Lieuwe
04-04-2007, 12:49
Ik ga binnen niet al te lange tijd mijn KR motor weer inbouwen, maar wil eigenlijk al het onnodige spul verwijderen. Nu is die stappenmotor voor het stationair toerental kapot bij mij (zoals bij bijna elke KR motor). Bij koude motor wil de auto dan nog wel eens uitslaan als je niet oplet. Dit vind ik verder niet echt een probleem dus dan zou ik die stappenmotor ook wel weg kunnen laten ?
Verder heb je nog de warmloopregelaar. Deze verrijkt het mengsel alleen bij koude motor of ook op andere momenten ? Als het alleen bij koude motor is zou deze ook wel weg kunnen ? Het maakt me weinig uit als de motor niet zo lekker draait als deze koud is. Als het maar goed draait als ie op temperatuur is :thumbup:
Verder heb je nog de warmloopregelaar. Deze verrijkt het mengsel alleen bij koude motor of ook op andere momenten ? Als het alleen bij koude motor is zou deze ook wel weg kunnen ? Het maakt me weinig uit als de motor niet zo lekker draait als deze koud is. Als het maar goed draait als ie op temperatuur is :thumbup: