View Full Version : Nieuwe daily voor de vrouw :)
Ik dacht ik doe ook eens lekker mee aan de nieuwe auto trend hier, nieuwe daily voor Marinda geregeld!
En omdat ik het stiekem ook wel leuk vind, heb ik d'r overtuigd dat het een VR6 moest worden :thumbup:.
Origineel Nederlandse VR6 van 92, 5 deurs, antraciet metallic. Niet perfect (dak is een beetje dof en hier en daar wat winkelschade), maar als je ziet wat er in VR6 land te koop is aan troep (heel wat tranen in mn ogen gehad tijdens paar weekjes 'winkelen') is dit lang zo gek nog niet! Vooral 100% origineel, en daar houd ik van. En voor de prijs waarvoor we'm meekregen.....mogen we al helemaal niet zeuren :cool:
Resultaat na een middagje wassen, poetsen, boenen en stofzuigen (want hij zag er uit....man man man...):
http://www.volksforum.com/albums/files/7/8/DSC00012_original.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/7/8/DSC00013_original.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/7/8/DSC00014_original.jpg
Netjes, dacht eigenlijk dat een vr6 origineel mistlampen heeft aan de voorkant.
Die wielen mogen nog wel even een behandeling hebben, maar ze waren vast een heel stuk zwarter :D
Pedaalemmer
28-07-2007, 19:20
Blijven heerlijke auto`s, leuke aankoop! hoeveel km op de klok?
Daar zeg je wat, mistlampen...waar zitten die bij een Golf 3 normaal? :) Echte kenner he....
De velgen hebben al een vol bad velgenreiniger gehad, dus veel prachtiger dan dit zal 't niet worden vrees ik. Misschien loop ik tegen een netter setje aan, echt gewild zijn ze toch niet.
192d op de klok (net ingereden :tounge: )
Ik heb een hele agressieve velgen cleaner, als je wielen die fles zien worden ze spontaan weer helemaal schoon
De mistlamp, Die zitten normaal op de plek van de reflector naast het kenteken:
http://www.driveandtravel.de/oldtimer/g_008_10.jpg
Inderdaad. Zullen ze wel kapot geweest zijn en vervangen door dummies. Schakelaar is er wel in het dash, zal eens op zoek gaan naar de kabels.
Welke velgencleaner is dat?
Is merkloos, en word niet in de winkel verkocht. Is voor professioneel gebruik en kun je aanlengen met water, is erg zuur en kun je beter maar 1 keer gebruiken. Maar werkt heel goed. Gebruik het veel op velgen die nog nooit een spons hebben gezien.
Mocht je een keer in de buurt van Amersfoort of Zeewolde zijn kom jeje wielen maar even wassen ;)
Of superpur van de schoonmaakmiddelen groothandel...
Leuke daily Stijn!
Schakelaar is er wel in het dash,
Mistlamp schakelaar zit je bij je gewone verlichtingsschakelaar in.
Als je hem 2 x kan uitrekken dan heb je ook mistlamp voor functie erin. En anders staat het er wel bij op. Dus aanduiding voor voor en achter.
Deze dus :D
http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volkswagen/97979945-mistlampschakelaar-met-functie-voor-en-achter.html?return=eJwVjtmKwzAMRf%2Bl0L416zR1HULJ%2FIlIRGO8Yqk78%2B8jv4hzpMtFoFv9NboZSXeN0jtCyMs2bsxJ17WNCUPlIVtODoCpCq6GO8fjah6YCUMdw4p5RYfh%2BIjO0hNusl3UUG3s3fXlpvaw0sRx38%2Ftvv91MuYfVagTUkMhFvqYVPAl2DXNRfXF3mKn03lQFzEvgTncPWaziNqnqDfEDnyiZQOL8mOWSyRTWg5panfj3z9EGkhq&df=1&fta=eNo9jlGKwzAMRO%2Fij%2F2O06S1R%2FQsQcSmNZUTEzttuqV3X6fsLgKBxMy8YRi8cl1qXWS4s2RFGbaB2uSsv1w%2BlxmaRKMzJC3MkaTgOySSDW3TWHMgeaLvT0djKSZMa%2FRLGOn2QAy5CMeUxyvfvDAvNOeAdid0UIkvXlGo6RkHqOAqmqHxCmjoU8me6tiuV%2FTO0FVT5sQuD%2BKnS7nu3l2oa9lxXZYhTM5vf18LFXkbdkjNdR9KC8WPnV4d6ve%2B%2F9%2FvH89gUco%3D&fta_ind=1
En dan dit ook ff kopen ;)
http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volkswagen/106370831-orginele-mistlampen-en-knipperlichten-hella.html?return=eJwVjtkKgzAQRf9F0DeXaLUxIsX%2BSdBQg9lIxqUt%2FfdOXoZzLnfgckbYV7JqCKyuKpYEwf28DiuAY2W5WSdMobnfwCnOIRRGlXwHmy%2FyED4IU1qzCL8IJUx%2BWLWFk78wnWlXrKDV41IjyZYwgk2biaTNU%2BGZbjRSjUS7SID0kS7ihYhLetpEe6O17b2jPZrGwmR2LbycUbcTVcsAimuciYkNMn5nbiTJ8PsD8u9FJg%3D%3D&df=1&fta=eNpNk8Fu5CAMQP%2BFw54B22A76reMoiZqoyUzo0mmnd2q%2F14gO7CXSDzZxs84o7J%2Bbflj7rd0%2BhjTZoZ89Goe6cX9mraX%2FaJuSE6Rh%2BSVw5B2%2Fbtch%2FRQb60wDOmPEsXAMqxXPd%2FX%2Bba8Dr8%2FdV22PY3rdT4Pl21RXyqjmuv4NpthyVU3BTXLlK8cFax%2BLWozEzXOBoggjM%2B4J7MMrjDfWeAQuDD4n1miwrAxbx1zjaPGHAf29Y7QmBVg9IXFzpCAbGH8ZCQYkUNh0plDH2LtuYk4shRcLeiaCUUfAWtF5zt0gFRLuuZCgUEiVIgdZkUnFVKHOdsekU2HKMQgx0WxQ0IvR59diIABj9u7URbPk6sTb0bAgSTWUfpu5EQAjshmhBI8yRHZjJDz40jt02OHiI6Op21GGBkC1T59M8LAHKnO0zcjzzbGeKQ3I8xOXqqRb0YgEkPIo%2Fve8pTV7JfrOG2nNJ%2Ff9vcSWjSdVfN6v91Oy3maH0%2Ba89fxcSrrmzd2qvuW%2F5Pxs%2Bx1zjD%2Fzh%2Ft%2FP0DW9HV0A%3D%3D&fta_ind=2
Ik kan 'm twee keer uittrekken, dat had ik al gevonden namelijk :)
Ik kan 'm twee keer uittrekken, dat had ik al gevonden namelijk :)
Dan even mistlampjes scoren :D
suc6. ;)
SlimMasterShady
28-07-2007, 20:53
Leuke daily. Die boenbeurt is het wel waard geweest, want hij ziet er eigenlijk nog super uit:)
leuk ding, stijn! donder er een setje a3's onder, staat erg leuk..
dus toch gelukt stijn :D :thumbup:
is een mooie auto zo te zien
veel plesier met de VR :thumbup:
Erwin G60
28-07-2007, 21:53
Mooie orginele daily zo eentje had je ook nog niet in je wagenpark:D. Ziet er netjes uit mooie wagen
Leuk bakkie zeg! Kreeg ze er zelfs nog een bloemetje bij? Waar zie je dat nog bij de 2ehands autozaken..
Leuk bakkie zeg! Kreeg ze er zelfs nog een bloemetje bij? Waar zie je dat nog bij de 2ehands autozaken..
Buitenpost :thumbup:
Pedaalemmer
29-07-2007, 01:35
:drama: Buitenpost :thumbup:
een VR met trekhaak, das een goed teken.
een VR met trekhaak, das een goed teken.
makkelijk voor een twinnyload :D
mooie golf Stijn...
verder nog plannen mee?
evilnyntje
29-07-2007, 10:16
Gefeli Stijn! En Marin ook, es is jaloers op de 5 deuren :).
Beetlefreak
30-07-2007, 10:37
Leuke boodschappenwagen! En zelfs dat is al geslaagd zie ik :D
Thanks!
Geen grote plannen, behalve zowel technisch als optisch in zo net mogelijke en originele staat brengen.
Bij de dealert al een nieuwe dorpellijst gehaald vandaag (was R verdwenen).
Nieuwe logo's voor de grille gehaald (VR6 was weg en VW was zwart gekalkt).
Nieuwe krukassensor besteld (deze slaat af en toe over, dat is momenteel het grootste technische mankement), komt morgen binnen vanuit Pon.
Verlichting in de kachelcontrols gerepareerd.
Verder een achterbank op het spoor via MP (bij deze is een naad los - als iemand nog wat in de aanbieding heeft, graag - MP meneer antwoordt nog niet)
Zoek nog een stuk stof voor de linker wang van de bestuurdersstoel (in ETKA staat het stuk wel, maar niet in blauw? Iemand die het wel kan vinden?)
Hoop met Erik M een ruildeal te kunnen maken voor een VR6 voorspoiler :)
'sportieve watergekoelde vw's hebben meestel een zwart logo'
(zoals de GT, G40 bij de Polo).
weet je zeker dat ie ' chroom ' moet zijn?
Vrij zeker, volgens ETKA had alleen de 'Highline' een zwart logo. Foto van Erik M is ook uitgevoerd met de chroom versie. En ach, ik vind het wel mooi :)
Thanks voor de input iig Sjamp :)
Fijne daily! Handig, zo'n 5deurs!
check pm please
Christiaan
30-07-2007, 22:13
Nice!!
Mocht je een andere vr6 lip zoeken, die dingen kosten op ebay echt geen knoop. Was iets van 25 euro voor een imitatie kwijt, incl. verzendkosten vanuit DLD, en past perfect...
Bij mij zat er ook een Texalarm in, het kostte meer (zonder papieren) om een extra handzender erbij te krijgen, als via ron21 een nieuwe te laten plaatsen....
Jurgen Santana
30-07-2007, 22:35
'sportieve watergekoelde vw's hebben meestel een zwart logo'
(zoals de GT, G40 bij de Polo).
weet je zeker dat ie ' chroom ' moet zijn?
http://www.driveandtravel.de/oldtimer/g_008_10.jpg
Zwarte logo is bij de 'sportieve' Golf 3 verdwenen, evenals de zwarte hemel.
Hey kijk nou. Er is wel al een topic over deze auto.
Nog niet helemaal uptodate,das wel jammer:d
Christiaan
17-04-2012, 07:41
Vooral 100% origineel, en daar houd ik van.
Geen grote plannen, behalve zowel technisch als optisch in zo net mogelijke en originele staat brengen.
:tongue:
Haha inderdaad, dat is niet gelukt!
Lol,maar zo herkenbaar....
Heerlijk wagentje z"n VR6, en idd lekker origineel houden, ben je één van de weinigen!
Christiaan
17-04-2012, 11:58
Heerlijk wagentje z"n VR6, en idd lekker origineel houden, ben je één van de weinigen!
Dat is 'ie niet bepaald meer :D
Mevr. blaast ermee naar het werk :)
polopower
17-04-2012, 17:02
pics!
http://www.volksforum.com/albums/files/7/8/IMAG0232.jpg
Ik vind hem vet geworden Stijn :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.