PDA

View Full Version : sommige mensen .....zucht....

sixpack
07-05-2007, 06:24
6 x heen en weer gemailt over 2 boutjes, zitte ze klaar in de envelop,vraag ik om zijn adres,krijg ik dit mailtje terug :

Zou je mij het geld weer terug kunnen storten?

Ik heb namelijk de boutjes weer gevonden.

Dat kan op rekening nummer .........

...............

.............

......... Nieuw-Roden

Geen sorry, geen vriendelijke groet....man man man wat een manieren
:shake:

Het gaat om 5,80 moet ik nu 5,00 administratie kosten in rekening brengen ?

Zucht ......

hajee
07-05-2007, 06:38
pfffffffffffffffff

vwjopie
07-05-2007, 06:42
gewoon een mailtje terug sturen...

ik wil je best 0,80 cent overmaken want de 5,00 is administratie kosten...

ik vind dat je gelijk heb ;)

sjampoo
07-05-2007, 07:02
"Oh sorry, boutjes zijn net op de post gegaan. (zoekgeraakt)
Stuur ze als ze aankomen maar terug, dan maak ik tegen die tijd het geld wel over."

hajee
07-05-2007, 07:08
-€5,00 voor administratiekosten...

Erik
07-05-2007, 07:17
zijn dan wel hele speciale boutjes als ze naar jou komen hè .... ;)

arnus71
07-05-2007, 07:24
"Oh sorry, boutjes zijn net op de post gegaan. (zoekgeraakt)
Stuur ze als ze aankomen maar terug, dan maak ik tegen die tijd het geld wel over."
:iamwithst

Dennis@polo86c.nl
07-05-2007, 08:49
Op de post gegaan zonder adres? ;)

Golf_1_gts
07-05-2007, 08:52
Ik zou iets terugsturen in de trant van: "Dikke bout, drie bier".

maartenunplukt
07-05-2007, 09:46
Gewoon terugstorten met de mededeling dat die stakker eens manieren moet leren en het de volgende keer kan schudden.

Het is triest, maar je helpt dat soort lui waarschijnlijk toch niet.

joossie
07-05-2007, 10:23
Oooooooh maar das toch heel normaal tegenwoordig........ zelfde dat mensen tegenwoordig alleen maar kunnen tig x mailen of smssen terwijl dat het je met 1 telefoontje alles kunt uitleggen... maar mensen durven tegenwoordig alles te vragen via de mail maar praten how maar.

Of dat je spullen klaar maakt voor een bepaalde datum want dan MOET het klaar zijn... en vervolgen komen ze het niet meer ophalen...omdat het niet op de route ligt... en betalen doe ik pas als ik de spullen heb hoor... ja ja.

Maar goed zo zijn er maar een paar.

Erik
07-05-2007, 10:48
:iamwithst en dan hebben we het nog niet over het afbellen van een afspraak als je niet kan komen.
Even fatsoenlijk bedanken voor de moeite is er niet meer bij op vandaag :(

mark2fpolo
07-05-2007, 11:28
Idd een trieste zaak...

niet afbellen is een van de dingen waar ik me het meest aan erger, net alsof ik niet meer te doen heb op men vrije avond/weekend

classicline
07-05-2007, 11:33
Ik had niks terug gestort,
Gewoon de boutjes opsturen en als ie mailt
zeggen dat je daar niet aan kunt beginnen,
je hebt een koopovereenkomst dus iets doen kan ie sowieso niet.

hajee
07-05-2007, 11:35
wat een geneuzel he, om 5,80
zou niet eens durfen terug te vragen dat kleine bedrag..

evilnyntje
07-05-2007, 11:41
Helaas komen sommige mensen echt uit een ei.

sixpack
07-05-2007, 12:59
idd het niet ophalen en "haast hebben " met spullen terwijl het achteraf niet nodig blijkt te zijn komt ook voor .....

Ik weet nog niet wat ik ermee doe...

