View Full Version : Site slecht bereikbaar?!
Ik heb de laatste tijd veel dat de site erg traag is of helemaal niet bereikbaar. is dit een bekend probleem en zijn er meer die hier last van hebben?
(misschien wordt er achter de schermen wel keihard aan gewerkt, is dus ook geen zeik-topic ofzo. gewoon even onder aandacht brengen. verder grote hulde aan het mod-team uiteraard!)
klopt, je bent niet de enige, het ligt aan de site..
het is een bekend probleem waar we erg hard aan werken maar op korte termijn moeilijk op te lossen is...
golf mkII 16v
15-08-2007, 17:28
Ik allemaal schopen tegen de computer!!!!!!
Had er ook al een paar dagen iets van GRRRR
Maar als tie het doet is het TOP :thumbup: :thumbup:
Vandaar ook wel eens dubbel posts
dacht al dat het aan mij lag :tongue:
Jazzblue
15-08-2007, 19:32
Lijkt wel steeds minder te worden, of niet?
breadfan83
15-08-2007, 20:10
dacht al dat het aan mij lag :tongue:
Is ook zo... :slap:
Lijkt wel steeds minder te worden, of niet?
hoe bedoel je? minder bereikbaar of minder storingen?
steven16v
16-08-2007, 11:33
Ik denk minder storingen. Tenminste dat is bij mij zo.
bij mij was het gisteren nog drama... vandaag gaat het (tot dusver) knap!
heb wat aanpassingen gedaan gisteren, maar het komt en gaat helaas...
hoop het binnenkort wel definitief opgelost te hebben, tot die tijd nog graag je begrip en geduld!
classic-edition
16-08-2007, 14:32
Had er ook last van gisteren maar vandaag gaat het weer prima.
Keep up the good work :thumbup:
Kleinigheidjes heb je altijd !!!!
Vooral smorgens vroeg (lees ca 05,00u) dan is het ook erg bagger.
ff voor ik naar het werk ga even kijken ,maar soms stop ik maar want het duurt me te lang.
Jazzblue
16-08-2007, 14:59
Ik denk minder storingen. Tenminste dat is bij mij zo.
Inderdaad minder storingen, gelukkig maar:D.
vwleusden
16-08-2007, 15:19
DNS probleempje?
nope, helaas ligt het ergens anders aan, maar op het moment weinig tijd en budget om het op korte termijn goed op te lossen :(
maar ben al bezig met een lange termijn-oplossing en flinke upgrade die daarom meer prioriteit heeft, totdat die live gaat is het nog ff behelpen helaas
breadfan83
16-08-2007, 16:26
nope, helaas ligt het ergens anders aan, maar op het moment weinig tijd en budget om het op korte termijn goed op te lossen :(
maar ben al bezig met een lange termijn-oplossing en flinke upgrade die daarom meer prioriteit heeft, totdat die live gaat is het nog ff behelpen helaas
Forumleden later doneren?
dat mag altijd ;) maar we gaan er niet om vragen..
we zijn bezig met een structurele oplossing, maar het duurt nog ff voor die gerealiseerd is. Omdat die oplossing velen malen beter is, is het nu ff behelpen helaas...
kleine donatie vragen als nieuw komer .........
houd je het forum ook lekker schoon van 1 dags vliegen
toch ?
klopt 's morgens voor 9 uur is het traag daarna wordt het beter
nee, dat doen we niet.. we willen die drempel juist zo laag mogelijk houden
vandaag een hele tijd gehad dat de site helemaal niet bereikbaar was :screwy: Maar als hij bereikbaar is is het wel een super site :rolleyes: En van dit idee van donaties: dan zie je me hier niet meer terug hoor! :tongue: :D
dat kan kloppen, de dns-en waren omgezet omdat de database op een ander domein draait, en afhankelijk van je internetprovider's dns-update snelheid had je daar wel of niet last van..
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.