View Full Version : mening/ photoshopje gevraagd
ik ben vandaag wezen kijken bij een golf 1..
maar nu vroeg ik me af of chrome accenten staan bij de kleur..
dus was mijn vraag kan iemand het volgende doen:
-de zwarte zijstrip in het chroom.
-een embleemloze grill met een chroom randje
-chrome spiegels.
-ik weet niet of het kan.. maar de karmann set weg en alleen dunne bumpers (chroom). en graag bbs rm velgen.. maar dat zal wel niet gaan
hopelijk kan een van jullie me helpen,,
meningen over de golf mag natuurlijk ook :)
foto's:
http://img516.imageshack.us/img516/2231/cimg0569vs3.jpg
http://img160.imageshack.us/img160/6003/cimg0570tj2.jpg
de witte lijn is de flit die weerkaatst
ff een foto buiten maken in zonlicht en geen flits gebruiken, dan kan ik er wel wat mee
ja hij staat helaas niet hier maar nog bij de verkoper... kun je ook niet een kleine indicatie geven... dan weet ik of chroom bij de kleur past..
Of je zoekt heel goed op internet en misschien vind je dan een andere golf 1 met een van de eigenschappen die je hierop wilt, dan zie je ook hoe het staat ;)
daar heb ik ook al naar zitten kijken... maar helaas nog niets gevonden..
Leuk golfje,
Alleen RDW geeft aan dat er al sinds 2002 geen APK meer op zit, heeft de restauratie zo lang geduurd, Hij ziet er nu wel goed uit namelijk.
Wil je trouwens echt de bumpers er weer af halen? Dan moet je waarschijnlijk weer gaan spuiten...
Berserker
21-06-2007, 12:23
Ik zou er geen chroom opgooien, krijg je teveel verschillende dingen door elkaar en wordt t kermisachtig, hij heeft nu een mooie sobere racestyle en die zou ik zo houden, en anders verder zoeken waar chroom wel op staat...
Green vw weber heeft ook chroom op clipper set, misschien heb je daar wat aan...
Bij deze kleur staat chroom naar mijn mening helemaal waardeloos !!!!!!!
Buurjongen van me had een GTI in een soortgelijke kleur, en die had alles zwart (incl. lampen, etc.). Dat is naar mijn opinie het mooist !!!!
Nette auto trouwens
Groeten,
LRR
EDIT: Misschien kun je hem virtueel maken op www.dubmodder.com
Soumensch
21-06-2007, 12:35
Hoe de auto er bij staat echt geen chroom op doen.. die bumpers skirt en spatbordranden is niet ouderwets(retro).. 2 stylen door elkaar kan echt niet vind ik :tongue: .
nee idd de bumpers die er nu op zitten wil ik eraf halen en dan chrome dunnen... en idd hij heeft heeeeeeeeeel lang in restauratie gestaan,,, hij had er nu geen zin meer in en raakte zijn ruimte kwijt. dus moest de golf de deur uit.
of de 2e optie is. deze set eronder, verlagen bbs erop en klaar..
iemand tips?
De 2de optie klinkt veel beter! Maar smaken verschillen ;)
zal zekers wel staat!
soort gelijke kleur:
http://www.heavenonwheels.be/Features/Cars07/fc05/14.jpg
http://www.heavenonwheels.be/Features/Cars07/fc05/16.jpg
Jazzblue
23-06-2007, 14:06
Als je dan ook die velgen eronder gooit:D, dan is die helemaal af.
Der Typ Siebzehn
23-06-2007, 15:18
Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming GOLF CL 51 KW
Kleur(en) Grijs
Hallo,
het is dus een CL, bij die uitvoering zit er standaard chroombiezen in de raamrubbers + standaard een embleemloze grill met een chroom rand + chroom embleem, ik weet niet of je daar wat aan hebt. Kleur van de auto is waarschijnlijk dus nog origineel, vermoed ik althans.
het is idd nog de orginele kleur... hij is alleen wel al overgespoten.
maar ik heb nu wel een idee hoe ik hem ga maken :D de foto's zullen nog wel volgen
bedankt voor alle hulp in iedergeval!
het is dus een CL, bij die uitvoering zit er standaard chroombiezen in de raamrubbers + standaard een embleemloze grill met een chroom rand + chroom embleem, ik weet niet of je daar wat aan hebt. Kleur van de auto is waarschijnlijk dus nog origineel, vermoed ik althans.
bedoel je nu std dunne lamellen grill met chroom embleem?
Der Typ Siebzehn
24-06-2007, 01:48
bedoel je nu std dunne lamellen grill met chroom embleem?
ik bedoel die grill wat nu al op die auto zit met chroom embleem en chromen randen.
crazy richard
24-06-2007, 09:43
die golf staat trouwens te koop die belgische 7500 euro vraagt hij (met alles er op)
maar goed on topic ik denk dat chroom wel heel mooi kan staan maar...
dan wel goede uitgevoerd dus : chromen lijsten , spiegels , grille randen en ook raamlijsten , deurgrepen en dan ook wat chroom/gepolijst terug in de velgrand
en dan op die donkere kleur steekt dat super af en knalt het eruit :)
das mijn mening
grts richard
idd de bumperset blijft voor de rest...... zondag ga ik hem ophalen en dan zullen de veranderingen+foto's spoedig volgen... eerst er maar voor zorgen dat hij ook rijd!!
steillex
25-06-2007, 07:16
anders ga je ff naar dubmodder.com, kan je zelf lekker je eigen smaak toe passen.
ja, maar daar moet je tegenwoordig voor betalen :( :screwy:
Golf 1979
26-06-2007, 17:53
jammer dat karmann setje
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.