View Full Version : corrado stoelen in de banaan
FolkertMk1
02-04-2007, 19:07
nou heb ik een interieur van corrado gekocht
volgens de geleerden moet het zo passen maar ik krijg het er
niet in
iemand hiet ervaring mee???
http://www.volksforum.com/albums/files/3/5/9/8/untitled.bmp
Jurgen Santana
02-04-2007, 19:18
Met US gordels?
Schijnt bij Golf 1 dat je de onderstellen links/rechts moet wisselen. Soms moet er ook wat van die metalen kappen worden afgeslepen die achterop zitten. Om de achterste geleiders heen.
FolkertMk1
02-04-2007, 20:29
zullen we daar eens een stukje afslijpen
bij mij past het anders perfect, amper aanpassingen, het enige wat ik heb gedaan is omdat het onderstel "sleepte" over het vloerbedekking de achterste metalen "beugels" links en rechts van het onderstel en beste mep verkocht met een moker :D :redface:
Bij mij paste het er meteen in....alleen de hendel van de lengteverstelling zit aan de verkeerde kant
rallye16vt
03-04-2007, 07:39
En om deze verstelling in orde te maken, kun je het busje aan je koets, in het spiegelbeeld eraan lassen. (deze moet bij corrado stoelen aan de andere kant zitten).
Zo kun je later de orginele stoelen ook zo weer gebruiken.
FolkertMk1
03-04-2007, 17:18
daarom had ik de linkse ook rechts gezet en andersom
maar de bestuurders kant zit er nu in
alleen de plasticslee blokjes krijg ik er niet in
het is net of het frame een paar mm breder is
Dit had ik eerst ook, maar nadat ik de stoelen er op de juiste manier (bestuurder links en bijrijder rechts dus ;)) pastten ze wel...de blokjes zijn ook verschillend namelijk
FolkertMk1
03-04-2007, 19:07
moet ik dus het busje aan de koets wel verlassen ?
heb nu ook een set golf 2 velgen deze wil ik laten verbreden
weet iemand een adresje in friesland??
http://www.volksforum.com/albums/files/3/5/9/8/huisgolfrixt033.jpg
is niet nodig...gewoon de stoelen doen zoals ze erin horen en 1x goed stellen...daarna hoef je niet meer bij de lengteverstelling ja
stoelen er zo inzetten kan inderdaad ook, naddel is dat de hendels dus verkeerd omzitten, en je de stoel niet kan verstellen dus, nog een nadeel is dat de stoelen een beetje "hippen" dit vanwege de iets andere vorm ofzow, dit kun je ook oplossen door het frame van de "stoelhouder" voor op die balk eruit te snijden en er eentje van een corrado of golf 2 in te lassen dit is naar mijn mening het beste, mits je zekerweet dat je corrado of golf 2 stoelen er in blijft houden o.i.d.
kan je het stoelframe van de golf 1 stoelen niet onder de corrado stoelen lassen?
FolkertMk1
04-04-2007, 20:40
ja ik dacht al hij hipt wat gelukkig heb ik nog een golf 2 voor de sloop staan dan las ik dat er wel in
en de achterbank iemand daar ook ervaring mee
kan je het stoelframe van de golf 1 stoelen niet onder de corrado stoelen lassen?
is ook een optie, maar net wat je wil he :D
ja ik dacht al hij hipt wat gelukkig heb ik nog een golf 2 voor de sloop staan dan las ik dat er wel in
en de achterbank iemand daar ook ervaring mee
misschien dat ik je met een aantal weken wel kan vertellen hoe je een corrado achterbank in je golfje plaatst, maar golf 2 achterbank, moet je deze niet iets inkorten dan?? meende namelijk dat deze te breed is
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.