Pffffffff dank jullie wel dat jullie er ook zo over denken, ik dacht al bijna dat de heel nederland zo is geworden......vol met spelvouden en ongemanierd gedrag.....

waar is toch die "patat generatie" gebleven ? :(

vwleusden
07-05-2007, 13:06
Ja hier !!!! :rock: al gepolijste RVS bouten op de plank ? :)

Lennart
07-05-2007, 13:18
Pffffffff dank jullie wel dat jullie er ook zo over denken, ik dacht al bijna dat de heel nederland zo is geworden......vol met spelvouden en ongemanierd gedrag.....
(
Marktplaats-generatie :(

MrMiljon
07-05-2007, 16:57
Idd. Reageer ook alleen nog maar op mailtjes waar meer dan 2 woorden in staan.
Dus niet: "kost dat" "kant goedkoper". Wij merken het zelf ook dagelijks (stukadoor). Mailtjes als hierboven beschreven worden ook totaal niet behandeld. Of je krijgt vragen als; " Ik wil graag mijn woonkamer laten stuken, wat kost dat ongeveer".....

scumbag
07-05-2007, 19:58
Idd. Reageer ook alleen nog maar op mailtjes waar meer dan 2 woorden in staan.
Dus niet: "kost dat" "kant goedkoper". Wij merken het zelf ook dagelijks (stukadoor). Mailtjes als hierboven beschreven worden ook totaal niet behandeld. Of je krijgt vragen als; " Ik wil graag mijn woonkamer laten stuken, wat kost dat ongeveer".....

Of bij dealer waar ik werk..."Mijn auto start niet meer, wat kost het om het te laten maken?" :thumbup:

crazy richard
08-05-2007, 07:36
hihi klinkt allemaal heel bekend :)
ach over die boutjes ik zou terug mailen bel mij hier maar even over svp op tel nummer :.......
en dan zeggen ik wil best de deal afbreken maar.....en dan inderdaad kosten berekenen voor de moeite :)
ik heb pas lijsten besteld bij golf1 onderdelen.nl (goede service en snelle verzending trouwens)en ik had die klipjes al in een potje maar voor de zekerheid toch alle 32 nieuw erbij besteld voor het geval die ik had niet goed waren....dus blijkt dat die oude perfect gaan en die niuewe wat minder (komt door het spuiten vd auto niet de klipjes) dus bijna alle oude gebruikt en heb nu al die nieuwe nog...
lekker belangrijk mijn lijsten zitten erop lol
je hebt dan mensen die zouden proberen die klipjes terug te sturen hahahah....

nee dit gebeurd vaak..

wat denk je van afgesproken prijs en dan later toch nog afdingen erop ...

ach ......

grts richard

Golf_1_gts
08-05-2007, 07:43
Afdingen moet je altijd proberen :D

rallyegolf driver
08-05-2007, 09:09
Het gaat om 5,80 moet ik nu 5,00 administratie kosten in rekening brengen ?

Zucht ......

Trouwens peet, 5,80 voor 2 boutjes incl. verzenden....

postzegel is 40 cent ofzo, dus dan 2,70 per boutje..... goeie prijs! :thumbup:

:woowoo:

berendd
08-05-2007, 12:16
Afdingen moet je altijd proberen :D

sjah maar als je bij mij voor de deur staat en je denkt er nog een tientje af te kunnen krijgen rijd je maar weer fijn naar huis, en ben je voor niets op en neer geweest.

afspraak is afspraak..

heb hier ook nog een elektromotor liggen, ding al 3 keer op MP gezet en iedere keer hetzelfde gezeik. en als ik m dan op wil sturen à 12E (rijd je nog niet voor naar het volgende dorp heen en weer) is het te duur en komen ze wel een keer langs (yeah right)

op het werk ook hetzelfde geneuzel, de prijs moeten ze het liefst gisteren weten en vervolgens krijg je geen gegevens (dus moet je de helft gokken) en is de prijs die je afgeeft toch altijd te duur en moet er nog wat af. (bouw en projectontwikkeling).

komt ook wel een beetje omdat niemand meer wat kan en iedereen overal geld aan wil verdienen, kan natuurlijk niet lang goed gaan. laten mensen weer een vak gaan leren zodat ze zelf ook iets kunnen maken, weten ze ook hoeveel moeite het een ander kost.

frankvr6
08-05-2007, 13:40
gewoon opsturen die handel besteld is besteld