PDA

View Full Version : bussie gewaxt: wat een verschil!!

ploon
05-06-2004, 20:21
omdat ik tijdelijk met een zooi flower power vinyl stickers op de bus rond ga rijden, heb ik hem vandaag in de wax gezet. (tegen verkleurde stukken in de vorm van bloemetjes als de stickers er straks weer af gaan).
ik heb die bus nu 4 jaar en volgens mij heeft hij nog nooit zo geglommen. ik sta er echt verbaad van. het kost wel een hele middag en ik voel het aan mijn schouder, maar het is toch echt de moeite!!
ik voelde me net karate-kid; wax on, wax off :D
(morgen wat pics als de stickers er op zitten)

Bussie komt zo
05-06-2004, 22:22
Tja je moet wat doen met je zaterdag.Maar mijn hobby is het niet.
Wel cool dat je ook echt het verschil ziet.

volksaddiction
06-06-2004, 08:54
FOTO FOTO !!
Mooi man, glimmend bussie :D
laat je die flowerpower sh*t wel zitten tot na budel ??

ploon
06-06-2004, 12:46
die flower power zit er inderdaad tot na budel op
(heb geen zin om dat in die paar tussenliggende dagen er af te halen)

http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=4718&mode=normal

nog drie andere foto's (http://www.volksforum.com/gallery/thumbnails.php?album=101)

Volkswouter
06-06-2004, 13:04
Waarom denk je dat ik zo`n poetstol van de Aldi hebt..:D

Het apparaat kost 15 euro en is na 3 keer de peotsen defect,maar het scheeld me wel 3,5 uur aan tijd.

ploon
06-06-2004, 13:12
een poetstol is inderdaad wel een goede investering, maar bij de halfords hadden ze er alleen maar van 45 euro. vond ik net te veel van het goede. toch de aldi en lidl maar eens in de gaten houden

Airtime
06-06-2004, 18:26
Kijkshop heeft er nu ook eentje in de aanbieding voor 14.99

volksaddiction
06-06-2004, 19:03
en je reclame van "get stuffed by Moe's..." is er vanaf ??
Die was ook wel grappig !

ploon
07-06-2004, 08:23
dit is een extra setje zijborden, dus "get duffed at moe's" kan ik er na budel zo weer op schroeven.

krukab
07-06-2004, 12:02
dit is een extra setje zijborden, dus "get duffed at moe's" kan ik er na budel zo weer op schroeven.

Wat een luxe zeg,een extra setje laadkleppen !!
Ik wou dat ik dat kon zeggen bij de crew cab ... kheb mijn setje in Denemarken moeten
halen,omdat er hier "in de buurt" niks voorhanden was :frown:
maar,we hebben er in Denemarken wel een leuk weekendje uit van gemaakt,toen :wink:

ploon
07-06-2004, 12:15
geen van beid setjes is 100%, laat ik dat er effe bij zeggen kruk.
wat er nu op zit is vooral van onder erg krokant. die wil ik een keertje laten opknappen, maar zolang de bus nog hele dagen buiten staat is dat vergeefse moeite.
heb op vanfest voor weinig een 2e setje kunnen scoren. deze zijn ook aan de krokante kant en hebben bovendien wat butsen/krommingen (alhoewel de ergste bocht er met het monteren op de bus al weer redelijk uit is gegaan). maar toch 70 pond voor 2 zijborden die helemaal uit australie komen is toch een leuke aankoop :-)

krukab
07-06-2004, 12:35
mijn zijlaadkleppen zijn wel recht,maar ook redelijk slecht helaas.
nu heb ik nog een set liggen van een pano (zijkleppen zijn echter 7cm langer),maar
misschien kan ik daar nog wat mee klooien of rommelen ...
ik heb in ieder geval iets,want toen ik hem van Bob kocht (in september twee jaar geleden)
was de crew cab aardig inkompleet ... en nu,twee jaar verder heb ik bijna alles in huis !! :D