Hazy
25-04-2007, 17:06
Hey! ik zal me ook gelijk even voorstellen,
Ik zit al een hele tijd op t forum maar zelf nooit egt actief geweest... :rolleyes:
Mijn naam is bjorn, en ik woon in elsloo!
In het mooie diepe zuiden van het land :D
Ik rij tegenwoordig in een golf2 1.6
http://www.volksforum.com/albums/files/5/1/1/4/DSC00003.JPG
hierin is ingebroken vanacht...
ik wilde vanmorge mijn auto gaan poetsen en uitzuigen enz enz...
Eenmaal bij de auto aangekomen zie ik dat mijn klink half aan de auto hangt, en ik vreesde het ergste...
ik open de auto en jawel hoor er is vanalles weg uit de auto!
ik zag direct eigenlijk dat t een amateur was geweest...
frontje van de radio weg, cd-mapje met een 20 tal cd's
zippo, sigaretten enzovoorts een hoop klein geprul...
ik begin de auto zelf te inspecteren en zie dat t kereltje te veel naar t A-team heeft gekeken vroeger!
van mijn stuurhuis heeft hij t plastic afgebroken en een paar kabels van t contactslot doorgeknipt...
Ik hoopte dat t daarbij bleef maar hij heeft ook t contactslot zelf geforceerd...
sleutel gaat erin maar daar blijft t ook bij... :mad:
om een lang verhaal kort te maken :P
via via krijg ik een naam te horen (ja ik weet t je mag t recht niet in eigen handen nemen maar t gaat hier wel ff over mijn golfje)
Met t grootste stomme toeval kom ik t kereltje een paar uur later tegen in elsloo...
Na een korte ondervraging mocht ik een kijke nemen in zijn rugzak en zie daar enkele van mijn spullen zitten... zoals mijn radiofront! :eek:
Ik ben uiteindelijk naar zijn moeder gegaan...
hij blijkt behoorlijk aan de harddrugs te zitten en uit huis gegooid te zijn, dit was al de 4e inbraak deze week! :eek:
Naderhand heb ik aangifte gedaan en de rest wordt geregeld, maar ik heb dus een probleem...
Nu komt de grote vraag:
Hoe krijg ik mijn contactslot eruit om het te vervangen? :rolleyes:
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, want ik kom nu nergens met de auto...
alvast bedankt!
groetjes Bjorn a.k.a. Hazy
Ik zit al een hele tijd op t forum maar zelf nooit egt actief geweest... :rolleyes:
Mijn naam is bjorn, en ik woon in elsloo!
In het mooie diepe zuiden van het land :D
Ik rij tegenwoordig in een golf2 1.6
http://www.volksforum.com/albums/files/5/1/1/4/DSC00003.JPG
hierin is ingebroken vanacht...
ik wilde vanmorge mijn auto gaan poetsen en uitzuigen enz enz...
Eenmaal bij de auto aangekomen zie ik dat mijn klink half aan de auto hangt, en ik vreesde het ergste...
ik open de auto en jawel hoor er is vanalles weg uit de auto!
ik zag direct eigenlijk dat t een amateur was geweest...
frontje van de radio weg, cd-mapje met een 20 tal cd's
zippo, sigaretten enzovoorts een hoop klein geprul...
ik begin de auto zelf te inspecteren en zie dat t kereltje te veel naar t A-team heeft gekeken vroeger!
van mijn stuurhuis heeft hij t plastic afgebroken en een paar kabels van t contactslot doorgeknipt...
Ik hoopte dat t daarbij bleef maar hij heeft ook t contactslot zelf geforceerd...
sleutel gaat erin maar daar blijft t ook bij... :mad:
om een lang verhaal kort te maken :P
via via krijg ik een naam te horen (ja ik weet t je mag t recht niet in eigen handen nemen maar t gaat hier wel ff over mijn golfje)
Met t grootste stomme toeval kom ik t kereltje een paar uur later tegen in elsloo...
Na een korte ondervraging mocht ik een kijke nemen in zijn rugzak en zie daar enkele van mijn spullen zitten... zoals mijn radiofront! :eek:
Ik ben uiteindelijk naar zijn moeder gegaan...
hij blijkt behoorlijk aan de harddrugs te zitten en uit huis gegooid te zijn, dit was al de 4e inbraak deze week! :eek:
Naderhand heb ik aangifte gedaan en de rest wordt geregeld, maar ik heb dus een probleem...
Nu komt de grote vraag:
Hoe krijg ik mijn contactslot eruit om het te vervangen? :rolleyes:
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, want ik kom nu nergens met de auto...
alvast bedankt!
groetjes Bjorn a.k.a. Hazy