View Full Version : Goedkope auto gezocht.
breadfan83
11-05-2007, 20:29
Enkelen hebben het al gelezen. Mijn Golfje is in puin geslagen, en de vandalen gaan me een nieuwe auto betalen.
Ik ben naar het volgende op zoek:
- Golf 1 of 2 of een Jetta 2.
- Bij voorkeur 4 / 5 deurs.
- Benzine (bij een mk2 vanaf 1.6, bij mk1 maakt het niet uit).
- Kleur is niet van belang, maar liefst geen wit.
- Beetje werk is geen probleem, maat moet wel APK hebben of er door heen komen.
- Hoeft geen schoonheid te zijn.
- Bouwjaar maakt niet uit.
- Bij voorkeur geen GTI ivm verzekering.
- En een laatste aanvulling: handgeschakeld.
Laat me maar weten wat je in de aanbieding hebt.
Mocht het niet aan de hierboven genoemde punten voldoen, laat me toch maar even weten wat je te koop hebt.
Prijs moet een beetje redelijk blijven. Ergens rond de 500 euro.
Bedankt. :thumbup:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/volkswagen/96710752-golf1-1-1-83-met-nieuwe-apk.html%3Fadcode%3D37c0b06453700683d2ea2daf293fbd37%23bids
Wil er rond de 650 a 700 voor hebben(met nieuwe APK dan)
De aut 1.6 al gezien? For you special price.............. :cool:
evilnyntje
10-06-2007, 12:13
Of mijn skoda favorit :), 9 maanden apk, 350 euro, 5 bak en 1.3 power en 5 deurs.
jetta mk1 '82
10-06-2007, 14:35
wat gaat er met de witte gebeuren ?
gr. Martijn
weet nog wel een rode 1.8 met automaat met trekhaak voor rond de 750 eurie
evilnyntje
12-06-2007, 12:05
Mijn skoda is cheaper :), maar 350.
heb een witte 1.8 van 1985 in de aanbieding
5bak
apk tot oktober
schroefset
niet heel mooi wel goed
voor meer info pm of 0614487353
breadfan83
12-06-2007, 12:45
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/volkswagen/96710752-golf1-1-1-83-met-nieuwe-apk.html%3Fadcode%3D37c0b06453700683d2ea2daf293fbd37%23bids
Wil er rond de 650 a 700 voor hebben(met nieuwe APK dan)
Ik zou dolgraag weer een Golf 1 hebben, maar een Golf 2 is in ieder opzicht in onderhoud goedkoper. Een reden waarom ik een andere auto wil is met name de motor die voor mij wat te weinig vermogen heeft. De 1.1 heeft nog minder vermogen...
Ik moet er dus helaas van af zien. De prijs is het probleem in ieder geval niet.
Ik hou hem wel in gedacht ivm de lage prijs van de verzekering. Mocht ik niets anders vinden hoor je nog van me.
breadfan83
12-06-2007, 12:49
De aut 1.6 al gezien? For you special price.............. :cool:
Ja, heb hem nu gezien, en 't is 'n nette auto. Het interieur, de vier deuren en de kleur zijn super, en als ik zin en tijd had weer een motorombouw te doen zou het hem ook wel worden. Dan zou ik namelijk gelijk de bak mee om kunnen zetten. Heb het niet zo op automaatjes... Sorry.
breadfan83
12-06-2007, 12:51
Of mijn skoda favorit :), 9 maanden apk, 350 euro, 5 bak en 1.3 power en 5 deurs.
Sorry konijn, ik was op zoek naar een echte auto. :tongue:
breadfan83
12-06-2007, 12:53
wat gaat er met de witte gebeuren ?
gr. Martijn
Ik denk dat die gewoon de verkoop in gaat. Op zich een prima en lekkere auto, zonder problemen.
Het enige dat mij aan die auto stoort is de 1.3. Ik wil gewoon graag wat meer vermogen dan dat. Hij komt prima met het verkeer mee, maar ik rij altijd net iets vlotter dan dat.
breadfan83
12-06-2007, 12:53
heb een witte 1.8 van 1985 in de aanbieding
5bak
apk tot oktober
schroefset
niet heel mooi wel goed
voor meer info pm of 0614487353
Je hebt PB. :D
FolkertMk1
12-06-2007, 16:54
ik heb een 1500 automaat van 1983 leuke hobbel kar 300euro
breadfan83
13-06-2007, 18:08
ik heb een 1500 automaat van 1983 leuke hobbel kar 300euro
Sorry, maar zoals ik al eerder zei, geen automaat voor mij. :)
Ik zou dolgraag weer een Golf 1 hebben, maar een Golf 2 is in ieder opzicht in onderhoud goedkoper. Een reden waarom ik een andere auto wil is met name de motor die voor mij wat te weinig vermogen heeft. De 1.1 heeft nog minder vermogen...
