunkers ,daar zal ,zo het nu staat ,een speciale plaats voor beschikbaar zijn :woowoo:
Beetlefreak
01-06-2007, 22:56
Helaas.... ik kan de kevert niet meenemen naar de meet! Motor is tot nu toe een never ending story :(
Het bestelde weer is zoals het nu lijkt mooi op tijd gearriveerd!!
Kom zeker wel langs, gewapend met camera enzo :D
jetta mk1 '82
02-06-2007, 00:49
wij (johs 3.0 vr6 en ik) komen ook nog even kijken moet in de buurt toch een setje velgen ophalen :D !
gr. Martijn
Helaas.... ik kan de kevert niet meenemen naar de meet! Motor is tot nu toe een never ending story :(
Het bestelde weer is zoals het nu lijkt mooi op tijd gearriveerd!!
Kom zeker wel langs, gewapend met camera enzo :D
Oei! dat is jammer dat jou kever niet mee kan... :(
ik hoop dat de mijne wel op tijd klaar is...
wij (johs 3.0 vr6 en ik) komen ook nog even kijken moet in de buurt toch een setje velgen ophalen :D !
gr. Martijn
mooi werk maak er een mooie dag van :thumbup:
hoe zo twijfel :D
bergum is uniek kerel en ook daar staan auto's die je nog nooit gezien hebt :D
en wij hebben mooi weer :thumbup: zeker weten
ga voor gezellig heid en steun de nederlandse meeting :woowoo:
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/bergum.jpg
aan rij route van af drachten A7
aan rij route van af leeuwarden
aan rij route van af groningen ( buiten post )
in bergum zelf
in de regio van de meeting staat het met bordjes aan gegeven
V.A.G treffen > of < ^ :D
drempel word aangepast dus ook voor laage auto's zijn we berijkbaar :thumbup:
vanavond geen we de boel op bouwen we hebben super weer ( piet MaNiA bedankt ) dus gaat goed komen :thumbup:
henricarron
02-06-2007, 08:25
Ik heb zitten twijfelen tussen Burgum en Charly's. Toch gekozen voor Fryslan. Ik heb er nu al zin in :)
Jetta MaNiA
02-06-2007, 09:32
vanavond geen we de boel op bouwen we hebben super weer ( piet MaNiA bedankt ) dus gaat goed komen :thumbup:
:rock:
Ik heb zitten twijfelen tussen Burgum en Charly's. Toch gekozen voor Fryslan. Ik heb er nu al zin in :)
bergum word super gezellig
ben er net ff geweest :thumbup: vanavond geen we los tot morgen allemaal
aan rij route van af drachten A7 na esso rechts in bergum !
aan rij route van af leeuwarden , hardegarijp
aan rij route van af groningen ( buiten post )
in bergum zelf
in de regio van de meeting staat het met bordjes aan gegeven
V.A.G treffen > of < ^ :D
drempel word aangepast dus ook voor laage auto's zijn we berijkbaar :thumbup:
9251 LV .....voor de tom tom ers :D
Rallye-VR6t
02-06-2007, 12:45
bergum word super gezellig
ben er net ff geweest :thumbup: vanavond geen we los tot morgen allemaal
Ik mis de route vanaf Hurdegaryp..... :tongue:
De Limburger
02-06-2007, 13:03
Het gaat door ik vertrek deze nacht/morgen naar burgum ik heb het weten te regelen dat ik toch kon komen hiep hiep hoera.....
we zien ons daar..
gr polo-power.
ps hoelaat mogen we daar aankomen eigenlijk aangezien ik anders ff doe pitten in mijn auto..?????
gr ronnie... tot morgenvroeg. :woowoo: :thumbup: :thumbup:
Ik mis de route vanaf Hurdegaryp..... :tongue:
zelfde als leeuwarden .... :rolleyes:
PJVL_G60
02-06-2007, 15:55
@ Polopower: als je de flyer bekijkt (1e pagina) staat begintijd 10.00 dus kan je het wel beetje nagaan vanaf hoelaat je ongeveer binnnen kunt rijden ;)
BTW, jij hebt wel een beste trip voor de boeg als ik dat zo bekijk ofniet :D Vanuit limburg naar Friesland :rolleyes:
:D
BTW, jij hebt wel een beste trip voor de boeg als ik dat zo bekijk ofniet :D Vanuit limburg naar Friesland :rolleyes:
Heb ik vandaag ook nog gedaan... 2.5 uur, valt mee ;)
Deze Limburger is vanochtend al aangekomen!!!
http://i45.photobucket.com/albums/f77/Benji-GT/De%20Ham/Afbeelding004copy.jpg
ik had hem vanmiddag ook gespot bij een(meeting) in drogeham was er heel leuk, ben er 45 min geweest
retro hans
02-06-2007, 17:44
Type 1 staat gewassen en gestreken klaar voor vertrek voor morgen.
heb er zin in.groeten hans!
ik had hem vanmiddag ook gespot bij een(meeting) in drogeham was er heel leuk, ben er 45 min geweest
Dan heb je de Monstertruck gemist :eek:
De Limburger
02-06-2007, 18:18
Hallo mede forummers,,, en vw gekken hahaha, ik heb er echt zin in de auto is klaar voor vertrek volgetankt en gepakt met alle atributen en spelerijen. Ik vertrek vanacht rond 5uur als er nog anderen zijn uit limburg dan hoor ik het wel als ze willen mee cruisen..
gr polo-power
check picture
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/blotebuiken018.jpg
tot morgen allemaal hun en zij die komen..
