View Full Version : Verlagen??
Ik wil mijn jetta uit '91 verlagen
nou heb ik op autotrader ( daar zijn alle specificaties van de auto's op te roepen ) gelezen dat er standaard schroefveren onder zitten,
houdt dit dan in dat ik ze zelfstandig omlaag kan draaien??
en zo ja hoe doe ik dit?? :tongue:
zit gewoon een vaste set onder hoor.
mits deze ooit is vervangen door een schroefset, die kun je verstellen door middel van een sleutel een ring naar boven en beneden te draaien.
mhh okee dankje wel
toch maar even kijken voor een setje dan :D
zit gewoon een vaste set onder hoor.
mits deze ooit is vervangen door een schroefset, die kun je verstellen door middel van een sleutel een ring naar boven en beneden te draaien.
tenzij
Berserker
07-05-2007, 14:23
Ik wil mijn jetta uit '91 verlagen
nou heb ik op autotrader ( daar zijn alle specificaties van de auto's op te roepen ) gelezen dat er standaard schroefveren onder zitten,
houdt dit dan in dat ik ze zelfstandig omlaag kan draaien??
en zo ja hoe doe ik dit?? :tongue:
Er zitten indd standaard schroefveren onder.... :redface:
Er zitten indd standaard schroefveren onder.... :redface:
wel/niet :confused:
okeej doen we het anders :cool:
als ik de veerschotels eraf haal zie ik de veren wat is het verschil tussen de vaste en schroef veren?? :redface:
Bij een schroefset kun je de hoogte verstellen dmv 2 moeren waarmee je de veer verder indrukt, vandaar de naam schroefset. Bij een standaard set kun je alleen hoogte verstellen door andere veren te monteren.
Autotrader noemt het type veren schroefveren (misschien was spiraalveren herkenbaarder geweest). Heeft niets te maken met schroefbaarheid :)
stijn heeft het helemaal goed. schroefveren of schroefset is heel wat anders
Golf_1_gts
08-05-2007, 07:12
Beserker heeft ook gelijk :D
Verder heeft autotrader vaker veel fouten erin staan :rolleyes:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.