PDA

View Full Version : 1800 Dx loopt op twee poten...


Bonito Driver
09-03-2007, 12:32
erg vaag... mijn gti (dx) loopt op 2 poten :confused: toen ik hem starte was het goed, ik laat hem achteruit de oprit afrollen en zal gas geven op de straat valt hij uit... toen proberen te starten met een hele hoop gas ging hij aan. alleen bleef op 2 poten lopen!!

iemand een idee waaraan dit kan liggen?

Greetzz Wilmer

bolku
09-03-2007, 20:38
Wss lucht of vuil in de brandstofdoseur....

Bonito Driver
09-03-2007, 22:04
De doseur bedoel je daar de schijf mee die de hoeveelheid lucht voelt die de motor aanzuigt? Deze heb ik namelijk ook al eens eerder schoon gemaakt deze was toen erg smerig

Der Typ Siebzehn
09-03-2007, 22:07
Ik kan me vergissen, maar volgens mij bedoelt hij daarmee de brandstofverdeler oftewel "spinnekop".

Golf_1_gts
10-03-2007, 17:23
doseren en verdelen is een verschil....

Bonito Driver
10-03-2007, 17:56
zou het ook kunnen zijn dat hij verzopen was?(kan dit eigelijk wel bij injectie?) ik heb de bougies er ff uit gedraait schoon gemaakt en weer terug gedraait toen liep hij al een stukkie beter maar nog niet 100 punten, ff het gas een 30 seconden ingehouden +/- 2000 rpm en toen was het goed :S erg vaag dit...

Domi
10-03-2007, 18:12
Al even nieuwe bougies geprobeert??
Hoe is je verdelerkap van binnen??

Bonito Driver
10-03-2007, 18:19
verdeelkap zit er ook nog niet zo lang op en lijkt op het eerste gezicht ook wel goed heb alleen geen rotor van een dx maar 1 van een 1100 omdat mijn zwager al eens een nieuwe rotor had gehaald bij de dealer maar bij die sloeg hij bij 4500rpm al in de begrenzer...

Der Typ Siebzehn
10-03-2007, 19:12
doseren en verdelen is een verschil....

bedankt voor de correctie....

Domi
10-03-2007, 19:36
verdeelkap zit er ook nog niet zo lang op en lijkt op het eerste gezicht ook wel goed heb alleen geen rotor van een dx maar 1 van een 1100 omdat mijn zwager al eens een nieuwe rotor had gehaald bij de dealer maar bij die sloeg hij bij 4500rpm al in de begrenzer...

En de bougies?

yal
10-03-2007, 22:50
verdeelkap zit er ook nog niet zo lang op en lijkt op het eerste gezicht ook wel goed heb alleen geen rotor van een dx maar 1 van een 1100 omdat mijn zwager al eens een nieuwe rotor had gehaald bij de dealer maar bij die sloeg hij bij 4500rpm al in de begrenzer...

Een rotor van een 1100 mag je niet monteren, want een 1100 heeft geen electronische onsteking!!!
De DX motor heeft wel een electronische ontsteking.

Succes er mee,
grtn yal