Ik moet er dus helaas van af zien. De prijs is het probleem in ieder geval niet.
Ik hou hem wel in gedacht ivm de lage prijs van de verzekering. Mocht ik niets anders vinden hoor je nog van me.
Heb nog een COMPLETE 1500JB 5-bak inbouw liggen met compleet 5-bak schakel mech. :D
breadfan83
13-06-2007, 19:36
Heb nog een COMPLETE 1500JB 5-bak inbouw liggen met compleet 5-bak schakel mech. :D
Moet er dan iets gelast worden aan de motorsteunen ofzo? En moet ik dan bij de RDW langs?
De motorsteun bij de distri zijde moet omgelast worden, remmerij aanpassen. Dan na de RDW. Dat is ook iets van 150 euro.
breadfan83
13-06-2007, 21:49
De motorsteun bij de distri zijde moet omgelast worden, remmerij aanpassen. Dan na de RDW. Dat is ook iets van 150 euro.
Was ik al bang voor.
Motor en bak heb ik desnoods zelf ook nog wel namelijk, maar heb nu eigenlijk een auto nodig waar ik geen geld aan hoef uit te geven, niet aan hoef te gaan werken, en die naar mijn smaak is. Vooral dat laatste is lastig... :(
jettaracing
13-06-2007, 21:54
Ik weet in winsum (groningen) nog een 89er jetta (dikke bumper model) te staan ,een 1.6 ,5 bak ,donkergrijs van kleur ,verder een nette wagen ,alleen mist de dikke voorbumper .
Er zit nu een smalle op ,met een rode grillelijst
Verder is de auto wel helemaal met het dikke bumperpakket uitgevoerd (dus dunne lijsten ,dikke dorpels enz)
Hij vraagt er 500 euro voor ,misschien is dat iets.
Pb even voor zo´n tel nummer mocht je belang hebben .
breadfan83
15-06-2007, 18:17
Ik weet in winsum (groningen) nog een 89er jetta (dikke bumper model) te staan ,een 1.6 ,5 bak ,donkergrijs van kleur ,verder een nette wagen ,alleen mist de dikke voorbumper .
Er zit nu een smalle op ,met een rode grillelijst
Verder is de auto wel helemaal met het dikke bumperpakket uitgevoerd (dus dunne lijsten ,dikke dorpels enz)
Hij vraagt er 500 euro voor ,misschien is dat iets.
Pb even voor zo´n tel nummer mocht je belang hebben .
Klinkt leuk, maar ben nu even met Elwin in gesprek over zijn Golfje. De motor in de zijne nodigt me wat meer uit dan weer een 1.6. Heb 't niet zo op die carbs van die motoren. Plus de zijne zal qua rijkosten en rijplezier wat beter uitvallen... hoop ik.
Mocht het niks worden laat ik je wat weten. In ieder geval al bedankt voor het aanbod! :thumbup:
Heb eventueel nog een rode jetta MKII met dikke bumpers staan,
electrisch dakje dat prima werkt,
nieuwe apk sinds vorige week,
ditributie riem gaat nog ongeveer 50 a 60.000 km mee,
een 1600 motor, mag weg voor 750,--
een paar nieuwe onderdelen, zoals een nieuwe multiriem,
een nieuwe einddemper, verder zijn er voor de apk een paar dingen vervangen, voor gebruikte onderdelen,
zoals de dynamo ( de lichten knipperde hiervoor )
schokdempers voor
2 voorbanden
remslangen achter
het enige wat gedaan moet worden is een lager vervangen,
bij de post's staat dit beschreven moet je even op drukgroep klikken,
daar staat het probleem ( at niet storend is om mee te rijden rijdt gewoon prima ) en wat er gedaan moet worden het is niet veel en erg simpel,
maar ik ga m verkopen dus vandaar dat ik het niet zelf ga doen,
het is echt wel een coupé :rolleyes:
gaat weg omdat ik mn oog heb laten vallen op een grijze golf MKII 1.6
breadfan83
07-08-2007, 14:45
Heb waarschijnlijk een auto gevonden.
Eind van de maand kan ik als het goed is gaan kijken, en als de auto zo is als de eigenaar hem beschreven heeft gaat ie gelijk mee naar huis.
Heb dus nu de witte Golf in de verkoop. :D
En anders dit misschien:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=33666
breadfan83
07-08-2007, 16:52
En anders dit misschien:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=33666
Had ik al gezien, en staat ook nog zeker op de lijst voor als deze niks wordt. ;)
(btw, je dakrubber zit los. :D )
heb nog een mooie jetta 1 1980 met 74000 echte kilometers kleur groen 5deurs
Ik heb nog een leuk polotje voor je:
Kijk hier maar eens naar:
Rood polootje (http://www.polo86c.nl/cgi-bin/forum/ikonboard.cgi?act=ST&f=7&t=141&st=0&&#entry1)
breadfan83
16-08-2007, 23:28
Ik heb nog een leuk polotje voor je:
Kijk hier maar eens naar:
Rood polootje (http://www.polo86c.nl/cgi-bin/forum/ikonboard.cgi?act=ST&f=7&t=141&st=0&&#entry1)
Neem eens contact op met Gijs (forum naam is ook Gijs). Die heeft misschien wel interesse.
Ik hou het liever op Golf en / of Jetta 2. Daar heb ik tenminste nog genoeg onderdelen van liggen, mocht er iets mis gaan.
Maar eerst maar eens tegen het einde van de maand gaan kijken bij een auto die voor mij wle voorkeur heeft, daarna zien we wel weer.
In ieder geval alvast iedereen bedankt voor het aanbod. :thumbup:
breadfan83
07-09-2007, 01:54
Ik ben nog steeds op zoek, zal morgen de lijst met eisen effe updaten.
Mensen, ben nou asjeblieft gewoon effe eerlijk over wat je aanbiedt. :mad:
Of jij stelt te hoge eisen aan een goedkoop hok .
Dat is ook mogelijk natuurlijk.
Weet niet hoe het gegaan is bij die auto, maar kan ook zo zijn als ik zeg.
Dat zal het ook wel zijn Ron :tongue:, hij is een pietje precies ;)
Niet goed afgelopen bij dat GTI'tje Chris ?
breadfan83
07-09-2007, 09:32
Of jij stelt te hoge eisen aan een goedkoop hok .
Dat is ook mogelijk natuurlijk.
Weet niet hoe het gegaan is bij die auto, maar kan ook zo zijn als ik zeg.
D'r zaten gaten in de bodem van de auto.
Eentje ter grootte van een tennisbal.
Als je d'r een vinger in stak zag je binnen het tapijt omhoog komen.
Op zich wel te repareren. Maar voor een Golf van die leeftijd is het maar de vraag of zich dat loont. En ik heb geen idee wat ik verder nog allemaal tegenkom.
Verder heb ik toch wel minstens 9836457452565 keer gevraagd of de auto ergens een rotte plek had, en mij werd verzekerd dat dit NIET zo was. 't Duurde me ongeveer 37,4 sec. om die plek te vinden, en iedere malloot kon zien dat dat stukje toch best rot was.
Motorisch was het ding ok. Gaat het ook niet om. Maar als ik zie hoe ie in de lak stond (na een jaar geleden over te zijn gespoten), en hoe het werk aan de auto tot nu toe gedaan is, ga ik ervan uit dat ik met het dichtlassen van dat gat nog lang niet klaar ben.
Ik heb me gisteren eigenlijk veel te rustig gehouden d'r over. Heb verdomme de hele lengte van Nederland moeten rijden voor een auto die niet is zoals beloofd was.
Niet goed afgelopen bij dat GTI'tje Chris ?
Niet goed afgelopen... kun je wel stellen ja.
Gelukkig had Alberto d'r na wat taart voor me, word ik al wat rustiger van. :D
Sjah je was al niet zo zeker van het automobiel voordat je was gaan kijken.
Zo goedkoop en een jaar terug overgespoten. :screwy:
Zal wel doodleuk over de rotte plekjes heen zijn gespoten en dan "och god, mijn lak begint te borrelen"
Jammer man, zou het toch overwegen om die Function verder te pimpen. :)
Mits niet zo rot als een Liga koekje :D
breadfan83
07-09-2007, 09:46
Sjah je was al niet zo zeker van het automobiel voordat je was gaan kijken.
Zo goedkoop en een jaar terug overgespoten. :screwy:
Zal wel doodleuk over de rotte plekjes heen zijn gespoten en dan "och god, mijn lak begint te borrelen"
Jammer man, zou het toch overwegen om die Function verder te pimpen. :)
Mits niet zo rot als een Liga koekje :D
Die witte is keihard, alleen traag als de neten. :(
Wil wel graag een KR, maar dan wil ik wel graag weten wat ik koop. De buitenkant boeit me niet zo heel erg veel, als de motor maar goed is en de auto hard. Hoeft echt niet mooi over te zijn gelakt of verlaagd of op dikke wielen te staan.
En inderdaad, was al niet zo zeker over die GTI, maar heb daarom ook alles tig-keren gevraagd om er zeker van te zijn dat ik niks van eventuele manko's had overgeslage. Als hij dan doodleuk blijft beweren dat de auto toch wel echt in orde is vind ik dat niet echt fair...
breadfan83
07-09-2007, 10:06
Is 'n 1.3 naar 1.8.
Dan moet ik motorsteunen gaan omlassen...
jettaracing
08-09-2007, 06:43
Is 'n 1.3 naar 1.8.
Bij een golf 2 niet !
breadfan83
09-09-2007, 13:10
Bij een golf 2 niet !
:confused:
Is toch verschil zeker als je van smallblock naar bigblock gaat.
Het 1.3 blok zit andersom ingebouwd als bijvoorbeeld een 1800...
breadfan83
09-09-2007, 13:15
Om nog effe aan te geven dat ik niet zo'n heel erge zeikerd ben, en de schade aan de GTI toch wel redelijk duidelijk is.
Niemand gaat me vertellen dat je zo'n schade als deze over het hoofd ziet na dat ik toch echt wel vaak genoeg heb gevraagd of er rotte plekken waren, en heb aangegeven waar die rotte plekken zouden moeten zitten.
http://img529.imageshack.us/img529/9343/dsc02568li0.jpg
http://img469.imageshack.us/img469/9962/dsc02572mg0.jpg
http://img525.imageshack.us/img525/3189/dsc02573fe0.jpg
http://img525.imageshack.us/img525/8962/dsc02574xk8.jpg
Ik zal er niet bij zetten van wie de auto is, maar als iemand interesse heeft in een donkere GTI met KR in de buurt van Groningen kan ie effe over PB vragen of het dezelfde auto is. :)
Der Typ Siebzehn
09-09-2007, 13:30
Is 'n 1.3 naar 1.8.
Bij een golf 2 niet !
:confused:
Is toch verschil zeker als je van smallblock naar bigblock gaat.
Het 1.3 blok zit andersom ingebouwd als bijvoorbeeld een 1800...
Ander sub-frame...
breadfan83
09-09-2007, 13:52
Ander sub-frame...
En daarvan zijn de bevestigingen ook altijd gelijk?
Nieuwe en oude serie, groot of klein blok...
Der Typ Siebzehn
09-09-2007, 13:59
En daarvan zijn de bevestigingen ook altijd gelijk?
Nieuwe en oude serie, groot of klein blok...
Hell, daar vraag je me wat! Weet ik echt niet, sorry! :redface:
yup, marc's oude gt motor schoof zo onder de 1.3 jetta...
jettaracing
09-09-2007, 16:09
Carosserie'n van Mk2 's zijn gelijk van de 1,3 en hoger ,zo ook de subframes .
Alleen de motorsteunen zitten anders op de motoren ,op de carosserie zitten de bevestigingen gelijk.
Bij een Mk1 is het wel anders .
breadfan83
10-09-2007, 00:43
Carosserie'n van Mk2 's zijn gelijk van de 1,3 en hoger ,zo ook de subframes .
Alleen de motorsteunen zitten anders op de motoren ,op de carosserie zitten de bevestigingen gelijk.
Bij een Mk1 is het wel anders .
Van de Golf 1 wist ik het, omdat die niet zoals de Golf 2 een los subframe heeft en de steunen aan het chassis vast zitten (of ik moet er alweer finaal naast zitten...).
Maar was me over de Golf 2 ook vrij zeker.
Dat verandert toch wel weer het een en ander. Was eerst op zoek naar een goedkope G40. Blijken die verdomme niet te bestaan. :D
Zonde dat dat gajes m'n 1800i aan gort heeft geslagen. :(
Edit... heb al wat leuks gevonden, van de week effe een kijkje gaan nemen... kan ik de carterpan van een 1.3 trouwens zo onder een KR plakken? Of iets anders van een carter dat wat platter is dan het standaard pannetje? :D
zou ik niet doen van een 1.3 op kr als dat al past.... dan krijg je problemen met je olietoevoer....
breadfan83
10-09-2007, 19:48
zou ik niet doen van een 1.3 op kr als dat al past.... dan krijg je problemen met je olietoevoer....
Wil het carter niet al te laag hebben dus dacht dat dat misschien een oplossing was.
Is er wat anders aan te doen?
Zou niet zo veel moeite doen hoor.
Heb zelf ook een 16V maar je hoeft je echt niet zorgen te maken dat je je carter snel lek rijd. Je raakt veel eerder andere dingen.
Let wel, ik zeg niet dat je je carter absoluut niet kapot kan rijden, maar met een beetje oplettende rijstijl bespaar je hem aanzienlijk.
breadfan83
10-09-2007, 22:45
Zou niet zo veel moeite doen hoor.
Heb zelf ook een 16V maar je hoeft je echt niet zorgen te maken dat je je carter snel lek rijd. Je raakt veel eerder andere dingen.
Let wel, ik zeg niet dat je je carter absoluut niet kapot kan rijden, maar met een beetje oplettende rijstijl bespaar je hem aanzienlijk.
Jij hebt me nooit zien rijden voor ik de Golf had verlaagd hè? :D
Naja, eerst maar eens zien dat er wat gaat gebeuren.
(btw, je boutjes glimmen weer. De eerste tien tenminste. :D )
evilnyntje
10-09-2007, 23:00
Maar zo te lezen heb je geen goedkope auto meer nodig? Want er word niet echt veel meer aangeboden.
breadfan83
10-09-2007, 23:10
Maar zo te lezen heb je geen goedkope auto meer nodig? Want er word niet echt veel meer aangeboden.
Ik ga deze week weer bij eentje kijken. ;)
Maar ik ga ook morgen naar een blok kijken... :D
En ik heb wel wat aanbiedingen gehad over PB.
(btw, je boutjes glimmen weer. De eerste tien tenminste. :D )Laat eens zien :)
Moet het een VAG zijn?
Ik heb een BMW E30 318I voor je.
Mag je hebben voor € 500.
Hij verbruikt wel wat olie.
Maar je hoeft niet het halve land door om hem te bekijken.
breadfan83
12-09-2007, 17:23
Moet het een VAG zijn?
Ik heb een BMW E30 318I voor je.
Mag je hebben voor € 500.
Hij verbruikt wel wat olie.
Maar je hoeft niet het halve land door om hem te bekijken.
Denk dat die in belasting en verzekering voor mij wat te duur gaat worden.
En ik heb voor een Golf 2 zo goed als alles wel liggen om hem op te lappen. Voor een BMW moet ik alles weer kopen...
E.W.Troudes
12-09-2007, 20:52
Hallo,
Je zoekt een goedkope auto?
Ik heb een Golf GTI 16V te koop.
Het is een nette auto, met veel erop en eraan.
Voor informatie bel: 06-20498371
breadfan83
12-09-2007, 21:49
Hallo,
Je zoekt een goedkope auto?
Ik heb een Golf GTI 16V te koop.
Het is een nette auto, met veel erop en eraan.
Voor informatie bel: 06-20498371
Misschien wat meer info? Foto's? Beschrijving van de staat van de auto?
Heb wel interesse, maar GTI-tjes staan d'r meestal niet om bekend dat ze goed EN goedkoop zijn...
Ik heb nog een '89 Manhattan staan met een 1800 RP motor. Het is geen nette auto, daar er hier en daar best wel wat schade aan zit, maar hij is niet doorgerot ofzo. Voor 300 mag je hem op komen halen. Zie voor verdere info mijn advertentie onder auto's te koop.
breadfan83
28-09-2007, 17:25
Bedankt Alain, maar ik ben denk ik al voorzien.
Hoe dan ook, het topic mag dicht. Als het een Golf 2 wordt blijft de witte en komt er een ander blok in, maar ik wil eigenlijk wel eens wat anders dan Golf en Jetta 2.
Heb al wat leuks gevonden, nu alleen nog even van de Golf af komen of geld verzamelen voor die auto.
Slotje dus aub. :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.