View Full Version : wat een verschil maakt wat zwart en wat zilver he?
Vera-Exel
18-04-2007, 20:50
Ik ben vanavond creatief met mijn Golfje bezig geweest, helaas had ik niet genoeg zwart en moet ik morgen een extra spuitbus erbij halen, dus voorlopig alleen foto's van de voorkant en de velgen
zo was de voorkant
http://i45.photobucket.com/albums/f53/Verafjord/golfvoor.jpg
en dit is het resultaat na mijn speeluurtje met een spuitbus zwart :)
http://i45.photobucket.com/albums/f53/Verafjord/hijwordtsteedsmooier.jpg
zo waren de velgen
http://i45.photobucket.com/albums/f53/Verafjord/golflinks.jpg
en zo zijn ze nu
http://i45.photobucket.com/albums/f53/Verafjord/heeftwelwat.jpg
http://i45.photobucket.com/albums/f53/Verafjord/gaafhe.jpg
Morgen nog even een spuitbus zwart erbij halen, dan kan ik de randen op de deuren ook bijspuiten (is rechts al gebeurd) en de achterbumper.
Ben best wel trots op het resultaat, het is ineens een heel andere auto om te zien :)
MrMiljon
18-04-2007, 20:55
Ziet er meteen een stuk beter uit. Wel jammer dat je de chromen bies ook mee gespoten hebt. Maar ik weet natuurlijk niet hoe die eraan toe was.
heb je de sierstrip op de grill verwijderd op de foto? of meegespoten? want dat zou zonde zijn... oh en de rubber strips en bumpers kun je beter niet met verf doen, blijft niet al te lang mooi.... blijf echter wel jaloers op dat heel mooi glimmende rood
Bumps en wielen zien er goed uit,maar waarom heb je het rood aan de voor kant ook mee gespoten?
Golf_1_gts
18-04-2007, 21:10
zo was de voorkant
en dit is het resultaat na mijn speeluurtje met een spuitbus zwart :)
Zoow...dat doe je niet onverdienstelijk... :)
ik vind hem er alleen maar minder mooi uitzien met dat zwarte...
Vera-Exel
18-04-2007, 21:46
@MrMiljon: die bies zag er niet uit, was op sommige plekken niet eens meer te zien dat ie chroom was. Ik heb inmiddels op de bies een rode strip gemaakt, best grappig gezicht, maar daar heb ik nog ff geen foto van
@Tjaap: die sierstrip was er ook niet al te best aan toe, heb ik dus idd ook meegespoten, vind het wel wat hebben zo'n hele zwarte voorkant. En dat glimmend rood is ook een hele grote verdienste van mijn stiefvader, die voorziet mij van de goeie spullen om 'm zo te laten glimmen :) Hij heeft me al beloofd dat ie na zijn vakantie de hele auto nog eens met de tol gaat doen voor me en dan komt ie weer in de waxoyl te staan.
@BBS-roy: dat heb ik meegespoten, omdat de lak niet mooi meer was en zoals ik hierboven al schrijf vind het ik het wel een stoer gezicht zo'n hele zwarte neus
@Golf_1_gts: thnx, het meeste werk was overigens het afplakken
@René: tja ik denk dat dat een kwestie van smaak is
Mister Cool
18-04-2007, 22:04
Ik ben minder weg van die velgen... Maar mooi zwart kunststof is altijd goed! Beetje jammer alleen dat je de de rode delen in het front ook zwart hebt gespoten... Maar afplakken? Die strips kan je er zo afpakken toch? En bumpertje is ook niet zo moeilijk. Heb je ze met gewone verf gespoten?? Het lijkt zo op de foto's net iets te zwart zeg maar... Meer dan de gewone originele kunststof kleur...
En bumpertje is ook niet zo moeilijk.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/5/7/6/Afbeelding073.jpg
kon het niet laten Marco.... :D
Vera-Exel
18-04-2007, 22:10
Ik ben minder weg van die velgen... Maar mooi zwart kunststof is altijd goed! Beetje jammer alleen dat je de de rode delen in het front ook zwart hebt gespoten... Maar afplakken? Die strips kan je er zo afpakken toch? En bumpertje is ook niet zo moeilijk. Heb je ze met gewone verf gespoten?? Het lijkt zo op de foto's net iets te zwart zeg maar... Meer dan de gewone originele kunststof kleur...
ik heb een spuitbus van mijn stiefvader gehad, is van autosmart....... mmmmm die strips eraf halen, tja daar moet je een vrouw voor zijn om daar niet op te komen he? hahahaha ben harstikke lang bezig geweest met alles afplakken
Maar afplakken? Die strips kan je er zo afpakken toch?
kijk eens naar die strips, en dan in combi met het bouwjaar.... tot 87 zat alles geplakt...
Vera-Exel
18-04-2007, 22:11
http://www.volksforum.com/albums/files/1/5/7/6/Afbeelding073.jpg
zo zag het er bij mij ook zo'n beetje uit vanavond :D
Vera-Exel
18-04-2007, 22:13
kijk eens naar die strips, en dan in combi met het bouwjaar.... tot 87 zat alles geplakt...
m.a.w. je kan die strips er niet afhalen? tja dan wordt het morgen maar weer een krant ergens kapen om de linkerkant te doen
kan wel..... maar je krijgt ze nooit meer terug.
is overigens niet zo erg want persoonlijk vind ik ze niet mooi. EN in tegenstelling tot de latere modellen zitten hieronder geen gaatjes dus eraf slopen, dubbelzijdig tape eraf poetsen en klaar,....
