View Full Version : Rijexamen
nu.nl (http://www.nu.nl/news/1123995/122/Snelheidsduivel_gesnapt_op_weg_naar_rijexamen.html)
Een bekende van iemand of iemand van het forum ??
steven16v
22-06-2007, 09:38
Ik heb het ook gelezen. Zo iemand hoeft van mij nooit meer een rijbewijs te krijgen.
was gisteren op de radio, hij heeft zijn rijbewijs wel gehaald.
was gisteren op de radio, hij heeft zijn rijbewijs wel gehaald.
en direct weer in beslag genomen ? :D
Hij had gewoon een rijverbod moeten krijgen..
jetta mk1 '82
22-06-2007, 13:59
1 jaar rij ontzegging en dan van af 0 beginnen met zijn rijbewijs !!!!
gr. Martijn
wat een knuppel
De examenkandidaat zei dat hij de politieauto wel op de parallelweg had zien rijden, maar dat hij dacht dat deze niet meer bij hem zou komen. :screwy:
Pedaalemmer
22-06-2007, 15:10
wel heel erg lomp dit..zeker om te gaan rijden zonder rijbewijs, echt heel dom!
Heeswijk
22-06-2007, 16:18
te hard rijden scheelt in totaal meestal niet meer dan 5 min, zelf al enkele malen ondervonden door me netjes aan de snelheid te houden. want je moet toch telkens remmen voor andere auto's. Dus hij is nu alsnog te laat gekomen want hij werd toch opgehaald door zijn rij-instructeur...
Wat was het nut dan van het harde rijden vraag ik me af, als hij toch gewoon op is geweest?
Als ik me niet vergis: Als je aangehouden word terwijl je geen rijbewijs hebt mag je de 5 jaar daarna je rijbewijs niet halen. Is dit veranderd of hoe zit dat?
In ieder geval een mooi domme eikel.
Als ik me niet vergis: Als je aangehouden word terwijl je geen rijbewijs hebt mag je de 5 jaar daarna je rijbewijs niet halen. Is dit veranderd of hoe zit dat?
In ieder geval een mooi domme eikel.
hier zou een rechter uitspraak over moeten doen, dat duurt al een half jaar.....
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.