PDA

View Full Version : kl*te amateurs!

Hazy
25-04-2007, 17:06
Hey! ik zal me ook gelijk even voorstellen,

Ik zit al een hele tijd op t forum maar zelf nooit egt actief geweest... :rolleyes:

Mijn naam is bjorn, en ik woon in elsloo!
In het mooie diepe zuiden van het land :D

Ik rij tegenwoordig in een golf2 1.6
http://www.volksforum.com/albums/files/5/1/1/4/DSC00003.JPG

hierin is ingebroken vanacht...
ik wilde vanmorge mijn auto gaan poetsen en uitzuigen enz enz...

Eenmaal bij de auto aangekomen zie ik dat mijn klink half aan de auto hangt, en ik vreesde het ergste...

ik open de auto en jawel hoor er is vanalles weg uit de auto!
ik zag direct eigenlijk dat t een amateur was geweest...

frontje van de radio weg, cd-mapje met een 20 tal cd's
zippo, sigaretten enzovoorts een hoop klein geprul...

ik begin de auto zelf te inspecteren en zie dat t kereltje te veel naar t A-team heeft gekeken vroeger!
van mijn stuurhuis heeft hij t plastic afgebroken en een paar kabels van t contactslot doorgeknipt...
Ik hoopte dat t daarbij bleef maar hij heeft ook t contactslot zelf geforceerd...
sleutel gaat erin maar daar blijft t ook bij... :mad:

om een lang verhaal kort te maken :P

via via krijg ik een naam te horen (ja ik weet t je mag t recht niet in eigen handen nemen maar t gaat hier wel ff over mijn golfje)
Met t grootste stomme toeval kom ik t kereltje een paar uur later tegen in elsloo...
Na een korte ondervraging mocht ik een kijke nemen in zijn rugzak en zie daar enkele van mijn spullen zitten... zoals mijn radiofront! :eek:

Ik ben uiteindelijk naar zijn moeder gegaan...
hij blijkt behoorlijk aan de harddrugs te zitten en uit huis gegooid te zijn, dit was al de 4e inbraak deze week! :eek:

Naderhand heb ik aangifte gedaan en de rest wordt geregeld, maar ik heb dus een probleem...

Nu komt de grote vraag:

Hoe krijg ik mijn contactslot eruit om het te vervangen? :rolleyes:
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, want ik kom nu nergens met de auto...

alvast bedankt!

groetjes Bjorn a.k.a. Hazy

mark_84
25-04-2007, 17:13
minders
heuts jonge kijken nu zaterdag wel ff naar je contactslotje

laterssss

Hazy
25-04-2007, 17:19
netjes!

thanx kerel! wat moest ik zonder je!
zie je wss vanaaf nog wel!

golf mkII 16v
25-04-2007, 18:07
Welkom,je bent niet de eerste waar het gebeurd [ben er ook slachtoffer van geweest]
Eerst ambulace gebeld en toen de jongen ondervraagd
Klote als er zo'n knakker in je auto heb gezeten verniellen meestal meer als dat ze aan waarde meenemen

Tommy
25-04-2007, 18:10
Welkom,je bent niet de eerste waar het gebeurd [ben er ook slachtoffer van geweest]
Eerst ambulace gebeld en toen de jongen ondervraagd
Klote als er zo'n knakker in je auto heb gezeten verniellen meestal meer als dat ze aan waarde meenemen

deze snap ik niet....

golf mkII 16v
25-04-2007, 18:14
deze snap ik niet....
Als je het leest is het miss wazig maar als ze in je auto hebben gezeten zonder toestemming weet je het wel

Tommy
25-04-2007, 18:22
Als je het leest is het miss wazig maar als ze in je auto hebben gezeten zonder toestemming weet je het wel

dus je hebt de ambulance gebeld, en hem toen in elkaar gerost ofzo? en daarna gewacht tot je em aan de ambulance broeders kon overdragen?

golf mkII 16v
25-04-2007, 18:33
Ik niet maar topic starter Bjorn
DIE heb de dader staande gehouden

Golf_1_gts
25-04-2007, 18:51
Ik Zou het wel doen maar de ambulance niet bellen :D

Tommy
25-04-2007, 19:26
Ik niet maar topic starter Bjorn
DIE heb de dader staande gehouden

en ambulance-waardig afgleverd?

