Ron mk1
18-05-2007, 21:52
Ik zoek voor mijn op en neer auto naar mijn werk:
Cheap ass verlagingsset rond om.
Mag ook alleen veren zijn.gevonden
Voor en achterbumper smal met chorme bies erin, het liefst zo`n dubbelle bies. Dus 1 boven en 1 onder
maar enkele bies mag ook.
Dak rekje , beetje oldskool style. Dus mag houten plankjes op zitten.
Sport einddemper van een jetta, eindstuk maakt niet uit. Komen toch 2 tdi style pijpjes op.
Sportstuurtje met dunne naaf ( auto is uit `87 dus zal wel dun zijn)
Eventueel verbreed staal, liefst zonder banden. Die heb ik zelf wel.
14 of 15 inch graag.
Ander leuk spul ook graag aanbieden. :thumbup:
Het gaat hier om een daily drive, dus geen onderdelen aanbieden met super hoge prijzen. Het zal het wel waard zijn misschien van bepaalde merken maar dat zoek ik niet.
Ik wil proberen om voor een klein beetje geld een leuke werk cross in elkaar te zetten. :D
Auto moet ook nog even een kleurtje krijgen.
Het liefst in noord of zuid holland de onderdelen, eventueel in het noorden ook mogelijk.
:hug:
Cheap ass verlagingsset rond om.
Mag ook alleen veren zijn.gevonden
Voor en achterbumper smal met chorme bies erin, het liefst zo`n dubbelle bies. Dus 1 boven en 1 onder
maar enkele bies mag ook.
Dak rekje , beetje oldskool style. Dus mag houten plankjes op zitten.
Sport einddemper van een jetta, eindstuk maakt niet uit. Komen toch 2 tdi style pijpjes op.
Sportstuurtje met dunne naaf ( auto is uit `87 dus zal wel dun zijn)
Eventueel verbreed staal, liefst zonder banden. Die heb ik zelf wel.
14 of 15 inch graag.
Ander leuk spul ook graag aanbieden. :thumbup:
Het gaat hier om een daily drive, dus geen onderdelen aanbieden met super hoge prijzen. Het zal het wel waard zijn misschien van bepaalde merken maar dat zoek ik niet.
Ik wil proberen om voor een klein beetje geld een leuke werk cross in elkaar te zetten. :D
Auto moet ook nog even een kleurtje krijgen.
Het liefst in noord of zuid holland de onderdelen, eventueel in het noorden ook mogelijk.
:hug: