variejantje
25-07-2007, 18:18
Bij deze dus te ruil/te koop aangeboden een set 15Inch ATS Porsche Hackmessers/Cookiecutters,
in de maten 6 & 7J met rondom splinternieuwe Bridgestone Potenza 165-50-15 t.w.v. 300 euro.
Hart opnieuw gespoten (hittebestendig matzwart) en randen opnieuw gepolijst (moeten op ze hoogst nog ff een x goed ge-unipold worden).
20 Nieuwe chroom bouten t.w.v. 60 euro en splinternieuwe adapters van FK, 15mm dik t.w.v. 180 euro.
Tevens ook met nieuwe inbusbouten.
Alles is nu 1 x gemonteerd en heb dr zon 500 meter mee gereden.
Er zitten nieuwe naafkappen bij (moeten nog binnenkomen uit Duitsland),
gepolijst met gekleurd embleem t.w.v. 160 euro.
Ik heb zelf 425 euro betaald voor de wielen en een paar tientallen euro's aan spuitkosten e.d.
Al met al een nagelnieuwe set van (arbeidsuren niet meegerekend) +- 1100 A 1200 euro aan kosten.
Dus;
-nieuwe banden
-nieuwe chroom wielbouten
-nieuwe adapterplaten met inbus
-nieuwe naafkappen
Ruilen tegen een mooie set 13, 14, 15 0f 16 inch,
als het maar een beetje unieke/aparte/meerdelige set wielen is.
Eventueel met bijbetaling van mijn kant of andersom.
Zie ook: http://www.vwforum.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=42271vw-unit@hotmail.com.
Of mail vw-unit@hotmail.com
Vaste prijs zonder inruil 950 euro.
Tevens ook met nieuwe inbusbouten.
Alles is nu 1 x gemonteerd en heb dr zon 500 meter mee gereden.
Er zitten nieuwe naafkappen bij (moeten nog binnenkomen uit Duitsland),
gepolijst met gekleurd embleem t.w.v. 160 euro.
Ik heb zelf 425 euro betaald voor de wielen en een paar tientallen euro's aan spuitkosten e.d.
Al met al een nagelnieuwe set van (arbeidsuren niet meegerekend) +- 1100 A 1200 euro aan kosten.
Dus;
-nieuwe banden
-nieuwe chroom wielbouten
-nieuwe adapterplaten met inbus
-nieuwe naafkappen
Ruilen tegen een mooie set 13, 14, 15 0f 16 inch,
als het maar een beetje unieke/aparte/meerdelige set wielen is.
Eventueel met bijbetaling van mijn kant of andersom.
Zie ook: http://www.vwforum.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=42271vw-unit@hotmail.com.
Of mail vw-unit@hotmail.com
Vaste prijs zonder inruil 950 euro.