PDA

View Full Version : autoradio (niet op din formaat)

Chrispy
05-07-2007, 18:10
Vroegâh (hij weer) bestonden er autoradio's die je op een andere plek dan in de Din console kon monteren. Philips had bijvoorbeeld een model waarvan de tuner uit het zicht gemonteerd werd. Aan de andere kant van het krulsnoer zat een unitje met digi display, en up/down tuning en volume. Deze kan je mooi uit het zicht plaatsen, wat het interieur geen schade oplevert.

Niet precies dat model, maar soortgelijk iets zoek ik. en waarom? Mijn audi heeft nog de originele radio, maar de tuner loopt steeds weg, en andere zenders breken er door heen. Echt een jaren zeventig exemplaar dus.

Als je plaatjes hebt waar ik modeltypen van kan halen, post ze dan.
Heb je zo'n radio, noem je prijs.

Marcski
05-07-2007, 18:16
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=29857

maar een nieuwe headunit in het dashboard-kastje met een joystick zou ook een mogelijkheid zijn

breadfan83
05-07-2007, 18:33
Die is een tijdje weg geweest zeg! :D

Sorry voor off-topic, maareh...
Je hebt zeker de wielen van die rode '83-er Golf 1 niet meer he. :D :D :D

Chrispy
05-07-2007, 18:34
Bedankt Marc. heb hem gekocht.

Chrispy
05-07-2007, 18:36
Die is een tijdje weg geweest zeg! :D

nooit echt weg geweest hoor.
en voor die wielen. . heel de auto is destijds naar Stijn gegaan, hij moet ook de wielen ergens hebben gehad. Maar waarschijnlijk weet hij ook niet meer waar alle delen van de "blind guardian" heen zijn gegaan. Tering, wat was dat ding rot.

breadfan83
05-07-2007, 18:44
nooit echt weg geweest hoor.
en voor die wielen. . heel de auto is destijds naar Stijn gegaan, hij moet ook de wielen ergens hebben gehad. Maar waarschijnlijk weet hij ook niet meer waar alle delen van de "blind guardian" heen zijn gegaan. Tering, wat was dat ding rot.

Ja, heb gezien wat ermee gebeurd is. Vind het nog steeds zonde, maar dat zal wel meer zijn omdat het m'n eerste auto'tje was, en niet omdat ze zo mooi was. :D

Weet je toevallig nog wat voor wielen het waren? Of heb je misschien nog wat foto's van de auto? Ik heb er toen nauwelijks foto's van gemaakt helaas. :(

Chrispy
05-07-2007, 18:53
waren 13"imi honingraat velgen met een heel dikke velgrand. foto's ga ik zoeken. Tjaap heeft volgens mij ook foto's van de blind guardian.

breadfan83
05-07-2007, 19:04
Bedankt alvast!