View Full Version : APK boetes.
wie weet hier het fijne van
APK van de rode golf1 is al een tijdje verlopen.
tijdje goed gegaan en nu krijg ik in 1 week 3 boetes binnen.
kan dat zomaar. je kan voor 1 overtreding toch maar 1 bekeuring krijgen, of denk ik te makkelijk?
breadfan83
05-07-2007, 20:00
Geen apk, geen verzekering.
Samen 375 euro... heb het ook gehad op de Jetta, en ik dacht dat die geschorst was. :(
Dat is nu toch geautomatiseerd, zodat de computer het ziet krijg je een prent. Dat zijn geen leuke grappen.
ja precies die heb ik dus van 27 juni, en 2 keer geparkeerd gezien op 29 juni en 2 juli.
alle 3 75 euro voor geen apk...
kwestie van apk regelen of de auto schorsen... :)
Jazzblue
05-07-2007, 20:39
Ik heb op mijn G40 al twee APK-boetes binnen, een keer aangehouden door de Politie en een keer uit de computer gehaald door de RDW:(.
evilnyntje
05-07-2007, 21:42
Ik heb toevallig vandaag de wouten aan de lijn gehad voor een apk loos grafitti wrak in de straat en ze hadden er al een boete op gedaan. Ik vroeg toen of ze dat niet dagelijks konden doen en dat deden ze niet zei ze me, dus ik zei dan staat hij er nog wel even. Zal vast wel weer halve info zijn.
fre-golf1-16v
05-07-2007, 21:48
Goed bezig rene maar niet alle autos komen zo makkelijk door de keuring.;)
G-eert-40
05-07-2007, 22:11
mijn polo heeft morgen weer een vol jaar apk. er is een week lang geen apk op geweest. ben benieuwd of ik een bekeuring krijg.
nee joh. ik loop er elk jaar wel een week of wat overheen nooit problemen... alleen deze keer liep het wat verder uit.. (sinds februari)
G-eert-40
05-07-2007, 22:23
sinds dit jaar controleren ze niet meer door te flitsen, maar loopt het systeem bij rdw steekproef gewijs door het bestand om te controleren. heb ik gehoord dan. ja na 4 maanden word de kans steeds groter he :tongue:
1e 2 maand over datum doen ze volgens mij nog geen boetes via het systeem maar daarna wel..
schorsen is de enige remedie, maar dan mag hij dus helemaal niet meer op straat staan.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.