Log in

View Full Version : Paar apk vraagjes

GolfMk2gti
03-08-2007, 14:33
Zo

Ben nu bezig met een Mk2 Als project,Nu wil ik daar binnenkort een g60 in gaan hangen maar nu wil ik eerst de motorruimte netjes op orde hebben.

Nu wordt dit geen daily driver auto maar meer een meeting auto en voor in het weekend.

Nu wil ik dus het volgende eruit halen maar ik zit te twijfelen of het apk waardig is.

* Je ruitenvloeistof reservoir Mag die weg of is dit apk verplicht.Ik weet wel dat je ruitenwisser het moet doen...

*Je kachelhuis unit.Mag die eruit.Ik weet dat je kachelmotor moet draaien Voor warme lucht voor de vooruit maar.Kan ik daarvoor ook een kleine fin in bouwen en via de schakellaars laten draaien.

Dit was tot nu toe nog het enigste kwa vraagjes maar mocht ik nog wat willen weten dan vraag ik het wel ..

hajee
03-08-2007, 14:38
bij jou auto is een ruitesproeier verplicht , maar hoe groot het reservoir moet zijn, en waar die moet zitten, is niet belangrijk voor de apk.
en je moet een goed werkende voorruitontwaseming hebben, hoe dat werkt, is niet omschreven.

tekst uit het apk boek:
Personenauto's met een voorruit, die na 30 september 1971 in gebruik zijn genomen, moeten zijn voorzien van een goed werkende ruitensproeierinstallatie. Visuele controle, waarbij de installatie in werking wordt gesteld.

Personenauto's met een voorruit, die na 30 september 1971 in gebruik zijn genomen, moeten zijn voorzien van een goed werkende installatie ter ontdooiing en ontwaseming van de voorruit.Visuele controle, waarbij de installatie in werking wordt gesteld.