View Full Version : Voorraam stijl bekleding gezocht golf 2 G60
Ik zoek de 2 plastic bekleding kapen die langs de voorruit stijl lopen bij een G60 of Rallye of amerikaan,eigenlijk van elke golf waar een geplakte voorruit inzit.
Ik hoor het wel.
0651109828 bellen na 18:00
breadfan83
17-03-2007, 04:43
Heeft elke Amerikaan dit? En zou die van een Jetta ook goed zijn?
Als er een gelijmde ruit in zit zijn ze ok.
zijn die anders dan?
ik heb nog 2 "gewone" uit een GTI liggen
heeft iemand deze a-stijl-kappen liggen? Het zijn dus de kappen uit een g60 ( dus met een geplakte voorruit )
Ik hoor het graag...
of weet iemand een adresje?
Jurgen Santana
09-04-2007, 02:43
Op Ebay zie ik ze wel voorbijkomen en er zijn ook wel mensen te vinden in NL die een G60 gesloopt hebben. Stuur die FF een mailtje of geef ze een belletje. De mensen die met dat soort auto's in de weer zijn zijn meestal niet het type dat alle forums afspeurt op zoek naar mensen die nog twee stukjs plastic zoeken.
En anders zelf een paar maken.
[QUOTE=Jurgen Santana]Op Ebay zie ik ze wel voorbijkomen en er zijn ook wel mensen te vinden in NL die een G60 gesloopt hebben. Stuur die FF een mailtje of geef ze een belletje. De mensen die met dat soort auto's in de weer zijn zijn meestal niet het type dat alle forums afspeurt op zoek naar mensen die nog twee stukjs plastic zoeken.
QUOTE]
daarom vroeg ik hier ook of iemand een adresje had... ;)
Jurgen Santana
09-04-2007, 13:24
daarom vroeg ik hier ook of iemand een adresje had... ;)
Even op marktplaats kijken wie er veel G60 spul verkoopt, of hier of Vwforum kijken wie veel met G60's in de weer is...
Zo doe ik het altijd. Werkt altijd.
Ik heb al diverse mensen gemaild maar die willen geen geld verdienen ,tot nu toe 0 reply's
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.