View Full Version : Golfje uit de bocht
Weer een sjappie uit de bocht met een Golf :screwy: was best een leuk ding volgens mij
http://www.112groningen.nl/artikel.php?artikel=1399
is die woofer eruit gevlogen of heeft ie met zn lamme kop dat ding mee proberen te nemen?
is die woofer eruit gevlogen of heeft ie met zn lamme kop dat ding mee proberen te nemen?
had ie beter zn kentekenplaten kunnen meenemen...
maarja, als je te lam bent om dit te bedenken, om uberhaupt te bedenken dat t een goed plan is om weg te lopen... sue the bastard.
ik snap t sowieso niet, niets lekkerder dan een paar minuutjes op de fiets als je bezopen bent :)
ik snap t sowieso niet, niets lekkerder dan een paar minuutjes op de fiets als je bezopen bent :)
kan je tegenwoordig ook je rijbewijs mee kwijt raken.. :screwy:
Totdat de bestuurder zich zelf meldde bij de agenten. Ze roken een sterke alcohollucht en een blaastest wees uit dat hij onder invloed was. Op het politiebureau bleek dat hij ruim 1,35 promille alcohol in zijn bloed had. Zijn rijbewijs moest hij inleveren.
sukkel ..niet weer trug geven ook ......
corrado-usa
04-08-2007, 21:51
Totdat de bestuurder zich zelf meldde bij de agenten. Ze roken een sterke alcohollucht en een blaastest wees uit dat hij onder invloed was. Op het politiebureau bleek dat hij ruim 1,35 promille alcohol in zijn bloed had. Zijn rijbewijs moest hij inleveren.
sukkel ..niet weer trug geven ook ......
klopt hij heeft het zelf gedaan ;)
breadfan83
04-08-2007, 21:57
Behalve nog effe doorzuipen, da's lekkerder. :beer:
jetta mk1 '82
04-08-2007, 22:47
Behalve nog effe doorzuipen, da's lekkerder. :beer:
student zeker !?!? :D :D :D :D
wel zonde van de golf !!
gr. Martijn
breadfan83
04-08-2007, 22:57
student zeker !?!? :D :D :D :D
Nee, Limburger. :D
kan je tegenwoordig ook je rijbewijs mee kwijt raken.. :screwy:
Al jaren, je bent dan gewoon bestuurder..
Heeft zelf nog knap mazzel gehad ook, zo te zien kwam de muur (die overigens van links kwam :)) net achter de B-stijl.
Voordeel als je gezopen hebt is dat je spieren ontspannen zijn. Hierdoor zal de zuiplap weinig tot niks opgelopen hebben :)
Zonde van de Golf. Gelukkig zijn er genoeg ;)
waarom kan die bezopen gast nu gene citroen rijden of zo? Zonde van de golf... Nog een steentje bij het imago dat 'johny's' met getunede golfkes rijden en dit altijd veel te snel en onder invloed doen...
imago, imago... het is wel zo. ik zie hier in de omgeving (utrecht) meer 'johnnies' in golf (vooral II) met subwoefers en verlaagde bumpers dan liefhebbers die t als een mooie wagen zien... en die rijden ook precies zodat je zou verwachten dat er ooit brokken van komen.
en @ jetta'81... niets mis met studenten toch? ;) heerlijk, ik geniet er nog maar even van zolang t kan!
PJVL_G60
05-08-2007, 17:39
Vaak aan de auto zelf al wel te zien of het een sjonnie of liefhebber is.
Sjonnie rijd met 40/40 verlaagd dikke Remus en fake xenon dat soort ongein. Dikke stikker van No Fear op de achteruit.
Liefhebber lekker plat met een mooi wiel en gewoon netjes verzorgd.
Maargoed, de meeste mensen zullen altijd blijven denken dat je een gigantische trapper bent idd, en dat krijg je door dit soort fanaten. Of van die figuren met die dikke installatie's (allemaal gewicht;)) en dan flink hard aan, zodat de kenteken plaat trilt en een dikke joint op de lip. Jaah zulke figuren verneuken het hard voor ons !
Maargoed gewoon je zelf blijven en lekker genieten van je auto ;)
jammer genoeg vallen er steeds meer golfjes in verkeerde handen: oftewel als tweede auto waar ze verwaarloos en afgetrapt worden of in de handen van eerder genoemde sjonnie's. In alle twee de gevallen belanden ze dan uiteindelijk als onderdelendonor of op de sloop... Nu vind iedereen het nog niet erg maar wacht maar tot binnen een paar jaar... De voorraad golfjes II is niet onuitputbaar. Daarom dat ik binnen 2 jaar een golfje ga redden om volledig weer in orde te zetten. En hoop dat er nog veel samen met mij dit zullen doen.
daarom rijd ik bewust in auto's die ze toch niet willen, de sjonnen. 32b for life!
Pedaalemmer
05-08-2007, 19:04
pff dat is best lomp gegaan!
MrMiljon
12-08-2007, 00:31
Zal zijn rijbewijs al wel weer terug hebben hoor. Tijdje terug in een dorp waar ik veel kom is er een bezopen debiel met zijn vr6 door een paar tuinen gevlogen, menig stoeprand geraakt en 2 andere auto's total losgereden waaronder een land rover. Best sterk zo'n golfje, maar hij had naar 2 weken zijn rijbewijs weer.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.