View Full Version : Mijn "first ever" photosoupe golf II
Moest het toch maar eens proberen, zie de verschillen . .
het resultaat:
http://www.volksforum.com/albums/files/5/1/2/0/DSCN3428choppedcopy.jpg
Het orgineel:
http://www.volksforum.com/albums/files/5/1/2/0/DSCN3428copy.jpg
Gaat het toch je jeuken, de drang naar grond. :D Maar wat heb je aan een auto met drempel vrees midden in de stad . . . :screwy:
jetta mk1 '82
08-08-2007, 14:59
ziet er goed uit !!!!
maar is hij achter nu lager of lijkt dat zo ??
gr. Martijn
SlimMasterShady
08-08-2007, 19:37
Niet slecht! Maak het in werkelijkheid ook maar zo, zou mooi zijn :D
zo te zien zou int echt toch wel wat probleempjes hebben met uw wielkasranden... Maar mooi gedaan, wou dat ik het kon maar die - censuur - computer wiel maar nie een deftige programme downloaden... Dus ik zou zeggen: hangt em toch iets hoger (als je hem in paint plakt en dan inzoomen doet zie je dat de band vooraan gewoon op de rand zit....) en ge hebt een geslaagde soep.......... Euhm... Photo soep verbetering.
Edition-Blue
08-08-2007, 21:09
Een hele verandering !!
eddie-polo
09-08-2007, 13:59
velgen staan echt niet lelijk onder de golf zeker als hij zo laag is
Nee idd eddie-polo je velgen staan niet slecht, maar dat verlagen daar blijf ik over twijfelen.
Mister Cool
09-08-2007, 21:15
Omlaag met dat ding dus :D Goeie schroefset is best drempelvriendelijk.
Pedaalemmer
14-09-2007, 13:47
Leuke golf zo! zit er nog steeds een mooi uitlaatje onder?
Leuke golf zo! zit er nog steeds een mooi uitlaatje onder?
Ja die knetterpot van jou hangt er nog steeds onder. Maakt een mooi beschaafd geluid . . . gelukkig.
Ik heb binnenkort een vaste 60/50 set te koop. Dit is met veren en dempers. Toplagers zitten er gewoon nog op. Kun je er dus zo onder zetten. Hoeft echt niet veel te kosten. PB maar bij interesse.
Verlaging staat wel netjes zo.
Over de Photoshop zelf, heb je wat aan tips?
- De auto is doordat hij schuin op de foto staat aan de achterkant minder hoog, zo lijkt het. Door het verlagen ligt hij nu iets in de kont. Dit kun je herstellen. Hoe?
Zo: Edit - Transform - Rotate, vervolgens de centerpunt op je voorwiel/as zetten en ietsje bijdraaien.
- En de schaduw van de wielkastrand op de band is niet aanwezig.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.