View Full Version : Ruit+ spiegel kapot!!
erik_jetta
24-08-2007, 11:58
Nou ik heb dus mijn ruit + spiegel kapot,
ik rij op een weg waar je 30 mag omdat ze er aant werken zijn, ik kan er zowiezo maar 30 rijden anders haal ik de drempel niet!
nu staat er op het midde van de weg een of andere poolse weg werker, die kijkt niet en zwaait zo met mijn schep de weg op, tegen mijn voorruit en spiegel,
nu gaan hun liggen zeiken dat ik te hard heb gereden! ik heb 2 getuigen, hun zijn met zen 4en, waaronder 2 polen!
er is geen politie geweest omdat we geen schade forumulier hadden! nu moet ik het met de baas oplossen die komt zo langs voor schade forumulier alsnog in te vullen,
krijg er helemaal de ** van....
http://img256.imageshack.us/img256/5574/cimg4005sl2.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/6458/cimg4006zt1.jpg
http://img264.imageshack.us/img264/3800/cimg4007ab6.jpg
Sja, dat is wel vervelend zeg!!! Hoop dat het snel opgelost is ,moet je eigenlijk ter plekke eisen maar ik geloof dat het zo ook wel goed komt! Wees iig blij dat je geen lakschade hebt of whatever!
Ennem, leuke stoelkralen ;)
erik_jetta
24-08-2007, 12:09
Sja, dat is wel vervelend zeg!!! Hoop dat het snel opgelost is ,moet je eigenlijk ter plekke eisen maar ik geloof dat het zo ook wel goed komt! Wees iig blij dat je geen lakschade hebt of whatever!
Ennem, leuke stoelkralen ;)
ja dat is ook wel zo, maarja is nooit leuk een schade aan een auto, ik heb nu al een paar maanden een Honda del sol achterom staan omdat nogsteeds een expert moet komen kijken, het gaat toch allemaal zo snel joh!
en stoel kralen heb ik er al een van gemold(bestuurderskant) ik ging onderuit zitten, maar hij wou niet mee dus zei hij knak! :(
G-eert-40
24-08-2007, 12:43
ja dat is echt klote zeg. heb ik van de week ook gehad. een aanrijding door iemand anders zijn schuld. en dan beweren dat het mijn schuld is. ik zeg, geef de moed niet op! zoals eerder gezegd hoef je gelukkig niks uit te deuken/spuiten.
suc6 verder ermee en hou ons op de hoogte.
erik_jetta
24-08-2007, 12:46
ja dat is echt klote zeg. heb ik van de week ook gehad. een aanrijding door iemand anders zijn schuld. en dan beweren dat het mijn schuld is. ik zeg, geef de moed niet op! zoals eerder gezegd hoef je gelukkig niks uit te deuken/spuiten.
suc6 verder ermee en hou ons op de hoogte.
ik heb de baas gebeld en zei dat hij ff een schadeforulier ging zoeken!
uur erna nog eens gebeld, pakt niet meer op, dus even naar zijn thuis adres gegaan, was hij ook niet, maar nu weet hij in ieder geval dat ik weet waar hij woont, :eek: :eek:
duurd het mij te lang komt er ook een ster bij hem in zijn ruit, alleen niet bij zijn auto dan...
jetta mk1 '82
24-08-2007, 21:03
kut MIN polen :( nıet negetıef bedoeld maar heb er geen goeıe ervarıngen mee !!
succes met het oplossen van de schade !!
gr. Martıjn
Ook al zou je te hard rijden, dan nog zijn hunnie fout en een boete kunnen ze je niet daarvoor opleggen.
breadfan83
24-08-2007, 23:01
Leuk als d'r net een oma'tje over had gestoken en die kerel loopt daar als de Koningin met die schep te zwaaien...
erik_jetta
25-08-2007, 00:16
de scheuren zijn nu al van onder tot boven aan de ruit door het gehobbel in die auto, ik hoor het gewoon kraken!! heb ik mijn auto net in redelijk stand dan gebeurt er weer iets, hetzelfde gebeurde met mijn vorige auto!
zo zie je maar ...ALTIJD POLITIE ER BIJ HALEN ...
ook al is het jou schuld /of niet ...altijd even een raport laten maken door de mannen
zeker waneer het buitenlanders zijn ( niet negatief tegen over buitenlanders )
ivm verzekering van deze mensen toch even anders werkt
hun raport kan je ook bij de verzekering in leveren
dan is een schade formulier niet eens nodig
dat jij hard hebt gereden of niet is onbelangrijk volgens mij
de werkgever van die pool kan het gewoon uit de wa verzekering halen
kost hem niks ....
imho :thumbup:
breadfan83
25-08-2007, 09:23
zo zie je maar ...ALTIJD POLITIE ER BIJ HALEN ...
ook al is het jou schuld /of niet ...altijd even een raport laten maken door de mannen
Als ze willen komen...
Ik heb ze toen gebeld toen zich een Passat met 80 kmh in mijn Golfje boorde op de parkeerplaats bij Wealer. Ik zat er nog in en de Golf stond stil.
Politie gebeld, en toen ze hoorden waar het gebeurd was kreeg ik alleen een doodleuk: "ja, maar dat is eigen terein, daar komen we niet voor".
Maakte niet uit hoe veel ik protesteerde, ze kwamen niet. Uiteindelijk was ik de dupe.
Top-gasten die smerissen. :thumbup:
Top-gasten die smerissen. :thumbup:
Een bon uitschrijven is veel leuker en levert ook nog wat op! Wat zou jij doen!? :screwy:
martiepartie
25-08-2007, 11:00
dus als ik in mijn eigen huis zit; er rijdt een gast bij mij door de gevel... KOmen ze zeker ook niet; is immers eigen terrein?!?!?!
wat een mongolen. Moet je gewoon zeggen dat je denkt dat de andere partij alcohol gebruikt heeft of geen rijbewijs heeft..Dan staan ze er zo!
Als ze willen komen...
jij als betaald hun salaris wel ....belasting geld :D
breadfan83
25-08-2007, 13:15
Een bon uitschrijven is veel leuker en levert ook nog wat op! Wat zou jij doen!? :screwy:
Je zou toch haast denken dat die lui om bepaalde redenen en idealen bij de politie zijn gegaan. Zal inderdaad gewoon stomme verveling zijn.
jij betaald hun salaris wel ....belasting geld :D
Ontkom je toch niet aan. En anders komen ze het wel halen.
Dus waarom zouden ze wat doen als ze hun centen toch wel krijgen?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.