PDA

View Full Version : Sportfilter


greenmean6N
07-07-2007, 10:44
IK wil graag een sportfilter op men polo 6n 1.4 8v monteren maar dit blijkt niet zo gemakkelijk te zijn als bij andere auto's. Ik kom ook enkele probleempjes tegen zoals 2 kleine buisjes die lucht aanzuigen en naar een soort "sproeier" gaan in men luchtfilterbak en dan nog een dikke rubberen slang die ook gwn op men luchtfilterbak binnenkomt en die komt langst onder ergens onder men motorblok. wat moet ik met deze buisjes doen?? en weet iemand een soort filter dat erop past. Ik wil de filter wel vanvoor aan men koude luchtinvoer krijgen anders kan ik het beter laten.

groeten

De Limburger
08-07-2007, 19:13
je krijgt bij k&n een complete set daar zit alles bij om alles opnieuw aante sluiten is origineel van k&N voor 1.4 8v een vriend van me heeft dit ook er op..

best prijzig ik geloof 75-80euro/..
gr polo-power.

greenmean6N
09-07-2007, 16:11
je krijgt bij k&n een complete set daar zit alles bij om alles opnieuw aante sluiten is origineel van k&N voor 1.4 8v een vriend van me heeft dit ook er op..

best prijzig ik geloof 75-80euro/..
gr polo-power.

heb je hiere mss een link ergens waar ik dat kan bestellen ?

THX voor reactie in ieder geval :D

greetzz greenmean6n

martiepartie
10-07-2007, 08:11
voor een kwalitatief goed filter incl. alle bevestigingsmaterialen is dit niet duur hoor!

Het is echt belangrijk om een degelijk luchtfilter systeem te hebben, met goedkope rommel komt alle stof en fijne troep gewoon je inlaat in. Dat is niet echt goed voor een motortje..