View Full Version : ongelukje met polo gehad
G-eert-40
21-08-2007, 22:52
reed ik vandaag op een voorrangs weg in de bebouwde kom, komt er een auto van een zijweg die gewoon doorrijd. ik nog proberen te remmen, maar was glad van de regen. zo tegen hem aan. koplamp en mistlamp beugels afgebroken, ijzeren strip krom. rest nog niet bekeken onder de kap.
had mijn lichten en nog eens extra mijn knipperlicht aanstaan, wat in principe daar niet hoeft. gaat hij staan beweren dat ik opzettelijk gas gaf om hem aan te rijden :mad: hele discussie en de politie gebeld. schade formulier ingevuld en alles uitgelegd. vrijdag komt de expert kijken. hopen dat dit snel afgehandeld word. alleen heb ik het idee dat de tegenpartij erg moeilijk gaat doen (waren niet echt van die mee werkende types). geef toch gewoon toe dat je fout bent, en ga niet lopen liegen tegen de agenten
kan ik zo pissig van worden. hou jullie op de hoogte en probeer morgen wel even foto's te schieten.
maargoed, omdat ik verlaagd ben heeft mijn koplamp de meeste schade opgevangen. niet eens een ster in mijn glas en zijn auto had 5x zoveel schade
VW, wie anders :)
maartenunplukt
21-08-2007, 23:24
altijd triest zulke lui! Hopen dat het goedkomt en de schade verder wat meevalt.
jetta mk1 '82
21-08-2007, 23:28
ıs ıdd altıjd balen :( !!
succes met de afhandelıng !
gr. Martijn
Der Ghopmeister
22-08-2007, 07:01
mooi klote hopelijk verloopt de afhandeling soepel :thumbup:
wat een tering sukkels zeg ..
succes met de verzekeringsshit man, hou ons op de hoogte
G-eert-40
22-08-2007, 16:59
vandaag even snel onder de kap gekeken. binnen in de motor ruimte vrijwel geen schade gelukkig. g-lader, intercooler en zo waren intact.
mistlamp beugel rechts, rechter koplamp kapot, die zwarte ijzeren sierstrip krom, en mijn lampen armatuur denk ik stuk. of de beugels van de slotplaat, maar kon ik zo gauw niet zien. vrijdag gehele controle door expert.
gelukkig is het waarschijnlijk alleen cosmetische schade, geen motor delen of dragende delen, maar dat zal ik even moeten afwachten.
en hoop natuurlijk dat de tegenpartij gewoon vergoed zonder slag of stoot. rijd niet voor niks al bijna 6 jaar schade vrij en altijd alle auto's op eigen naam verzekerd. zou zo'n mafkees mijn schade vrije jaren zeker verprutsen, dacht het niet!
tot zover, houd jullie op de hoogte.
G-eert-40
24-08-2007, 14:04
vandaag heeft een expert naar de auto gekeken. gelukkig zijn het inderdaad maar de dingen die ik al eerder vermoed had. maargoed, toch zo'n kleine 700e aan schade opgelopen.
-nieuwe mistlamp
-montageset koplamp
-koplamplijst
-steun grille herstellen
-spuitwerk
-en verlichting afstellen
dus hij wordt weer helemaal de oude gelukkig! :)
had je al foto's kunnen nemen?
en heb je al wat gehoord van de verzekering?
G-eert-40
24-08-2007, 17:01
kan vanavond wel even kijken of ik een foto kan maken, maar die post ik over een tijdje wel even. schade wordt gewoon vergoed, want ik had geen schuld.
maar het volgende is aan de hand namelijk. hier ben ik dus helemaal niet blij mee. ik had dat nog niet gepost, beetje voor eigen veiligheid, want je weet maar nooit. ik ben na het ongeluk dus bedreigd en mijn ooggetuige ook. hier heb ik de volgende dag ook aangifte voor gedaan.
kom vandaag thuis van schade expert. en jawel. de autoruit van mijn buurman eruit en navigatiesysteem gestolen. toeval? ze zullen wel proberen om zo hun eigen schade te vergoeden :mad: ik wil gewoon dat alles normaal verloopt en zit hier dus helemaal niet op te wachten.
wat lopen er toch asosciale mensen op deze aardkloot rond. maargoed ga me weer beheersen, want is veel te mooi weer voor.
hou jullie op de hoogte.
Gewoon weer naar de politie gaan en het zelfde doen, aangifte.... Ik weet het het helpt niet maar je moet iets doen....
Jij en je buurman veel suc7 man.....
Gr Lars
heee geert zag je auto vandaag bij ons op t werk staan!
succes ermee!
groeten nicky
Je hebt er inderdaad achterlijke mensen bij zitten.
Jij zit op een voorrangsweg, dus je hebt altijd gelijk.
En als de verzekering dat ook ziet, is het goed.
En je hebt wel geluk gehad dan dat de politie erbij was.
Als mij zoiets gebeurd, dan wil ik er toch ook zeker politie bij hebben.
Arno Lader
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.