PDA

View Full Version : Golf / Jetta 2 beigen interieur delen.

breadfan83
11-07-2007, 21:36
Ben op zoek naar wat beige / creme interieurdelen van een Golf of Jetta 2.
Dit is de voorlopige lijst:

- Deurpanelen in leder, 3 deurs.
- Licht tapijt als dit bestaat.
- Vakken voor onder het dash, origineel, niet gespoten.
- Lichte hoedenplank als deze bestaat. (Niet meer nodig.)
- Zonnekleppen. (Voorzien.)
- Hoofdsteunen.

Mocht iemand nog meer onderdelen in de juiste kleur weten die van Volkswagen origineel geleverd zijn, en die passen, of passend te maken zijn, in een 3-deurs Golf 2, laat het me dan even weten. Dash is geloof ik ook in lichtere kleur gemaakt, maar wil het dash gewoon donker houden (oa in verband met reflecties in de voorruit).

Ruilen voor onderdelen is altijd en optie. Wil je gewoon van het spul af, laat me dan even een prijs weten.

Alvast bedankt. :woowoo:

Hier nog even een kleurstaaltje van het interieur:

http://img239.imageshack.us/img239/6268/mb124cox8.jpg

breadfan83
13-07-2007, 16:01
Up.

fubar
13-07-2007, 16:57
heb beige zonnenkleppen in nieuwstaat voor je...

breadfan83
13-07-2007, 18:13
heb beige zonnenkleppen in nieuwstaat voor je...

Dat zijn toch gewoon de standaard zonnekleppen, niet?
Heb al mooie lederen zonnekleppen. :D

Ga de spullen van het weekend bekijken en hopelijk ophalen, maar niet alles gaat in de auto passen, vandaar dat ik deze andere delen nog zoek.

Verder ben ik nog op zoek naar iemand hier in de buurt die een mk2 stoelframe onder een stoel kan lassen... :D

Alberto
14-07-2007, 15:47
staat een goud kleurige jetta 3 deurs op de sloop in westergeest
met bruine bekleding
op de hoedenplank na nog kompleet volgens mij

breadfan83
14-07-2007, 16:36
staat een goud kleurige jetta 3 deurs op de sloop in westergeest
met bruine bekleding
op de hoedenplank na nog kompleet volgens mij

Bruin of beige? Heb de lichtere kleur nodig, en in leder. De zonnekleppen die bij het mijne zitten passen gewoon in de Golf, en de vloermatten waarschijnlijk ook. Ik weet niet hoe grote moeite het voor je is, maar zou je misschien eens een foto kunnen maken?

De achterbank is hoger dan de originele, dus de hoedenplank zal ik hier op aan moeten passen en dus zelf maken.

Ben dus vooral op zoek naar de lederen panelen en de vakken voor onder het dash. Ik heb in Corrado's al vaker beige leder gezien, maar in Golfjes nog nooit. Kan iemand me vertellen of dit wel gemaakt is?

Alberto
14-07-2007, 21:01
Bruin of beige? Heb de lichtere kleur nodig, en in leder. De zonnekleppen die bij het mijne zitten passen gewoon in de Golf, en de vloermatten waarschijnlijk ook. Ik weet niet hoe grote moeite het voor je is, maar zou je misschien eens een foto kunnen maken?

De achterbank is hoger dan de originele, dus de hoedenplank zal ik hier op aan moeten passen en dus zelf maken.

Ben dus vooral op zoek naar de lederen panelen en de vakken voor onder het dash. Ik heb in Corrado's al vaker beige leder gezien, maar in Golfjes nog nooit. Kan iemand me vertellen of dit wel gemaakt is?
had de telefoon niet bij
mischien dat er iemad komt deze week :thumbup:

breadfan83
16-07-2007, 15:56
had de telefoon niet bij
mischien dat er iemad komt deze week :thumbup:

Okidoki! :D

Ben nu dus ook op zoek naar een set hoofdsteunen of in ieder geval de lederen hoezen. :thanks:

breadfan83
19-07-2007, 23:36
Nog effe een upje.
Ik heb dus nu al foto's gezien van beige interieurs, maar weet niet zeker of dit ook origineel zo is. Als iemand me daar wat meer over kan vertellen hoor ik het graag.

Als iemand ze weet te liggen hoor ik dat natuurlijk nog liever. :D

breadfan83
02-08-2007, 17:14
Beige 3 deurs leder voor Golf 2 is lelijk, verkoop het aan mij! :eek:

breadfan83
04-08-2007, 13:45
Beige 3 deurs leder voor Golf 2 is lelijk, verkoop het aan mij! :eek:

:iamwithst

breadfan83
16-08-2007, 23:29
Nog steeds op zoek.
Kan me iemand vertellen of dit eigenlijk wel gemaakt is?

Thanks. :thumbup:

breadfan83
23-08-2007, 01:10
Ik wil beige. Meer beige.

breadfan83
25-10-2007, 15:29
Het beige interieur is alweer verkocht. De deurpanelen zijn dus niet meer nodig.

Slotje aub. :lock:

breadfan83
31-10-2007, 14:53
:lock: aub.