PDA

View Full Version : het zit altijd tegen

Dennis1988
12-04-2007, 20:26
ik had vandaag maar eens besloten om mijn rechter bumpersteun te gaan vervangen omdat die verrot was, ik had al een tijdje de bumpersteun er voor liggen en dacht hem er zo even eraf en er weer op te doen. mooi niet dus

de rechter en de linker waren allebei verrot alleen bij links zat ie nog niet los. het heeft me maar 2,5 uur gekost om de bouten los te krijgen omdat deze meedraaiden, en de de bouten die op het bumperframe zaten waren ook nog is helemaal verroest en draaiden zo door, was dus feest vandaag. :(

http://www.mijnalbum.nl/Foto=K6KYFXTR
kats verrot :S

Siem
12-04-2007, 20:52
Balen man :( , je komt altijd meer tegen dan je wenst :( ..
Is de klus wel gelukt??

Lieuwe
12-04-2007, 20:58
Kon je het niet makkelijk slopen met flex/boormachine oid ?

Dennis1988
12-04-2007, 21:19
ik heb de bouten vastgepikt met lasapparaat en later er met een beitel afgeslagen.

de auto is nog niet klaar, staat in de schuur bij mijn opa en oma, het leuke is dat ik g60 bumpers heb, en ook die steunen, en ik had een bumper voor smalle bumpers omdat de monteur waar ik heb hem altijd heen bracht dat ik die erop had zitten omdat het imitatie bumpers moesten zijn, mooi niet dus. morgen haal ik nog een bumpersteun voor smalle bumpers en dan laat ik die er morgen avond oplassen als tijdelijke oplossing moet hem voor dinsdag klaar hebben omdat ik waarschijnlijk zelf naar een project moet rijden wat een dik uur rijden is. :S en dan later maar helemaal nieuw bumperframe erop.

maar het leuke is nog altijd dat ik morgen gesprek heb om half 4 op werk, en de sloop om half 5 dichtgaat

RubenD
12-04-2007, 22:50
Juist de steunen van je binnenbalk waren verrot. Neem aan dat de bevestiging van je voorste balk(waar de voorste motorsteun opzit) dan ook verrot is? Dat is bij mij wel kapot.

Maar je hebt dus G60 bumpers, origineel? En een binnenbalk voor een dunne bumper? En die binnenbalk daar moet je dikke (G60) bumper dus op komen?

Of wat bedoel je nu?

Dennis1988
13-04-2007, 16:33
ik had g60 steunen en binnenbalk en ik heb bumpersteunen voor de smalle bumpers, die ga ik erop laten lassen straks. maar de bevestiging zelf is niet rot, alleen de bumpersteunen waren rot.

vanavond is ie weer klaar als goed is en niks tegen zit.