View Full Version : ook maar s voorstellen
hee allemaal
ik ben nicky ik ben 19 jaar en woon in Cuijk ligt net onder Nijmegen
en zit hier al een tijdje op het forum te neuzen en te doen.
ik ben zelf trotse eigenaar van een Vw polo bj 87 eigenlijk een derby 2 toch?
in ieder geval geen steilheck..
hij is nu ong 5 a 6 cm verlaagd maar wil misschien nog verder zakken en wat leukere wieltjes eronder en daarna komt de buitenkant een keer aan een opfris beurt..dat is ook hard nodig
foto's volgen nog.
verdere vragen?
ik hoor t wel..
groeten nicky
Joey_G40
11-06-2007, 22:12
Welkom op het forum en succes met je polo .Ben benieuwd naar de foto's :thumbup:
Edition-Blue
12-06-2007, 08:33
Welkom, ben benieuwd naar je polo.
G-eert-40
12-06-2007, 08:50
welkom hier op het forum. ik zie dat je maar 5 km van mij vandaan woont :) misschien heb ik je wel eens zien rijden. wel een paar pic's posten he.
grtz.
jetta mk1 '82
12-06-2007, 16:12
welkom welkom en kom maar op met die foto's ;) !!
gr. Martijn
PJVL_G60
12-06-2007, 16:26
welkom hier !
En je weet het he !!!
:postpics:
;)
De Limburger
12-06-2007, 17:25
hallo hallo veel plezier en fotoòooooooooo`s..?????
gr polo-power.
heej geert g40..
woon je in haps?
zo ja dan kom ik best vaak langs je polo opgereden als ik naar de ijstent in haps ga
foto's zijn onderweg
G-eert-40
13-06-2007, 19:08
klopt daar woon ik ja. op de hoek met die klimop heg rond het huis. ben nu wel benieuwd naar je foto's om te zien. waarom ga je zo vaak naar die ijstent? hebben ze in cuijk geen lekkere ijsjes? ;) en ohja, fijne drempels in he bij ons in haps haha.
grtz.
arno Derby
13-06-2007, 21:54
Hee Knicky ik kan morge wel even foto`s maken van je pimpy polo. dan zet ik ze er wel ff op.
ojaa je polo staat trouwens bij 1 van mij foto`s op de achter grond! maar maak morge wel even betere
Zie je morge!!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VN6EIAQ8.jpg
Kijk t kontje achter in :tongue:
klopt daar woon ik ja. op de hoek met die klimop heg rond het huis. ben nu wel benieuwd naar je foto's om te zien. waarom ga je zo vaak naar die ijstent? hebben ze in cuijk geen lekkere ijsjes? ;) en ohja, fijne drempels in he bij ons in haps haha.
grtz.
Ik kom ook regelmatig in Haps maar heb jou polo nog nooit gezien maar misschien moet ik de volgende keer mijn ogen beter open houden :tongue:
gr
PJVL_G60
14-06-2007, 16:09
Foto doet het niet !
(tenminste bij mij niet)
arno Derby
14-06-2007, 16:16
Foto doet het niet !
(tenminste bij mij niet)
nee klopt ik zie t. zal het straks eens anders doen. snap er niks van :tongue:
Gr
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VN6EIAQ8.jpg
Zo doet ie het wel ;)
En Welkom :D
arno Derby
14-06-2007, 20:39
Hee kereltje Ik heb je foto`s ff hier op gezet weet niet hoe ik ze er zo in moet plaatsen.
Dusss.... hier nicky`s polo. (mijn golfje staat er ook nog wel bij maarja)
linkje (http://www.mijnalbum.nl/Album=MEFZ3GVM)
Gr Arno
welkom,leuke polo(en golf) ben je nog nie tegen gekomen en zit toch in't zelfde durp
Jazzblue
14-06-2007, 21:30
Hey, leuk polotje.
En welkom hier!:D
PJVL_G60
14-06-2007, 21:37
Leuk polo'tje idd, misschien een idee om die ATS keer op die polo te gooien :rock: ?
arno Derby
14-06-2007, 21:49
Leuk polo'tje idd, misschien een idee om die ATS keer op die polo te gooien :rock: ?
