Log in

View Full Version : Help lekage bestuurders kant!! golf 1 wie o wie

retro hans
22-06-2007, 19:40
Hallo dan.

kwam gister de auto in stond ik gewoon in het water.alles op de mat was zeik nat.alleen maar uit de bestuurders kant!
Heb zo gezegt zo gedaan de vloer bekleding er uit gehaal en de isolatie al drijvend weggehaald. :(

wat kan dit zijn.Heb de afvoertjes gewoon goed zitten onder de kap.en kan geen gat vinden waar een kabel door loopt!heb er een fles water in gegoten en ben tot de ontdekking gekomen dat ie lekt bij de kachel in het midden. :(

iemand hier eerder van gehoord?heb nou het gat waar de kachel in zit afgekit.

Ben zeer benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft?

hoor graag van jullie.groeten hansie

evilnyntje
22-06-2007, 19:45
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=7353&highlight=lekkage

MrMiljon
22-06-2007, 19:46
Dan kan hen zijn dat het plaatwerk rond je kachel verrot is. Dit heb ik ook bij mijn Gti die ik nu aan het restaureren ben. Het lijkt allemaal oke maar toen ik de kachel eruithaalde was het plaatwerk waar je rubber omheen zit verrot.

crazy richard
22-06-2007, 20:14
ja pas geleden ook gehad bij mij had het 2 oorzaken ten eerste was er 1 gat vd goot dicht maar dat is bij jou niet het geval
en ik miste dat zwarte afdek plaatje van plastic wat over je kachelhuis loopt zodat het niet via de roosters in de kap kan inregenen
nadat ik het gat weer open had (ze hadden er een kabelboom vd ruitenwisser in gedaan ipv het gat waar hij door hoort te lopen) en dat palstic beschermplaatje was het probleem over
bij mij stond het echt vol gewoon bizar , ik had het ongeveer een maand geleden dus ik weet hoe je je voelt , dan word je echt gek , ik zocht eerst bij de raamrubbers en had al die kiertjes afgekit :(
maar ja als bij jou dat afdekplaatje er op zit denk ik dat het inderdaad bij de afdichting / plaatwerk zit
in ierder geval loopt het inderdaad via je kachel naar binnen

evilnyntje
22-06-2007, 20:16
Interpunctie!

Sjoes 85
22-06-2007, 20:32
juist,

vooral dat plastic afdekkapje! meestal gaat je auto-plaatwerk rotten op die plaats omdat je juist dat kapje dan niet hebt...
ff goed nakijken dus, is echt een grote rotzooi..

carbreaker de autosloper
22-06-2007, 20:57
mijn golf is inderdaad net een mooie vrouw....als je zin heb om te rijden loopt ie niet en als je dr mee rijdt dan gilt ie het uit,,,,, dag hans....

retro hans
22-06-2007, 22:57
mensen bedankt voor de tip ga morgen gelijk bezig!

Tapestaartje
04-07-2007, 11:58
En, al ontdekt waar het aan lag?

retro hans
04-07-2007, 16:19
jazekers.

heb bieuwe schermen gekregen en die waren niet goed gekit.dus het water liep er tussen door dan via een bout de auto in.
Heb bij de plaatselijke autoshop een blik kit gehaald en de hele boel er mee in gesmeert.
heb nu gelukkig geen last meer.
maar pffff wat een gezoek zeg voor dat je het gevonden hebt.ben wel een halve dag aan het zoeken geweest.

groeten hansie

CabrioRamon
23-07-2007, 15:01
rubbers bij je deur/dakverbinding?????