PDA

View Full Version : gezocht:iemand die stoelen kan repareren

vwmk2driver
19-03-2007, 12:44
hallo,

wie hier op het forum en een beetje in de buurt van noord holland kan stoelen repareren.

ik heb hier een corrado stoel waarvan de wang van de zitting(beneden dus) open gesleten is en de vulling weg is.

dus de vulling moet opgevult worden of vervangen en het stofje moet vervangen worden.

wie kan dit?

ik hoor het graag

Menace
19-03-2007, 18:01
zelf doen, is eigenlijk niet zoveel werk
Je kan ook een bijrijders stoel ombouwen naar bestuurders stoel, frame is hetzelfde, enigste verschil zit um in waar de draden intern zitten.

vwmk2driver
20-03-2007, 09:20
als je de stoelen omwisseld zit het hendeltje om de stoel naar voren te klappen aan de verkeerde kant.

en zelf doen is geen optie ik wil het netjes hebben er in ze zijkant zit een soort van stik rand.

ik zou een andere stoelen kunnen zoeken en dan een wand daarvan af halen en die er op maken maar die optie houd ik liever even voor "dat kan altijd nog"

Vento Vice
20-03-2007, 10:05
Bij B & S autoaanpassing in uitgeest of Hoorn kunnen ze dat wel, zeker als het een Recarostoel is. Wat het kost, weet ik niet...
Greetz Vento Vice

Menace
20-03-2007, 20:25
als je de stoelen omwisseld zit het hendeltje om de stoel naar voren te klappen aan de verkeerde kant.

en zelf doen is geen optie ik wil het netjes hebben er in ze zijkant zit een soort van stik rand.

ik zou een andere stoelen kunnen zoeken en dan een wand daarvan af halen en die er op maken maar die optie houd ik liever even voor "dat kan altijd nog"
Dat kan je dus omzetten ;)