Ja hij mag ze van me kopen :)
Maar we hebben ze wel op de polo gepast kijkt ook mooi. Volgens mij heeft nicky nou ook in Tekoop gevraagd staan dat ie die velgjes zoekt.
hahaha is goed ik koop ze wel.:P
waar woon je dan bbs roy? welke straat precies want heb jou ok nog nooit zien rijden!
grtn
gele lis
welkom hier :cool: weer een lid in de buurt ! :D
ik kwam gister trouwens een mat zwarte polo tegen:laag ,voor sportwieltjes en achter 2 reserve wielen bekend bij jou ?
Mooi Mooi nog een polo hier. Kom je misschien ook wel een keer tegen, rij 2 a 3 keer per weer richting nijmegen dus wie weet. Ben benieuwd naar je foto's. ENE ATS Zekr goede keus :D
G-eert-40
15-06-2007, 17:30
Mooi Mooi nog een polo hier. Kom je misschien ook wel een keer tegen, rij 2 a 3 keer per weer richting nijmegen dus wie weet. Ben benieuwd naar je foto's. ENE ATS Zekr goede keus :D
rond welke tijd rij je over de A73? ik rijd er elke morgen door de weeks rond 7uur a 5 over 7 overheen richting malden vanuit haps.
grtz.
rond welke tijd rij je over de A73? ik rijd er elke morgen door de weeks rond 7uur a 5 over 7 overheen richting malden vanuit haps.
grtz.
Meestal op dinsdag en donderdag rond 5uur. Vanuit school ( venlo ) de snelweg op richting nijmegen, en zondag middag meestal vanuit Horst. Maar volgens mij ben ik je nog nooit tegen gekomen. VW's vallen bij mij meestal wel op :D
Maar wie weet binnekort. Ik rij in blauwe Polo 2 coupe op ATS classics.
arno Derby
15-06-2007, 18:51
gele lis
welkom hier :cool: weer een lid in de buurt ! :D
ik kwam gister trouwens een mat zwarte polo tegen:laag ,voor sportwieltjes en achter 2 reserve wielen bekend bij jou ?
Ja die polo komt mij bekend voor ja. Die jonge woont bij mij in de straat in Cuijk dus zie de auto regelmatig.
Gr
Jazzblue
15-06-2007, 19:48
Ook een leuk combi: laag en dan voor sportvelgen en achter staal:D
jaa das een jongen hier uit cuijk
ligt een G-40 motor in best grappig dingetje is dat!
groeten
dacht al zoiets hij reed aardig door :D
dan komen jullie zeker ook hierheen ? Oploo is naast Boxmeer
http://www.dub05.com/Flyer_DUB05_640x480.JPG
arno Derby
16-06-2007, 17:11
hee daar wist ik niks van. maar das dichtbij ja.,
Ga dan wel ff kijken denk ik.
gr
Jazzblue
16-06-2007, 21:47
Ik kom uit de buurt van Rotterdam maar ga daar zeker weten wel heen:D.
jaa zker gaan we daarheen!
groeten
De Limburger
19-06-2007, 20:28
ff kieken misschien dat ik daar ook ff ga skieƫn hahahaha ;) gr polo-power
G-eert-40
20-06-2007, 16:54
jaa das een jongen hier uit cuijk
ligt een G-40 motor in best grappig dingetje is dat!
groeten
vandaag ook gespot in cuijk op industrie terrein, voor glimmende wielen achter zwarte wielen, hehehe. wel leuke polo.
arno Derby
21-06-2007, 11:20
jaa klopt is wel een leuk ding ja..
hee geert ik wou na het weekend maandag of dinsdag even een keer langs komen voor het dakrekje.
groeten
G-eert-40
21-06-2007, 16:51
ja dat is goed, kom maar een dezer dagen een keer langs om te kijken.
arno Derby
21-06-2007, 18:20
ja dat is goed, kom maar een dezer dagen een keer langs om te kijken.
Uuuh dat vorige bericht was van nicky maar hij werkt bij mij en heeft dat onder mijn naam gepost.
Gr Arno
heej mensen hier eindelijk dan nog 3 foto's van mn wagentje..
hij moet nog lager he?
groeten nicky
http://www.mijnalbum.nl/Album=HDXNJOV8
G-eert-40
29-06-2007, 18:32
ik zie dat het rekje er al op zit :thumbup: leuke foto's, vooral die laatste waar het wiel van de grond is.
grtz.
Jazzblue
29-06-2007, 18:59
Mooie fototjes;), inderdaad nog een stukje naar de grond:D.
ja gister er maar op gezet best grappig!
maar binnenkort ga ik hem helemaal onder handen nemen denk ik!
nieuw lak laagje en verder verlagen.
groeten
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.