Log in

View Full Version : Leverancier Innotec-lak Limburg

Erik
22-07-2007, 22:27
Een tijdje terug zijn mijn bumpers opnieuw gespoten.
Maar wanneer het poetsmiddel van mijn lijsten uitgewerkt is wordt het kleurverschil met mijn bumpers wel erg duidelijk :(
De bumpers zijn gewoon matzwart gespoten, waar ze eigenlijk een lichte kleur grijs hadden moeten zijn.

Nu ben ik van plan om mijn bumpers zelf opnieuw te spuiten.
Heb eens wat rondgevraagd en daarbij kwamen bumperlak van Motip en Innotec uit de bus.
Ik heb hier en daar wat mindere verhalen gehoord over Motip en erg positieve verhalen over Innotec (http://www.innotec.nl/nl/producten/producten.php?TypeID=122) lak.
Innotec wordt bij 'de betere spuithandel' geleverd (tegen aannemelijke prijs) en heb zelf 2 winkels bezocht (Lakhuis ,Heerlen / Maurice Lemmens, Geleen) die het merk wellicht verkochten, maar helaas zonder succes.

Daarom ben ik op zoek naar een winkel in de regio Limburg die Innotec spuitbussen verkoopt.
Er kan ook via de site besteld worden maar omdat er verschillende soorten grijs te krijgen zijn ga ik liever niet gokken.

Wie weet een winkel waar ze Innotec verkopen ?? :)

Al vast bedankt,

Erik

RubenD
22-07-2007, 22:37
Heb je ook al contact gehad met het bedrijf zelf? Vragen of ze adressen hebben van bedrijf in regio Limburg waar ze aan leveren. Weet je het direct!

Erik
23-07-2007, 16:39
Mailtje zit al een tijdje in de pijpleiding, maar nog niks teruggekregen :)

RubenD
23-07-2007, 16:40
Ik zeg: de beller is sneller!

Erik
31-07-2007, 20:31
Heb een vertegenwoordiger aan de lijn gehad, maar die wist me te vertellen dat ze niet aan particulieren verkopen :confused:
Ben er inmiddels achter gekomen dat via mijn werk ook aan het spul te komen is.
Morgen word een busje donkergrijs besteld voor Erik :D

Kijken hoe het resultaat word.