View Full Version : BORA V5 Problemen?
alfatech
17-06-2004, 12:48
Ik heb nu een half jaar een Bora 2.3 V5. Ik wilde weten of hier standaard problemen mee zijn. Ik kan het bijna niet voorstellen. :biggrin:
Zestienkleppen
17-06-2004, 12:55
Het probleem is, dat als je ergens tegenaan rijd, dat ie dan stuk is. Dit probleem komt bij meer auto's voor, en is niet merkgebonden. Voor eventuele oplossingen zou je contact op kunnen nemen met Pon.
Welkom!
Zestienkleppert; Ik heb al lang gebeld en de oplossing gekregen!
Alfatech levert z'n sleuteltjes bij mij in,.. en dan is ie van alle problemen verlost :-)
(zou dat passen.. op de achterbank van de polo?? :) )
Christiaan
17-06-2004, 13:19
die sleutels passen wel op je achterbank
VeeDubber
17-06-2004, 16:00
Zover als ik weet zijn er met de V5 weinig specifieke problemen.
Dus houdt het maar op de standaard Bora-issues
alfatech
17-06-2004, 20:15
klinkt goed, heb nog een half jaar garantie voor dat ik hem de auto gaat aan passen
Pedaalemmer
18-06-2004, 09:03
Het schijnt ook dat er problemen zijn bij sommige bora rijders met het vasthouden van het stuur...deze schijnt of heel warm of koud te zijn...zodat mensen het stuur maar met 1 hand vastkunnen houden. Dit schijnt bij 9 van de 10 v5 rijders voor te komen.
Johan Fire and Ice
18-06-2004, 09:20
bestaat dat probleem niet met meerdere VW's
Nee,. Ander VW's (Voorals de MK2 Golfjes) hebben vaak last van een moeilijk afleesbaar display van de radio..
Gelukkig zijn de meeste van die auto'smetmoeilijkafleesbareradio's ook nog uitgerust met een 'mijhebjehetbesttemet1handbovenophetstuurvast'-stuur.
Lekker voor als er een steentje ter grote van een knikker op de weg ligt... Probeer dan de zaak maar eens op de weg te houden!
alfatech
18-06-2004, 18:35
boven kant van mijn stuur is niet, warm wel de onderkant omdat mijn knie er tegen staat. lol
ik heb dan wel een V 5, geen bora maar een golf. Ook nog een GTI versie. Hier staat in de gebruiksaanwijzing dat ik MOET rijden met 1 hand aan het stuur. Waarom staat er niet bij! :wink:
Pedaalemmer
20-06-2004, 15:34
ik heb dan wel een V 5, geen bora maar een golf. Ook nog een GTI versie. Hier staat in de gebruiksaanwijzing dat ik MOET rijden met 1 hand aan het stuur. Waarom staat er niet bij! :wink:
ja dat heeft te maken met imageproblemen van de golf :D..vooral de v5 veries kampen met een oudevrouwenbak image..vandaar zien ze graag liever mensen met hun arm op 12uur :D
Pedaalemmer
20-06-2004, 15:35
Nee,. Ander VW's (Voorals de MK2 Golfjes) hebben vaak last van een moeilijk afleesbaar display van de radio..
Gelukkig zijn de meeste van die auto'smetmoeilijkafleesbareradio's ook nog uitgerust met een 'mijhebjehetbesttemet1handbovenophetstuurvast'-stuur.
Lekker voor als er een steentje ter grote van een knikker op de weg ligt... Probeer dan de zaak maar eens op de weg te houden!
dan zit zo je pols in het gips :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.