View Full Version : Golf III dashbord in Golf II
Hoi mensen.
Wat komt er allemaal kijken bij een ombouw van het MKII dashbord naar een MKIII dashbord? Ik neem aan dat de kachel unit van de MKIII erin zal moeten maar komen deze kabels overeen? En zoiezo lijkt het me ook dat de tellerklokken van een MKIII erin zullen moeten? Verder zal het dash hier en daar wat ingekort moeten worden.
En de onderste middenconsole van de MKII met de asbak erin enzo kan die wel in takt blijven of wordt die dan ook mee verandert?
GerardMkIIVR6
20-06-2007, 10:10
Alles moet anders ook de tunnel.
Metalen drager erin.
Kachelhuis kun je zo wel laten van een 2.
En de stuurpen moet anders.
Oftewel ,geen zaterdag klusje voor op straat....
Dat was ook niet de bedoeling ;)
t moet zoiezo wel mooi worden dus t wordt geen snelle klus.
Nu alleen ff een compleet (zwart) golf III dash op de kop tikken voor een leuk prijsje...
Iemand iets liggen toevallig?
Zit nu ook te kijken naar een corrado dash voor in mijn mkII, dat zou kwa inbouwen een stuk makkelijker zijn namelijk de kabelboom is t zelfde, en t dashbord ziet er zoiezo ook een stuk vetter uit dan een mkII dashbord.
Hebben er misschien mensen wat foto's van een corrado dash in een mkII? Om even een idee op te doen?:)
en nog een vraagje,
kan ik nog bij de armpjes om me spiegels te verstellen, icm een corrado of golf III dashbord?
GerardMkIIVR6
22-06-2007, 10:01
Nee MKIII wel corrie.
Kevin20v
22-06-2007, 11:05
Ik heb jaren terug ook een corrie dash in m'n mk2 gebouwd, en dat ging heel goed!
gewoon zorgen dat je netjes zaagt en niet gelijk teveel eraf doet!
Bij mij zat het er in 3 dagen in, heb niet de beugel van de stuurstang veranderd maar dat was achteraf gezien wel beter geweest (meer plek voor de tellerunit)
heb je daar misschien nog een foto van van hoe het er toen uitzag?:)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.