PDA

View Full Version : Hoe uitlaat weer monteren

GolfMk2gti
01-05-2007, 14:41
Oke Zit met het volgende..

Ik heb dus een 16v ingebouwd in me 8v gti,dat is aardig gelukt maar nu stuite ik op een probleem :redface: ,ik krijg me uitlaat niet meer gemonteerd.Heb het spruistuk aan me blok zitten maar nu moet ik enkelt de vlammendemper er nog aan schroefen.Maar die krijg ik niet tussen met subframe en carresorie door.

Hebben jullie een handige tip of zal ik toch me stabelisator stang los halen en subframe wat moeten laten zakken ??

sjampoo
01-05-2007, 14:49
Ben dus bezig met een 16v inbouwen maar nu wou ik de uitlaat terug monteren maar Dat ging dus niet Teminste,

Ik heb dus het spruistukgedeelte aan het blok en nu nog enkelt die katgedeelte weer erop Maar die krijg ik er niet tussen gewurmt.Moet ik nu die stabstang los halen en subframe wat laten zakken Zodat ie er wel tussen past.

Zie eigelijk geen andere optie maar denk meschien weet er iemand hier wat :thumbup:

Ik wil niet enorm zeuren, maar doe het toch:
Je tekst is belabberd slecht.
Een spelvaut hier of daar; dat boeit mij niet, maar je weet wel de hoofdletters en leestekens te vinden maar niet goed te gebruiken.

Als je wilt dat jouw posting met aandacht wordt gelezen, en je een zinnig antwoord verwacht, neem dan iets meer moeite.
(Rechtsonder zit een http://www.volksforum.com/forum/images/buttons/edit.gif knop: gebruik deze om de originele tekst aan te passen)

golf mkII 16v
02-05-2007, 19:25
Als het goed is heb je alleen een dubbelepijp en geen demper oid
Als er niets met de auto is [schade]dan moet het er zo onder te zetten zijn

GolfMk2gti
02-05-2007, 20:01
Hmm Dan ben ik bang dat ik een schade heb want krijg hem er niet tussen.Heb dus met dubbelepijp zn vlammendover geval.....

Hij komt klem te zitten tegen stabilisator stang en tegen me carresorie

golf mkII 16v
02-05-2007, 20:44
Als het goed is heb je alleen een dubbelepijp en geen demper oid
Als er niets met de auto is [schade]dan moet het er zo onder te zetten zijn
Dacht aan die van de 8V maar zo als je al vertelde over MSN is dat zo'n ronde aansluiting!
Dus sub iets laten zakken :thumbup: