View Full Version : Toertochtjes in Belgie
Sjoes 85
12-05-2007, 17:47
Dag vriendjes en vriendinnetjes!
Zondag 27 mei vindt er een toertocht plaats in Belgie. Start om en nabij de carpoolparking bij afrit 24 (Boutersem), van snelweg Leuven-Luik.
Ik ga eraan meedoen (nee ik ben niet suicidiaal dat ik mij op Belgische wegen begeef met mijn bolide:tongue:
Ik vraag mij af wie nog meer mee wil/interesse heeft.
Deze tocht wordt georganiseerd door de pas opgericht Belgische "Original Golf 1 Club".
Hierbij wat foto's van de toertocht:
http://i7.tinypic.com/4v6t1tc.jpg
http://i4.tinypic.com/5y1d4ya.jpg
Hier krijgen we vast wel lekker bier:D
http://i10.tinypic.com/5zbd8aw.jpg
http://i8.tinypic.com/673rpmc.jpg
http://i6.tinypic.com/4pmvb4n.jpg
http://i2.tinypic.com/4z8zxp4.jpg
De route is schijnbaar in Belgie beter bekend als de "taalgrensroute".
Misschien dat iemand van jullie dit iets zegt.
Je kunt gewoon meerijden met je Golfje. Het is de bedoeling dat er zoveel mogelijk originele Golfjes/Jetta's op komen dagen.
En op zondag 1 juli vindt er een toertocht door de Ardennen plaats. Dit belooft een zeer mooie en afwisselende tocht te worden, waarover later meer...
Der Typ Siebzehn
12-05-2007, 17:54
Het zullen vast wel mooie foto´s zijn, maar ik zie niets ervan...
Sjoes 85
12-05-2007, 18:10
Het zullen vast wel mooie foto´s zijn, maar ik zie niets ervan...
Als het goed is werken de foto;s nu wel:)
is dat niet rond Retro Mania?
crazy richard
13-05-2007, 09:02
pfft die kinderkop weggetjes heb ik wel eens gereden met mijn vorige wagen (lexusgs300) die durf ik met mein einzer niet aan :(
loop je vast man lol
Der Typ Siebzehn
13-05-2007, 11:59
pfft die kinderkop weggetjes heb ik wel eens gereden met mijn vorige wagen (lexusgs300) die durf ik met mein einzer niet aan :(
:iamwithst Mijn Einser krijgt ook geen Belgische wegen te zien, die wegen daar zijn bijna iets voor terreinwagens...
mwah laatst in de ardennen wezen scheuren en daar was niks mis mee hoor..
een auto is om mee te rijden...
maar ben niet zoon fan van grote toertochten/kolonnes etc rijd liever dezelfde route alleen een keer..
Der Typ Siebzehn
13-05-2007, 12:40
een auto is om mee te rijden...
Dat is waar...overigens de meeste Belgische snelwegen zijn qua asfaltkwaliteit niet eens zo slecht, maar aan de asfaltkwaliteit van de binnenwegen in de Ardennen heb ik slechte herinneringen, om de haverklap een bordje waar opstond "route degradee" en dan wist ik weer eens hoe laat het was, nee nee, niks voor m´n Einser...(tenminste niet als het niet nodig is).
Sjoes 85
13-05-2007, 16:26
Oke dat van die wegen weten we nu wel, daar hebben jullie ook gelijk in. Gelijk na die tocht laat ik ook fijn nieuwe schokbrekers monteren, die zijn toch aan vervanging toe:D
Maar zullen we even "on-topic" blijven? maw wie gaat er WEL mee?
Der Typ Siebzehn
13-05-2007, 21:31
Maar zullen we even "on-topic" blijven? maw wie gaat er WEL mee?
Ik weet het nog niet, maar als wel, dan iig niet met de Golf 1, dus nu een vraag: kunnen er ook andere auto´s dan een Golf 1 mee rijden?
stefanbladel
13-05-2007, 21:34
denk een beetje ver weg voor mij..wel super uitzicht daar om lekker te cruisen
Sjoes 85
14-05-2007, 06:32
Ik weet het nog niet, maar als wel, dan iig niet met de Golf 1, dus nu een vraag: kunnen er ook andere auto´s dan een Golf 1 mee rijden?
Zoals? Je Golf 3?
daarvoor zou ik even contact opnemen met Egide Jaspers: egide.jaspers@telenet.be
Zeg maar dat je via mij aan zijn emailadres gekomen bent.
groeten, Dennis
Der Typ Siebzehn
14-05-2007, 15:52
Zoals? Je Golf 3?
ehm, ja :redface: daarmee durf ik wel te rijden over de Belgische wegen :woowoo:
daarvoor zou ik even contact opnemen met Egide Jaspers: egide.jaspers@telenet.be
Zeg maar dat je via mij aan zijn emailadres gekomen bent.
Thanx, zal eens kijken, weet het nog niet zeker, ook als het mogelijk zou zijn om met die Golf 3 mee te kunnen rijden.
lol, zo erg is het hier toch niet.
Kijk naar radikalbugz, deze hangen tegen de grond en zijn belgen...
en typ17, je golf is niet eens verlaagd ;)
Der Typ Siebzehn
14-05-2007, 18:28
en typ17, je golf is niet eens verlaagd ;)
dat is waar, maar toch, ik wil het mijn golf 1 niet aandoen, nare ervaringen gehad, ik ben er vaak genoeg geweest, de Ardennen zijn maar een klein eindje rijden van hier, naast de deur van bij mij, ik ben er sneller dan iemand van west-Vlaanderen ;)
ah, met mini cooper S met lagere ophanging dan jou golf, ging het nogtans makkelijk om daar te cruisen ;)
Je spreekt pcies of de banen daar zo liggen als in Bagdad...
Ik kan hier in de buurt (waar perfecte wegen liggen) ook paar baanjes tonen waar langs beide kanten bomen groeien en de baan om de 5m 10cm omhoog zit.
Sjoes 85
14-05-2007, 21:09
ah, met mini cooper S met lagere ophanging dan jou golf, ging het nogtans makkelijk om daar te cruisen ;)
Ik kan hier in de buurt (waar perfecte wegen liggen) ook paar baanjes tonen waar langs beide kanten bomen groeien en de baan om de 5m 10cm omhoog zit.
Mag ik concluderen dat je t wel ziet zitten om mee te rijden?;)
Zou leuk zijn!
Der Typ Siebzehn
14-05-2007, 22:23
Nee, zo moet je het niet opvatten! Ik vind de asfalt in Belgie, zeker in Wallonie, alleen minder dan in Nederland. Maar ach, misschien ben ik wat dat betreft wel verwend, maar b.v. in Duitse steden bij mij in de buurt zoals Aken en Keulen is de asfaltkwaliteit van de straten in de binnensteden overigens ook niet bepaald geweldig...
Mag ik concluderen dat je t wel ziet zitten om mee te rijden?;)
Zou leuk zijn!
ik zie dit zeker zitten, helaas geen rijdende golf 1 :(
Als ie klaar is mag je me overal verwachten :thumbup:
Sjoes 85
15-05-2007, 06:10
ik zie dit zeker zitten, helaas geen rijdende golf 1 :(
Als ie klaar is mag je me overal verwachten :thumbup:
Oei das jammer. Maar zo te horen komt het wel goed;)
Heb je toevallig ook een Jetta? Die mogen ook meerijden:)
Groeten!
Als het weer goed is wil ik ook komen.
Moet ik wel weten hoe laat!
Sjoes 85
15-05-2007, 11:17
Als het weer goed is wil ik ook komen.
Moet ik wel weten hoe laat!
13.30uur. Geef me even je email adres anders, dan stuur ik je de uitnodiging door!
Groeten, Dennis
Scheisse.
ik merk net dat ik die dag een 6 weken dienst heb.
ok sorry, mijn deelname is onder voorbehoud.
Sjoes 85
15-05-2007, 16:15
Scheisse.
ik merk net dat ik die dag een 6 weken dienst heb.
ok sorry, mijn deelname is onder voorbehoud.
Kijk maar hoe t loopt. Sterkte met de pas overledene:thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.