View Full Version : Van wie heb ik een CL console gekocht en nog niet betaald?
breadfan83
22-06-2007, 21:47
Heej mensen,
Iemand hier op VF heeft me een tijdje terug een CL console en asbak verkocht, en ik ben opzoek naar diegene.
Ik koop en verkoop nogal veel onderdelen, en ik hou van het merendeel een lijst bij om te zien wie mij wel / niet betaald heeft, en wat ik wel / niet betaald heb. Ik was iets aan het opzoeken en zag dat ik deze delen nog niet heb betaald maar ik heb geen idee van wie ik ze heb gekregen.
Dus als iemand gehoord heeft van die Limbo die iemand nog niet heeft betaald of diegene waar het om gaat leest dit, laat me dan aub even wat weten zodat we dit kunnen oplossen.
Alvast bedankt en sorry voor de ontzettend late betaling.
hehe badraaf ben je ook he
ik krijg nog een compleete set recaro bekleding uit een jetta gli van je uit amerika
had je op marktplaats te staan toen
weet je nog ?
En ik heb hier met 2 van 4 deurpanelen die je op kwam halen de openhaard al aangestoken. :tounge:
Staat er dan geen naam op je afschriften?
Staat er dan geen naam op je afschriften?
:iamwithst niet betaald,dus ook geen afschrift.
MrMiljon
23-06-2007, 18:06
Heej mensen,
Iemand hier op VF heeft me een tijdje terug een CL console en asbak verkocht, en ik ben opzoek naar diegene.
Ik koop en verkoop nogal veel onderdelen, en ik hou van het merendeel een lijst bij om te zien wie mij wel / niet betaald heeft, en wat ik wel / niet betaald heb. Ik was iets aan het opzoeken en zag dat ik deze delen nog niet heb betaald maar ik heb geen idee van wie ik ze heb gekregen.
Dus als iemand gehoord heeft van die Limbo die iemand nog niet heeft betaald of diegene waar het om gaat leest dit, laat me dan aub even wat weten zodat we dit kunnen oplossen.
Alvast bedankt en sorry voor de ontzettend late betaling.
Dat was ik. Het was een asbak, middenconsole, pook +hoes. Ik had je al een paar keer ge-pm't maar daar kreeg ik helaas geen respons op waardoor ik de hoop al opgegeven had. Maar goed als je mijn gegevens nog nodig hebt hoor ik het wel :thumbup: . En je weet wat ze zeggen: eerlijkheid duurt het langst.
Jazzblue
23-06-2007, 18:44
Wel eerlijk inderdaad, er zijn genoeg mensen die gewoon niet betalen:(.
breadfan83
24-06-2007, 15:50
ik krijg nog een compleete set recaro bekleding uit een jetta gli van je uit amerika
had je op marktplaats te staan toen
weet je nog ?
Heb ik je over gemaild toen, dat ze al lokaal verkocht waren, weet je nog? ;)
breadfan83
24-06-2007, 15:51
Dat was ik. Het was een asbak, middenconsole, pook +hoes. Ik had je al een paar keer ge-pm't maar daar kreeg ik helaas geen respons op waardoor ik de hoop al opgegeven had. Maar goed als je mijn gegevens nog nodig hebt hoor ik het wel :thumbup: . En je weet wat ze zeggen: eerlijkheid duurt het langst.
Yes, jij was 't.
Ja, als je wil stuur me even je gegevens en ik maak je het geld vandaag over. :thumbup:
breadfan83
24-06-2007, 15:52
En ik heb hier met 2 van 4 deurpanelen die je op kwam halen de openhaard al aangestoken. :tounge:
Nja, duurde ook wel lang he, mijn excuses. Je hebt zeker niet heel toevallig de haard met de voorste twee aangestoken he? :D
Heb je m'n lampen nog wel? Als ik toch aan het overschrijven ben kan ik je daar ook gelijk even voor betalen.
breadfan83
24-06-2007, 15:54
Wel eerlijk inderdaad, er zijn genoeg mensen die gewoon niet betalen:(.
Daar hou ik persoonlijk niet zo van als 't me gebeurd, en het gebeurd inderdaad al genoeg. Ik ga daar dus niet aan mee doen.
Maar als je weet wat ik de laatste tijd allemaal gekocht en verkocht heb kan het wel eens gebeuren dat er eens iets over het hoofd wordt gezien.
Heb ik je over gemaild toen, dat ze al lokaal verkocht waren, weet je nog? ;)
:D ................ntc :screwy:
Ik heb ze alle vier nog en de achterlichtunits ook.
breadfan83
04-07-2007, 19:10
Het geld zou onderhand binnen moeten zijn, en Stijn, met jou spreek ik nog even wat af.
Ik zou graag dit weekend langs komen maar ik moet zaterdag werken. Volgende week zaterdag ben ik vrij.
Voor mij mag het topic op slot, tenzij ik nog iemand anders geld schuldig ben... :D
Golf_1_gts
04-07-2007, 19:12
Ja ik krijg nog vanalles van jou :(
breadfan83
04-07-2007, 19:18
Ja ik krijg nog vanalles van jou :(
Zoals? :screwy:
breadfan83
16-08-2007, 23:32
Topic mag dicht, spul is al een tijdje betaald.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.