View Full Version : binnenkort de auto compleet
gti-pirelli
17-03-2007, 22:20
Zo we hebben weer een voorproefje gehad van het mooie weer. Ik heb alweer de kriebels om weer eens te gaan werken aan het uiterlijk van mijn auto.
Na volgende week heb ik gelukkig mijn golf niet meer nodig om naar het werk te rijden en komt hij lekker in de garage te staan en komt er alleen uit voor toerritjes en meetings.
Ik heb vandaag een stickerset op gehaald voor onder op de deuren. De dubbele streep dus. Deze moet ik er op maken net zoals de zwarte stickers voor om het achterraam. Die heb ik al een half jaar hier liggen (org vw) en het wordt nodig tijd dat die er ook op komen.
Ook heb ik nog a stijl kappen die ik moet monteren en dan allemaal even flink poetsen. Ook de velgen moet ik nog even weer flink laten glimmen.
Nog even een foto van mijn golf (voor de duidelijkheid)
Grts
http://www.volksforum.com/albums/files/3/6/7/7/golf031.jpg
Der Typ Siebzehn
17-03-2007, 22:33
mooie originele GTI! Alleen die velgen...
tsja de velgen....
Ieder zijn eigen smaak.
Der Typ Siebzehn
17-03-2007, 22:46
Ieder zijn eigen smaak.
Dat klopt!
PJVL_G60
17-03-2007, 22:52
Mooie einzer zeg :eek:
Tsjah die velgen...:rolleyes: wel iets wat een ander niet heeft, tenminste dit zal je niet snel ergens anders zien.
Veel succes er verder mee !
gti-pirelli
17-03-2007, 22:57
ja dat was juist mijn bedoeling. Wou eerst bbs en kopen maar die zie je al zo vaak en dit is weer iets aparts. Ik wou een beetje andere wielen maar verder mooi origineel.
Grts
even een ander aangezicht
http://www.volksforum.com/albums/files/3/6/7/7/golf027.jpg
Mooi gti, vind die velgen ook super maar dan onder mijn cabrio. :D
Ruilen tegen een setje bbs?
gti-pirelli
17-03-2007, 23:01
bedankt rinus, Ja je moet er van houden he. Ik ben er net even te wijs mee om ze te ruilen. Of je moet al rs hebben haha
Geintje moet kunnen
Der Typ Siebzehn
17-03-2007, 23:07
even een ander aangezicht
...
vanuit dat perspectief valt het me nog enigzins mee.
einzer
Begint met hoofdletter, en letter "s" i.p.v. "z" gebruiken ;)
heb ik jou dan laatst zien rijden bij dat stukie 80 bij de benz. pomp op weg richting alteveer? Ik rijd tegenwoordig overdag in een opel combo van de baas, die heeft wel een nieuwe caddy maar die kreeg ik helaas niet mee :(
michel.t
18-03-2007, 14:00
mooie auto
vind de velgen gaaf :thumbup:
gti-pirelli
18-03-2007, 15:15
Dat zou best kunnen ja. Ik rij vaak over die weg. Moet nog een week naar valthermond toe en dan kan hij mooi de garage in en kan ik alle onderdelen monteren die er nog op horen.
vooral de velgen :) ik heb er nu nog winterbanden omliggen op de hele mooie stalen 13 inch velgen van een polo 6n :mad:
heb ik jou dan laatst zien rijden bij dat stukie 80 bij de benz. pomp op weg richting alteveer? Ik rijd tegenwoordig overdag in een opel combo van de baas, die heeft wel een nieuwe caddy maar die kreeg ik helaas niet mee :(
SlimMasterShady
18-03-2007, 16:52
Erg mooi golf en ik vind die velgen wel apart. Heb ze nog nooit eerder gezien en onder deze golf staan ze goed:D
Racelook
18-03-2007, 17:52
Vindt het best goeie velgjes, maar ik denk dat een klein beetje zakken een nog (veel) beter uiterlijk geeft. (of het hart zwart spuiten ;) )
Wiebrand
Johs 3.0 VR6
18-03-2007, 17:59
super golfje . de velgen staan echt uber .
silbergti
18-03-2007, 18:02
super golfje . de velgen staan echt uber .
Precies! ik vind de wielen een beetje afleiden van de rest van de auto. En een beetje te groot voor een Einser. :eek:
Der Typ Siebzehn
18-03-2007, 18:06
Precies! ik vind de wielen een beetje afleiden van de rest van de auto. En een beetje te groot voor een Einser. :eek:
Hey Peter, ik denk dat Johs 3.0 VR6 eerder alles perfect bij elkaar vind passen.
silbergti
18-03-2007, 18:16
Hey Peter, ik denk dat Johs 3.0 VR6 eerder alles perfect bij elkaar vind passen.
Ja! dat denk ik ook. Maakt ook niet uit. Maar je moet af en toe een kritische noot laten horen he? :)
Der Typ Siebzehn
18-03-2007, 18:29
Ja! dat denk ik ook. Maakt ook niet uit. Maar je moet af en toe een kritische noot laten horen he? :)
zo is het! ;)
gti-pirelli
18-03-2007, 19:27
ik ben erg blij met mijn velgen. Ik heb voor 16 inch gekozen omdat mijn golf anders niet laag genoeg is. Nu is dat natuurlijk wel op te lossen met een schroefset maar dat komt later wel eens.
Het hart zwart spuiten dat lijkt ook wel goed. Het enige nadeel is dat deze velgen zijn omgeboord. Dan zou het niet zo mooi gaan lijken.
Mr.Markos
18-03-2007, 19:59
ik ben erg blij met mijn velgen. Ik heb voor 16 inch gekozen omdat mijn golf anders niet laag genoeg is. Nu is dat natuurlijk wel op te lossen met een schroefset maar dat komt later wel eens.
hoe bedoel je? Dat je nu verder kunt verlagen zonder dat je veel last van drempels enzo hebt? En dat je dan minder ruimte tussen je wielen en wielkasten hebt?
Het hart zwart spuiten dat lijkt ook wel goed. Het enige nadeel is dat deze velgen zijn omgeboord. Dan zou het niet zo mooi gaan lijken.
hoezo? je laat het naafkapje toch gewoon zitten?
Je kunt het hart ook goud spuiten ;)
wat voor velgen zijn het eigenlijk?
nanneborn
19-03-2007, 12:46
Zien er goed uit die velgen!!!!!
gti-pirelli
19-03-2007, 17:27
ik ga de auto niet verder verlagen want ik heb nu een zo goed als nieuwe kw verlagingsset eronder zitten en vindt het dan zonde om het te vervangen door een schroefset.
De velgen zijn van atiwe type schlusselloch. Dit merk bestaat niet meer maar is nu bekend als raid. Van de stuurtjes enz.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.