View Full Version : Gratis!!
Grote doos vol met VW tijdschriften... VW speed, WOB, VW scene, PVW, en diverse andere. Jaartallen van 1997 (of zo) tot 2006
Morgen gratis af te halen in regio Breda (Oosterhout), anders gaan ze naar de stort.
Je kunt me bereiken via PM, mail of telefoon.
Grz Niels
kustom@live.nl
06 42 636 396
Mr.Markos
25-05-2007, 20:39
Hoe groot is de doos? Ga je toevallig naar mania?:D
Hoe groot is de doos? Ga je toevallig naar mania?:D
Ik ga idd naar Mania, hoeveel het er zijn? Zal zo rond de 50 zijn of zo, heb eigenlijk geen idee. Ik was m'n archiefkast aan het opruimen en wilde alles weggooien. Later bedacht ik dat er misschien wel mensen interesse konden hebben.
Ik neem ze iig mee naar Mania, Ik zet ze denk ik voor de auto, kunnen mensen uitzoeken en meenemen wat ze willen.
Grz Niels
vind ik een hele goeie.. zet ze maar bij de stand neer, plunder ik die doos wel ;) :tongue:
Mr.Markos
26-05-2007, 16:12
Ik ga idd naar Mania, hoeveel het er zijn? Zal zo rond de 50 zijn of zo, heb eigenlijk geen idee. Ik was m'n archiefkast aan het opruimen en wilde alles weggooien. Later bedacht ik dat er misschien wel mensen interesse konden hebben.
Ik neem ze iig mee naar Mania, Ik zet ze denk ik voor de auto, kunnen mensen uitzoeken en meenemen wat ze willen.
Grz Niels
ok
ik wil ook wel meteen de hele doos overnemen als je wilt :D
Mijn auto is geen laadbak he mark... ;)
Mr.Markos
26-05-2007, 18:01
shit, dus ik kan ook niet dat interieur, tdi-motor en caddy-huif meenemen? ;)
Mr.Markos
30-05-2007, 01:56
Zijn de boekjes er toevallig nog? Ik heb er op Retro Mania helemaal niet meer aan gedacht. (shock toestand van al die auto's ;))
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.