PDA

View Full Version : Electrische aansluitingen Golf I

ARJWK
18-05-2007, 14:09
Mensen,

Ben nieuw op deze site en wou dat ik jullie al een tijdje eerder had gevonden.
Heb namelijk van een golf cabrio 1989 het complete blok vervangen. Alles zit weer op zijn plek behalve een aantal elektrische kabels.
Had mijn middenvoetsbeentje gebroken dus het werk heeft even stil gelegen. Had misschien fotos moeten nemen van het blok alvorens het lokoppelen van kabels.

Mijn vraag, heeft iemand beeldmateriaal over de aan te sluiten bekabeling op het blok? Mis er nog een paar ben alleen het puzzelen zat!

Bij voorbaat dank!

Alex

golf mkII 16v
18-05-2007, 18:53
Welkom
Wat voor blok?
Motorcode of een foto ervan
Krijg je vast een reactie:D

ARJWK
26-05-2007, 11:55
Het is een 1.8i blok en zou gewoon willen weten hoe alle aansluitingen zitten, heb een paar sensor's over :)

Stijn
26-05-2007, 11:57
Er zijn 1001 1.8i blokken. Foto zou handig zijn, of kleur bekabeling en/of stekker van wat je over hebt.

crazy richard
26-05-2007, 12:19
hier even kijken /mee bellen

http://www.xs4all.nl/~valo/

ARJWK
31-05-2007, 15:35
Heb een aantal vacuum over plus aantal sensoren...

olst
08-06-2007, 21:13
http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?t=13807 Heb je hier wat aan? zijn El.schema"s voor verschillende uitvoeringen

Samurai
12-06-2007, 01:17
Mensen,

Ben nieuw op deze site en wou dat ik jullie al een tijdje eerder had gevonden.
Heb namelijk van een golf cabrio 1989 het complete blok vervangen. Alles zit weer op zijn plek behalve een aantal elektrische kabels.
Had mijn middenvoetsbeentje gebroken dus het werk heeft even stil gelegen. Had misschien fotos moeten nemen van het blok alvorens het lokoppelen van kabels.

Mijn vraag, heeft iemand beeldmateriaal over de aan te sluiten bekabeling op het blok? Mis er nog een paar ben alleen het puzzelen zat!

Bij voorbaat dank!

Alex

Waar kom je vandaan? Wil je eventueel wel even helpen metr de bedrading, ken het bijna uit mijn hoofd hoe alles hoort te zitten!