Niles
25-04-2007, 20:52
:chair: wat hebben ze nou aan alleen een frontje. Stomme kneuzen het brengt niks op maar helpen een ander wel aan een boel ellende.

Je contactslot zit vast met een imbus bout op je stuur kolom hier kun je wel bij komen als je die 2 plastic kapjes er even afhaalt en je stuur dan schuif je hem er zo af

Groeten Niels

Erik
25-04-2007, 21:40
He Bjorn,

Kl*te om te horen zeg :( :hug:,
zielige personen die zoiets flikken, en als ik deze later ook nog tegen zou komen op straat zou hij toch wel degelijk moeten afleggen :mad:

Voor het verwijderen van je contactslot moet je je stuurkolom gedeeltelijk losmaken. Schijnt een aardig klusje te zijn maar met mark erbij zal het goed te doen zijn ;)

Zou wel opzoek gaan naar een setje anti-diefstal plaatjes en ergens een alarmpje op de kop tikken, dit houd (meestal) de 'amateurs' al op een klein afstandje.
In je auto zullen ze altijd weten te komen maar het gaat om de tijd die je ze tegen kunt houden.

Succes met de reparatie :)

Golf_1_gts
25-04-2007, 22:12
:chair: wat hebben ze nou aan alleen een frontje. Stomme kneuzen het brengt niks op maar helpen een ander wel aan een boel ellende.

Je contactslot zit vast met een imbus bout op je stuur kolom hier kun je wel bij komen als je die 2 plastic kapjes er even afhaalt en je stuur dan schuif je hem er zo af

Groeten Niels

Let wel op dat je stuurkolom niet verschuift... :)

Edward
26-04-2007, 06:07
die dader had bij mij toch wel een setje vreetstenen gemist kan ik je melden....harddrugs gebruiker of niet

Chr-ome Weber
26-04-2007, 06:52
die dader had bij mij toch wel een setje vreetstenen gemist kan ik je melden....harddrugs gebruiker of niet
:goodpost: Ik denk dat ik hem zo zou helpen dat hij nooit meer een auto aan zou kunnen raken denk ik. :eek: Mensen moeten gewoon eens leren van andermans spullen af te blijven.En verder wilde ik nog ff zeggen bjorn welkom,en alweer een limburger erbij :thumbup: en succes met de verbouwing :D

Hazy
26-04-2007, 08:27
Hey mensen!
thanx voor jullie reacties!

t kereltje was minderjarig dus heb me nog fors moeten inhouden :rolleyes:
dus niet ambulance waardig afgevoerd helaas...

En mensen bedankt voor de tips! ik zal zaterdag wel posten of t gelukt is, daar twijfel ik eigenlijk niet aan :D

Ik ben trouwens ook niet de enige die de jongen aant zoeken was...
ben wel de eerste die m gevonden heeft, moet ook wat overlaten voor de anderen haha

greets bjorn

Hazy
26-04-2007, 16:13
ik kan ook niet meer met de sleutel in het contact draaien...
hij staat nu op het stuurslot, ik weet niet of dit zoveel uitmaakt bij een golf, mijn ervaring bij peugeot, citroen en renault maakt dit wel heeel veel uit...

alle tips zijn welkom!

alvast bedankt, Hazy

Menace
26-04-2007, 17:32
stuur klein beetje heen en weer bewegen en proberen om sleutel om te draaien, dan ZOU ie weer van stuurslot af moeten gaan

Hazy
26-04-2007, 17:36
nee doet ie egt niet, hij heeft met een zakmes in het contact zitten wroeten... :eek:

zoiets geloof je tog bijna niet he... :mad:

Golf_1_gts
26-04-2007, 18:22
Alles uit elkaar trekken...en nieuw/sloop erop zetten...

Hazy
28-04-2007, 10:53
heerlijk! als je weer in je eigen auto kan rijden!
het is weer gemaakt na even te ploeteren...

de sloop weer blij gemaakt, vroeg opgestaan...

ik moet alleen de audio terug installeren en dan is ie weer als vanouds :D
dat komt van t weekend wel ergens want nu ga ik van t heerlijke weer genieten!

mensen nog bedankt voor de tips en reacties!
greets bjorn