PDA

View Full Version : Golf II GTI biezen

vwjopie
22-06-2007, 17:08
hey mensen,

door de schade aan mijn vaders golf had ik nieuwe GTI biezen nodig...
dus de dealer gebeld en kon ze allemaal nog krijgen behalve die van het la scherm...

nu heb ik alle biezen liggen en ga ze waarschijnlijk na laten maken bij een vriend van me die een sticker/ reclame bureau heeft...

nu wil ik graag weten of er interesse voor is want als die er helemaal niet is dan laat ik ze niet maken natuurlijk...

eventuele vraagprijs heb ik natuurlijk nog niet origineel zitten ze om en nabij de € 7,50 en ik hoop dat ik ze daar ook voor kan aanbieden...

ik hoor het graag als er iemand is die er interesse voor heeft...

groetjes Johan...

RubenD
22-06-2007, 18:43
Welke biezen bedoel je precies?

Mijn Helios Blauwe GTI heeft een zilveren lijn in de inkeping, op de dorpels stickers en op de achterklep. Waar gaat het hier om?

Die van de achterklep heb ik wel interesse in als er geen gaten voor ruitenwisser e.d. in zitten.

Jazzblue
22-06-2007, 20:41
Is dit de rode omlijsting die in de bumpers zit ofzo??? Anders ben ik wel geinteresseerd voor mijn G40.

martinus83
22-06-2007, 21:21
Net als Ruben (grrrr mijn idee! ;) ) heb ik intresse als het over de achterklep gaat maar dan wil ik zon zwarte GTI sticker zonder de twee ruitewisser gaten erin

vwjopie
23-06-2007, 18:41
het gaat om de biezen die rondom in de inkeping zitten over de hele zijkant en over het achterpaneel...
die van het achterraam zal ik vragen maar denk niet dat die lukt...
en ze zijn zwart met structuur...