View Full Version : Wie heeft een goed Chroom adres!!
Ik wil wat spullen voor m,n MK I project laten verchromen , weet of heeft iemand een betrouwbaar adres in zuidholland waar ik mn spullen aan toe vertrouwen kan :) :)
O ja heeft iemand ervaring met Tolenaar electrometaal B.V. uit Rotterdam
Die schoot me ineens te binnen :D
Graag een reactie
Groeten Nico
MMgolfnut1
27-03-2007, 22:01
Tolenaar heb ik de meeste spullen de laatste tijd gebracht. Kwaliteit is tot nu toe goed. Dat zegt op zich niet zoveel, want na een jaartje blootgesteld te zijn aan een vochtig klimaat kunnen de spullen er ineens een stuk minder aan toe zijn. Het is voor mij dus nog even afwachten. Galvame levert normaal goede kwaliteit, maar een aantal onderdelen die ik daar 2 jaar geleden heb gebracht, begint te roesten. Bovendien is de wachttijd bij Galvame extreem.
Het is volgens mij sowieso vrij moeilijk om een ECHT goede verchromer te vinden. Ik durf er ook niet echt een advies voor te geven.
Het is bij Chromen van groot belang hoe de voorbewerking is gedaan en of het vantevoren verkoperd wordt .
Hoe heb je het aan geleverd , zelf gepolijst of hebben ze dat ook gedaan ?
En doen ze ook aluminium chromen
Iemand anders nog met een goed adres :redface: :redface:
Ik ben altijd naar Galvame geweest, en nooit klachten, en ik heb er veel gebracht.
Ben nu laatst naar Tolenaar geweest voor motorfiets-onderdelen, omdat die wat goekoper is, alleen NOG langere wachttijden.
Meer weet ik er niet in de buurt.
Waar zit Galvame dan eigenlijk ??
MMgolfnut1
29-03-2007, 11:58
Het is bij Chromen van groot belang hoe de voorbewerking is gedaan en of het vantevoren verkoperd wordt .
Hoe heb je het aan geleverd , zelf gepolijst of hebben ze dat ook gedaan ?
En doen ze ook aluminium chromen
Alu doen ze ook. Niks voorbewerkt aangeleverd.
MMgolfnut1
29-03-2007, 11:59
Galvame zit in de Waalhaven
Was ik ook inmiddels achter :D :D heb ze gebeld ,alleen is er een wacht tijd van 8 tot 10 weken :( :(
Nu wordt het een kwestie van kiezen :)
Toevallig nog iemand hier met ervaring bij Tollenaar of Galvame ??
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.