Vera-Exel
18-04-2007, 22:34
ja dat is een optie, maar weet je wat je dan krijgt? Dat je ergens op een parkeerplaats geparkeerd staan en er van die lompe horken zijn die hun deur tegen je auto aan gooien, met die strips wordt het nog enigzins tegengehouden
Kevin20v
19-04-2007, 06:41
ja dat is een optie, maar weet je wat je dan krijgt? Dat je ergens op een parkeerplaats geparkeerd staan en er van die lompe horken zijn die hun deur tegen je auto aan gooien, met die strips wordt het nog enigzins tegengehouden
joh, Ik heb met mijn golf 4 daar een fantastische oplossing voor....
Die parkeer ik nooit ergens waar ie langer dan 1 minuut alleen moet staan, en in die 1 minuut ga ik al dood van de zenuwen :D :woowoo: :rock: :thumbup:
Die parkeer ik nooit ergens waar ie langer dan 1 minuut alleen moet staan, en in die 1 minuut ga ik al dood van de zenuwen :D :woowoo: :rock: :thumbup:
whahahaha RIGHT ON Kevin !!! :rock: :rock:
Haar Golf 2 en en die van jou zitten ook in dezelfde prijsklasse :D:D
Niet miepen gewoon parkeren dat ding :cool:
Kevin20v
19-04-2007, 08:11
whahahaha RIGHT ON Kevin !!! :rock: :rock:
Haar Golf 2 en en die van jou zitten ook in dezelfde prijsklasse :D:D
Niet miepen gewoon parkeren dat ding :cool:
:D :thumbup: Die van mij heeft ook geen chrome randjes :D
Golf_1_gts
19-04-2007, 08:12
Wrom laat je hem niet helemaal omhoog gaan met de airride? Dan kan iedereen eronder door lopen.
Je speelt toch zo graag met je afstandbedieing in je broek he ;)
:D :thumbup: Die van mij heeft ook geen chrome randjes :D
Dat moest er nog eens opzitten.... :slap: ;)
Kevin20v
19-04-2007, 08:35
Wrom laat je hem niet helemaal omhoog gaan met de airride? Dan kan iedereen eronder door lopen.
Je speelt toch zo graag met je afstandbedieing in je broek he ;)
Wat ben jij toch een misselijk mannetje :D
De airride blijft laag, dan kunnen ze er ook niet met de wielen vandoor gaan als ik er niet bij ben.... :thumbup:
Berserker
19-04-2007, 09:21
Dan heb je toch ook niet echt meer plezier van je auto he..
:(
Kevin20v
19-04-2007, 11:02
Dan heb je toch ook niet echt meer plezier van je auto he..
:(
dat zie je verkeerd, ik heb alleen nog maar lol met die auto... Voor al die andere ritjes en klusjes heb ik de cabrio nog... en daar heb ik ook alleen maar lol mee :D :thumbup: :rock: :woowoo: :hitit:
EDIT: Mits de cabrio het doet heet dat :D
Kevin20v
19-04-2007, 11:07
om toch ontopic te blijven, @Vera: de golf is er flink van opgeknapt! ziet er stukken beter uit!
Vera-Exel
19-04-2007, 16:48
om toch ontopic te blijven, @Vera: de golf is er flink van opgeknapt! ziet er stukken beter uit!
thnx, heb vanmiddag de achterkant nog gedaan en heb op de bumpers rode biesjes gemaakt op de plek waar de verweerde chromen zaten. Vind ''m best wel stoer nu :)
De airride blijft laag, dan kunnen ze er ook niet met de wielen vandoor gaan als ik er niet bij ben.... :thumbup:
met die snelheid van jouw moet je oppassen dat ze de wielen er onder het rijden niet afhalen :tongue: (heb ik gehoord) ;)
Kevin20v
20-04-2007, 07:37
met die snelheid van jouw moet je oppassen dat ze de wielen er onder het rijden niet afhalen :tongue: (heb ik gehoord) ;)
ohhhhhhhhhhhhhh :D :eek: tja niet ieders auto loopt 240 :D
Foto's!
Kevin: daar gaat je kleine beetje wat nog over was van je reputatie :D
ohhhhhhhhhhhhhh :D :eek: tja niet ieders auto loopt 240 :D
hahaha,die van mij ook niet :(
Kevin20v
20-04-2007, 19:36
Foto's!
Kevin: daar gaat je kleine beetje wat nog over was van je reputatie :D
Welke reputatie heb je het over?? :D :rock:
Het gaat trouwens over het wel of niet te hard rijden in frankrijk (wat ik uit principe gewoon weiger, vind franse agenten nou niet echt über relaxed tegen Nederlanders in golfjes :D (ja ik spreek uit ervaring :woowoo: )
hahaha,die van mij ook niet :(
Van mij hoeft ie het ook niet, 208km/h is hard genoeg :D
Mister Cool
21-04-2007, 00:29
:icon_spin :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.