View Full Version : Nieuw type deurbakken in oud type deur?
Ik vroeg me even af, of het mogelijk is om nieuw type deurbakken (dus van modeljaar 87 and so on) in een oud type deur te schroeven?
Aangezien je in een nieuw type speakers kwijt kan. En ik geen zin heb om m'n mooie bruine oud type te gaan verzagen.
En mocht dat dus plug&play zijn, zijn die dingen ook nog nieuw te krijgen bij de dealer oid?
Of mocht iemand toevallig nieuw type bruine deurbakken in de aanbieding hebben, hoor ik het graag ;)
http://www.jegertje.nl/autos/85golf/85golf5.jpg
Om deze dingen gaat het, 5 deurs dus.
golf mkII 16v
19-03-2007, 17:06
Heb ze van oud naar nieuw gezet
denk dat andersom ook wel past
ja past, zitten bij het model met het bakje alleen 2 extra schroefjes.. dus je krijgt 2 gaatjes in je deurpaneel erbij..
Nou dat is dus te overzien :D
Krijg we het volgende probleem, waarschijnlijk zijn die bruine dingen dus nergens te vinden.
Dus, dan denk ik dat ik maar zwarte koop, en die in het bruin overspuit.
Zou dat goed gaan?
golf mkII 16v
19-03-2007, 21:11
Blijft niet lang mooi
Zit vaak net met de neus van je schoen tegen de deurbak en dan wordt het al snel kaal
Of heel goed opletten met instappen
Blijft niet lang mooi
Zit vaak net met de neus van je schoen tegen de deurbak en dan wordt het al snel kaal
Of heel goed opletten met instappen
Hm, dat gaat hem ook niet worden dus :D
Lastig, zo'n bruin interieur ;)
Erg lastig inderdaad ;)
Je moet wel geheel in stijl blijf; je PDA houder moet nog vervangen worden door een bruin exemplaar :D
Erg lastig inderdaad ;)
Je moet wel geheel in stijl blijf; je PDA houder moet nog vervangen worden door een bruin exemplaar :D
Mja dat is lastig, ding heb ik namelijk met m'n verjaardag gekregen, als ik nou een andere ga kopen staat dat zo ondankbaar :D
Nog een vraagje, verschillen de deurbakken eigenlijk met een 2/3 deurs versie?
golf mkII 16v
20-03-2007, 17:14
3 of 5 maakt niets uit
Gelukkig, dat maakt m'n zoektocht al een stuk minder moeilijk ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.