PDA

View Full Version : Omrollen wielkastrandjes


CPP
13-06-2007, 23:22
Hai mensen, is er hier iemand die dit goed kan? Ik moet mijn auto namelijk nog iets lager hebben :D . Ik heb hiermee in het verleden goede ervaringen gehad met Lynx in Bergschenhoek...alleen vind ik het dit keer net even te ver weg. Mijn auto staat in de omgeving van Roermond.

alvast bedankt.

Constant

Der Typ Siebzehn
14-06-2007, 17:16
:rolleyes: wielkastrandjes van die mooie 30 jaar oude Golf 1 omrollen? Je moet het maar zelf weten... ;)

Kevin20v
14-06-2007, 17:21
Je moet het maar zelf weten... ;)

Het is toch ook zijn auto :D



:woowoo: ben op dreef, reageer nog eens ergens op :D

Der Typ Siebzehn
14-06-2007, 17:29
Het is toch ook zijn auto :D

:iamwithst

René
14-06-2007, 18:56
:rolleyes: wielkastrandjes van die mooie 30 jaar oude Golf 1 omrollen? Je moet het maar zelf weten... ;)

Ik ben het met je eens..dit golfje is in zo`n mooie en qua carroserie in originele staat...ik had `t ook niet gedaan...

Melvin
14-06-2007, 20:26
Ik ook niet.. kan nog best narigheid van komen, want je vouwt wel je lak helemaal om, en die is ook maar tot bepaalde hoogte flexibel en je kunt ook niet zichbare haarscheurtjes krijgen waardoor er toch vocht achter kan komen...

Een adresje weet ik zo niet...

Der Typ Siebzehn
14-06-2007, 22:11
Ik ben het met je eens..dit golfje is in zo`n mooie en qua carroserie in originele staat...ik had `t ook niet gedaan...

Thanks René, maar er is (gelukkig?) nog niks gebeurd... ;)

Ik ook niet.. kan nog best narigheid van komen, want je vouwt wel je lak helemaal om, en die is ook maar tot bepaalde hoogte flexibel en je kunt ook niet zichbare haarscheurtjes krijgen waardoor er toch vocht achter kan komen...

:rolleyes: dat wou ik allemaal al niet zeggen...

ik zeg: haakse slijper/flex...:D ;)

Hazy
15-06-2007, 10:36
Het is misschien wel jammer, maar ieder zijn eigen ding tog?

je kan eens proberen bij vpc autosport in born.
vpc autosport (www.vpcautosport.nl)

hier heb ik al wel eens werk van gezien en was nooit verkeerd!
ik zou ze eens bellen...

veel suc6, greets bjorn