PDA

View Full Version : Luchtrooster Polo die aanblijft


Lucht
13-04-2007, 01:09
Hallo,

Ik krijg het luchtrooster, links van het stuur, niet uit. De hoofdschakelaar van de warmte staat uit. En ook het knopje bij het luchtrooster zelf staat op 0. En toch blijft dat ding blazen. Is dit de bedoeling (bv om te voorkomen dat de voorruit beslaat)? En wat kan ik er tegen doen? Want ik vind het best irritant. Ik heb een Polo uit 2001 (TDI).

polomaniac
15-04-2007, 14:16
Hallo,

Ik krijg het luchtrooster, links van het stuur, niet uit. De hoofdschakelaar van de warmte staat uit. En ook het knopje bij het luchtrooster zelf staat op 0. En toch blijft dat ding blazen. Is dit de bedoeling (bv om te voorkomen dat de voorruit beslaat)? En wat kan ik er tegen doen? Want ik vind het best irritant. Ik heb een Polo uit 2001 (TDI).


boven het rooster zitten in het speaker rooster ook nog openingen die met de "voorruit" zijn gekoppeld... bedoel je die niet?

anders is waarschijnlijk het pinneje buiten het hefboompje geraakt... je kan dat zelf simpel verhelpen door de lichtschakelaar te verwijderen en dat luchtrooster.. dan kan je aan de onderkant bij dat pinnetje+hefboompje..

mvg sjors

ps. je moet de klep die de lucht doorlaat of tegenhoud kunnen zien bewegen..