De hele dag in de weer geweest om de auto te poetsen en hier en daar een paar punten op i's gezet! Toen aan het eind van de middag donkere wolken verschenen buurman z'n garage ook nog maar even geconfisqeerd! :D
Erwin G60
02-06-2007, 19:04
Ik kan helaas morgen niet komen met de Corrado de G-lader lekt olie kering lek en staat nu bij een garage volgend jaar maar ff kijken. Ik hoop dat het een mooie meeting word en maak veel foto's kan ik toch een beetje meegenieten
PJVL_G60
02-06-2007, 19:41
Ben er morgen alsnog toch bij :thumbup:
Charly's toch maar laten schieten, ga volgend jaar wel die kant op morgen mooi naar Burgum. Stukje dichterbij dus kan ik nog wat langer in bed blijven liggen :cool:
Ga jullie morgen zien, tot morgen !!
Ik kan helaas morgen niet komen met de Corrado de G-lader lekt olie kering lek en staat nu bij een garage volgend jaar maar ff kijken. Ik hoop dat het een mooie meeting word en maak veel foto's kan ik toch een beetje meegenieten
Zal er voor zorgen :thumbup:
btw: Pigo mag die kant niet op?
johan8vplus
02-06-2007, 20:08
oant moan
johan
oant moan
johan
Tot morgen :D
Jetta1 driver ;)
FolkertMk1
02-06-2007, 20:26
de banaan is gepoetst oant moarn
Inderdaad, morgenochtend nog even poetsen (bumpers) en dan om 12 uur die kant op...
sikke aant
02-06-2007, 20:40
zo de caddy staat ook al klaar in de garage, ben vanaf vanochtend 10 uur tot vanavond 20.30 aan het poetsen geweest, zo`n 10 uurtjes dus :screwy: maar hij glimt nu wel weer super :thumbup:
TOT MORGEN ALLEMAAL :cheers:
We zijn vanavond even binnen wezen kijken, maar het ziet er super uit! Nu maar hopen of de organisatoren er wat lekker zullen slapen :D
We hebben net al mooi wat voorpret gehad (1.46u), hopen dat het straks ook zo gezellig zal zijn!
Mister Cool
03-06-2007, 00:47
zo de caddy staat ook al klaar in de garage, ben vanaf vanochtend 10 uur tot vanavond 20.30 aan het poetsen geweest, zo`n 10 uurtjes dus :screwy: maar hij glimt nu wel weer super :thumbup:
TOT MORGEN ALLEMAAL :cheers:
Man man man, wat een tempo. ben al 3 dagen bezig :eek: . Haha, eerst wielen, toen de auto, van roze naar rood... Vanochtend half 8 tot vanavond half 8, plus vrijdag de hele dag, en donderdag :) Pfff, daily driver poetsen = ******werk :D
Niet zo zeuren Marco, ik ben al maanden bezig :D
Mister Cool
03-06-2007, 00:51
Zit ook wat poetswerk aan zo'n olifant :eek: . Ach het houd je naast de straat. Ik zal niet zeiken, moet op bed van mem :tongue: Oant aarsens mannen!
Precies, heb je ook wat te doen niet? Oant aanst!
retro hans
03-06-2007, 01:01
nou kga nu pitten kom net van de kroeg.
Zie jullie straks allemaal.heb er zin in!! groeten hansie!!
hè bah.. het is alweer zo ver :D
jettaracing
03-06-2007, 06:59
Zo! Ben nu net van bed af ,zal even de spullen klaarzetten ,in de rode jetta ,en dan op naar bergum! :rock:
Gisteravond de Witte jetta daar al gebracht ,even naar het feestje van benji geweest (gezellig trouwens! ) en straks nog even de laatste hand aan de jetta van JettaMaNiA leggen ,voor de 1e bezoekers komen om 10 uur ! ;)
We hebben er zin in!!!! :woowoo:
ik zet ook nog even de puntjes op de i, en dan ga ik ook ;)
hè bah.. het is alweer zo ver :D
:D :D
De Limburger
03-06-2007, 20:11
Zo! Ben nu net van bed af ,zal even de spullen klaarzetten ,in de rode jetta ,en dan op naar bergum! :rock:
Gisteravond de Witte jetta daar al gebracht ,even naar het feestje van benji geweest (gezellig trouwens! ) en straks nog even de laatste hand aan de jetta van JettaMaNiA leggen ,voor de 1e bezoekers komen om 10 uur ! ;)
We hebben er zin in!!!! :woowoo:
eerste bezoeker was ik en was al om half 9 daar hahaha gr polo-power..aka de limburger.
kan een slot op bedankt en tot volgend jaar
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.