PDA

View Full Version : plaatwerk golf2 wielkast r.a.


16v-pfeffer...
15-03-2007, 10:29
vraagje,ik heb een wielkast die niet helemaal mer fris is,mijn vraag:
is het beter om dit eruit te snijden en een nieuw deel in te lassen,of kan ik dit beter bijhelpen en wegspuiten?


http://i72.photobucket.com/albums/i180/StSabath/DSC00328.jpg

ps:wielkast rand achter strip is ook weg.... :(

RubenD
15-03-2007, 11:34
Dikke APK afkeur is dat, die rand moet er toch af. Kun je die niet een weghalen? Ben wel benieuwd hoe het er dan uit ziet? Je kunt daar wel vervangende plaatdelen voor aanschaffen en erin laten lassen.

16v-pfeffer...
15-03-2007, 11:51
yep dikke afkeur idd,maar heb hem toch niet nodig op kenteken,wil of het blok overlepelen in een rocco 1 of iets anders kleins in de trend van een bergrenner,of deze koets strippen en strakmaken,webers erop en gaan(alles eruit alleen kaal metaal hehe) :D
is er hier iemand die plaatdelen kan inlassen,heb zelf nl geen laservaring... :cool:

RubenD
15-03-2007, 12:16
Wil je deze koets dus weer verkopen?
Dan zou ik de moeite niet nemen.

Maar wat voor een lijstenset heb je op deze auto zitten? Eentje met dunne deurlijsten en dorpelverbreders? Daar zou ik namelijk nog onderdelen van. Kun je mij anders eens wat foto's emailen/PBen?

16v-pfeffer...
15-03-2007, 12:35
check het filmpie maar eens..

http://s72.photobucket.com/albums/i180/StSabath/?action=view&current=bjorngolf.flv

is niet allemall testbank,staat ook een poldersprintje op... :cool:

vwmk2driver
15-03-2007, 12:39
roest weg zagen en een nieuw deel erinlassen( lees er in en niet er op) plamuren en beide kanten in de verf zetten.

16v-pfeffer...
15-03-2007, 12:43
had ik inderdaad gehoopt ja,hehe dank je scheelt weer werk,maar aan de andere kant,koets is op meer plaatsen(lees gebruikelijke plaatsen)wat minder(onder deuren in dorpel achter randje en wielkast randen achter)

iig bedankt voor je reply,zijn er nog mensen uit friesland hier?

RubenD
15-03-2007, 13:38
Er zitten genoeg Friezen op het forum! Maar volgens mij heb je een dikke lijstenset, kun je anders nog eens foto's ervan maken? Of ga je die Golf nog wel rijdend houden?

16v-pfeffer...
15-03-2007, 13:49
jazekerz ga ik hem rijdend houden,dat wil zeggen als ik tegen een klein gaaf koetsje aanloop waar ik de 16v in kan leggen dan verkoop ik deze in onderdelen,volleder etc...maar zoals het nu lijkt ,als ik toch moet inlassen,schaf ik van die bergrenner brede wielkasten aan,gaat er dan wel errug vet uitzien.
ik ben net klaar met het bouwen van mijn nieuwe huis in opende(frl.)en over plm.6 weekjes staat de 5x10 garage er ook dus dan ga ik beginnen,eerst maar ff wat onderdelen verkopen.die ga ik dan hier wel posten,zodat ik het een en ander weer kan bekostigen(heb ook 2 kids en een vrouwtje vandaar hehe)
zijn trouwens dikke lijsten....