View Full Version : Straler omgeving Stadskanaal (groningen) voor lichtmetalen velgen
Na liters afbijtmiddel (verschillende merken) ben ik tot de conclusie dat ik beter mijn velgen meteen had kunnen laten stralen....
Wie weet er in de buurt van Stadskanaal (Groningen) een straler die lichtmetalen velgen kan stralen...
Dus geen ruig bedrijf dat shovelbakken straalt en het liefst aan glasparelstralen doet (want dat is het beste voor LM velgen toch?
Het gaat mij erom dat de verf eraf gaat...
Groeten rene
Waarom probeer je het zelf niet? Ik heb vandaag een spuit en 25kg grit gehaald, was er in totaal iets van 35 euro voor kwijt. Wie niet waagt, wie niet wint ;)
ja....en ga je erop blazen? ik heb namelijk geen compressor..dus die moet er dan ook nog ff komen ;)
Jurgen Santana
16-03-2007, 19:23
Je zal inderdaad een straalcabine en een compressor moeten hebben.
Ja, compressor komt er dan ook nog bij. Kan je niet ergens 1 lenen? Straalcabine hoeft niet persé, je kan ook zelf een bak maken, of een grote speciekuip halen. Maar het grit spat wel hoog op :D Heb vandaag een stukje geprobeert, maar valt prima te doen!
Berserker
17-03-2007, 15:59
Let op dat je je velgen niet verneukt door ze te grof te stralen...
steven16v
17-03-2007, 17:22
Een maat van mij kan ze met soda stralen. Daar straal ik ook mijn cilinderkoppen ed. mee.
Maar is in de buurt van Enschede. Dus helaas niet in jou buurt René.
gti-pirelli
17-03-2007, 21:50
Hallo, Rene ik zal mijn kamaraad even vragen want die had een adres in ter apel. Ook kun je naar cultwheels in siddeburen.
Grts Ronald
kweet niet of ze zoiets doen maar bel KUIL banden eens :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.